Komunikaty PR

Tu, klient ocenia wszystkimi zmysłami

2017-12-07  |  18:30
Biuro prasowe
Do pobrania BOK11-12 ( 2.66 MB )

Doświadczenie i świadomość specyfiki branży, w której działa przedsiębiorca, są niezmiernie ważnymi czynnikami pozwalającymi na zrozumienie potrzeb i sprostanie wymaganiom klientów. W ostatnim w 2017 roku wydaniu Biuletynu Obsługi klienta (BOK 11-12/2017) przybliżamy specyfikę obsługi klienta w lokalu gastronomicznym. Naszymi gośćmi są Anita i Krzysztof Otrębscy – właściciele warszawskiej restauracji Stacja Wawer.

„…Nie chodzi tylko o jedzenie (…) najważniejsze jest dostosowanie się do jego (Klienta- red.) oczekiwań.  Dlatego ważne jest dla nas to, co o nas myślą i jak nas oceniają. Zadanie przez obsługę restauracji pytania: czy wszystko w porządku? Czy smakowało Państwu? To nie tylko grzecznościowy zwrot…” W wywiadzie poruszony zastał także problem doboru personelu i efektywnej współpracy w zespole. Stabilizacja w tym obszarze jest pożądana, ale zmiany mogą mieć też swoją dobrą stronę… Nasi rozmówcy odnieśli się także m.in. do potrzeby i możliwości wykorzystania w ich branży z góry opracowanych scenariuszy obsługi klienta.

W Biuletynie poświeciliśmy też miejsce problematyce związanej z kredytami i pożyczkami. Koniec roku to bowiem jeden z gorętszych okresów „nakręcania sprzedaży”, której towarzyszą wzmożone akcje kredytowe. A to przecież także sprzedaż. Zajęliśmy się też tematyką szkoleń i staraliśmy się przekazać kilka wniosków, które naszym zdaniem pomogą w ich sprawnej organizacji.

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: http://customercare.com.pl/AKTUALNOSCI/2017_bok.html

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

Kontakt:

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl  

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/BOK.customercare/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Rynek aukcyjny nowym wyzwaniem dla marketerów Biuro prasowe
2017-12-12 | 01:00

Rynek aukcyjny nowym wyzwaniem dla marketerów

Rozwój rynku Na wstępie należy podkreślić rekordowy wynik 167,1 mln złotych, jaki osiągnął polski rynek dzieł sztuki pod względem uzyskanej wartości. W 2016 roku wylicytowano
Media i PR Owoce dla pracowników i najbliższych – pomysł na udany prezent
2017-12-12 | 01:00

Owoce dla pracowników i najbliższych – pomysł na udany prezent

Wigilijne kosze dla pracowników O tym, że owoce dla pracowników to najlepszy przykład dbania o zdrowie pracowników wiadomo od dawna. Okres świąteczny wiąże się z
Media i PR Marketing zintegrowany, czyli niezliczone możliwości promocji online
2017-12-08 | 01:00

Marketing zintegrowany, czyli niezliczone możliwości promocji online

Czym dokładnie jest marketing zintegrowany? Pod tym pojęciem kryje się przekaz reklamowy wykorzystany w wielu kanałach komunikacji. A temu wszystkiemu przyświeca jeden cel – dotarcie

Partner serwisu

Dziś w serwisie Innowacje

Inteligentny kask może uratować życie. Chroni głowę i poinformuje o miejscu wypadku

Polacy stworzyli inteligentny kask, który nie tylko chroni przed urazami głowy, lecz także powiadomi przełożonych o wypadku lub innym zdarzeniu, zagrażającym życiu i zdrowiu pracowników budowy. Dzięki temu możliwe jest sprawne przygotowanie akcji, która pomoże poszkodowanym w niebezpiecznej sytuacji. Kask wyposażono w mikrokontroler z GPS-em, akcelerometrem, czujnikiem temperatury i modułem łączności bezprzewodowej. Czujniki zbierają informacje, które przekazują do aplikacji zainstalowanej na telefonie przełożonego. Rozwiązanie jest już dostępne na rynku.

Telekomunikacja

W 61 proc. dużych firm doszło do wycieku danych przez brak zabezpieczeń w urządzeniach drukujących. Takich ataków będzie coraz więcej

W tym roku 61 proc. dużych firm w Stanach Zjednoczonych i Europie zgłosiło wyciek danych spowodowany brakiem zabezpieczeń w urządzeniach drukujących. Dostęp do wrażliwych danych przez osoby nieuprawnione może mieć poważne skutki dla przedsiębiorstwa, wśród nich straty finansowe i wizerunkowe. Urządzenia drukujące mają istotny wpływ na bezpieczeństwo informacji, a ich rola jest często bagatelizowana w kontekście dbania o bezpieczeństwo dokumentów.

Bankowość

Wysoki wkład własny przy kredycie na zakup mieszkania hamuje rynek. Wyklucza też dużą część potencjalnych nabywców

Wymagany obecnie 20-proc. wkład własny przy zaciąganiu kredytu na zakup mieszkania pozytywnie wpływa na stabilność rynku, ale wyklucza z niego wielu kredytobiorców, którzy nie dysponują kilkudziesięcioma tysiącami złotych na swoje pierwsze lokum. Wysokość wkładu własnego można regulować, w zależności od kondycji branży nieruchomości i oceny ryzyka – podkreślają eksperci fundacji HRE Think Thank. Przy ścisłym nadzorze pozwoli to kupić własne M osobom, które do tej pory nie mieściły się w restrykcyjnych wymogach.

Patronat Newserii

Firma

Mateusz Grzesiak: własny biznes nie jest dla ludzi, którzy szukają w życiu wygody

Startując w biznesie, trzeba wybrać dziedzinę, którą się kocha – uważa konsultant i psycholog biznesu dr Mateusz Grzesiak. Dopiero na tej podstawie można opracować wizję firmy, którą się buduje, i właściwe plany strategiczne jego osiągnięcia. Warunkami powodzenia są również wyzbycie się lęku przed porażką, skłonności do wygody i niechęci do podejmowania ryzyka.

Handel

W 2022 r. rynek modowy w Polsce osiągnie wartość ponad 43 mld zł. To coraz bardziej perspektywiczna branża dla młodych ludzi

Polskie firmy odzieżowe nie boją się rywalizacji nawet na zagranicznych rynkach i nie mają wobec zachodniej konkurencji kompleksów. Według prognoz PMR rynek odzieży i obuwia w Polsce w 2022 roku osiągnie wartość 43,2 mld zł. Także globalnie staje się coraz większą siłą gospodarczą. Sukcesy krajowych firm powodują, że branża ta przyciąga coraz więcej młodych osób, które wybierają tę ścieżkę kariery.