Komunikaty PR

Viasat World pozyskuje prawa do serialu Das Boot dla kanału Epic Drama

2018-07-12  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania 07 ( 0.22 MB )

Dzięki umowie z Sonar Entertainment Viasat World zapewnia kolejne atrakcyjne propozycje programowe dla kanału Epic Drama. Pakiet obejmuje długo oczekiwaną produkcję Das Boot oraz drugi sezon serialu Mr. Mercedes.

Kontynuując politykę wzbogacania biblioteki programowej o światowej klasy treści, wiodący międzynarodowy koncern mediowy Viasat World podpisał umowę z Sonar Entertainment, wprowadzając długo oczekiwaną serię historyczną Das Boot do oferty kanału Epic Drama. Dodatkowo, portfolio programowe kanału ViP Premiere i usługi ViP SVOD na terenie Rosji i obszarze Wspólnoty Niepodległych Państw zostało poszerzone o drugi sezon telewizyjnej adaptacji powieści Stephena Kinga - Mr. Mercedes.

Cieszymy się, że nasze kanały stanowią gwarancję najwyższej jakości serii telewizyjnych dostępnych na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Nasza reputacja opiera się na starannym doborze treści, a nasze marki, jako synonim najlepszych propozycji programowych, szybko zyskały uznanie i renomę wśród szerokiej publiczności w wielu krajach. SerialDas Boot jest produkcją lokalną, nakręconą w Europie, stąd jesteśmy szczególnie podekscytowani widząc, w jaki sposób produkcja rezonuje z publicznością. Sonar Entertainment, jako producent i dystrybutor wyjątkowych treści, jest dla nas kluczowym partnerem, a sama umowa jest potwierdzeniem zaangażowania w pracę z najlepszymi w branży – mówi Seniha Tunaboylu, Head of Acquisitions w Viasat World.

Das Boot (osiem 60-minutowych odcinków) jest koprodukcją Sky Deutschland, Bavaria Fiction i Sonar Entertainment, inspirowaną nominowanym do Oscara i Złotego Globu dziełem Wolfganga Petersena opartym na bestsellerowej powieści Lothara-Günthera Buchheima. Nakręcona m.in. w Monachium, La Rochelle, Pradze i na Malcie seria, której budżet wyniósł 32,8 milionów dolarów, ukazuje bezsensowną rzeczywistość

II wojny światowej poprzez zestawienie dwóch oryginalnych fabuł toczących się równolegle na lądzie i morzu. Znakomicie obsadzony serial przedstawia losy fikcyjnego okrętu podwodnego U-612, opuszczającego swój port macierzysty w drodze na misję bojową na terytorium wroga. Dodatkowy, osobny plan stanowią losy francuskiego ruchu oporu walczącego z niemieckimi siłami okupacyjnymi w La Rochelle. W gwiazdorskiej obsadzie zobaczymy m.in. Vicky Krieps (Phantom Thread), Lizzy Caplan (Masters of Sex) Toma Wlaschihę (Gra o tron), Vincenta Kartheisera (Mad Men), Jamesa D'Arcy’ego (Agent Marvel Carter) i Thierry’ego Frémonta (Juste un regard). Film został nakręcony w języku niemieckim, francuskim i angielskim, a koncern Viasat World uzyskał do produkcji wyłączne prawa (w tym SVOD) na wybranych rynkach międzynarodowych. Emisję zaplanowano w grudniu na kanale Epic Drama.

Oprócz Das Boot, Viasat World zakupił również drugi sezon opartego na prozie Stephena Kinga serialu Mr. Mercedes. Produkcja stanowić będzie część oferty programowej kanału Viasat World ViP Premiere i usługi ViP Play SVOD w Rosji i na obszarach WNP (Ukraina, Azerbejdżan, Armenia, Białoruś, Kazachstan, Kirgistan, Mołdawia, Tadżykistan, Turkmenistan, Uzbekistan i Gruzja). Pierwszy sezon filmu emitowany był na kanale TV1000.

Atrakcyjne portfolio kanałów Viasat World jest idealnym miejscem dla wyjątkowych produkcji. Nie mamy wątpliwości, że zarówno Das Boot, jak i drugi sezon serialu Mr. Mercedes zyskają niezwykłą popularność wśród widzów w Europie Środkowo-Wschodniej – komentuje David Ellender, zajmujący stanowisko prezesa Global Distribution and Co-Productions w Sonar Entertainment.

***

O Viasat World:

Viasat World to wiodący międzynarodowy koncern medialny posiadający obszerną bibliotekę SVOD obejmującą produkcje dokumentalne, rozrywkowe, teatralne, filmowe i sportowe. Oferując dostęp do 27 płatnych kanałów telewizji oraz usługę VOD może pochwalić się ponad 164 milionami subskrypcji w 50 krajach na świecie, a wysokiej jakości programy dostępne są w 17 różnych wersjach językowych na 18 różnorodnych kanałach. Poprzez inspirującą narrację kanały Viasat Explore, Viasat History, Viasat Nature i Viasat Life, przywracają do życia historię, przybliżają sekrety natury i dostarczają emocjonującej rozrywki, podczas gdy kanał Epic Drama prezentuje niezwykłe seriale kostiumowe z całego świata. Dziewięć kanałów filmowych, pośród których znajdują się: TV1000, TV1000 Russian Kino i ViP Premiere zapewnia dostęp do międzynarodowych hitów z udziałem największych gwiazd kina, dzięki czemu Viasat World jest głównym emitentem produkcji fabularnych w Rosji. W Polsce międzynarodowy nadawca oferuje w jakości HD kanały Polsat Viasat History, Polsat Viasat Explore, Polsat Viasat Nature oraz Epic Drama.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Open Media dla LC Corp Biuro prasowe
2018-11-15 | 10:20

Open Media dla LC Corp

Z początkiem listopada 2018 do grona klientów Agencji PR Open Media dołączyła grupa deweloperska realizująca inwestycje komercyjne i mieszkaniowe - LC Corp S.A. Krakowska Agencja
Media i PR Gościnne blogowanie – po co publikować własne artykuły na stronach partnerów?
2018-11-13 | 01:00

Gościnne blogowanie – po co publikować własne artykuły na stronach partnerów?

Na czym polega gościnne blogowanie?   Gościnne blogowanie to publikowanie swoich artykułów na blogach partnerów. Tematyka przygotowanego tekstu zależy przeważnie od
Media i PR Wideo online na pozycji lidera
2018-11-13 | 01:00

Wideo online na pozycji lidera

Koniec tradycyjnej telewizji? Spada liczba abonentów telewizji cyfrowej i satelitarnej. Bogata oferta i dostępność treści online sprawiają, że widzowie coraz mniej czasu spędzają

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Bankowość

Zadłużenie Polaków przekracza już 34 mld zł i wciąż rośnie. Potrzebna lepsza edukacja finansowa

Złe nawyki finansowe, przeszacowanie swoich możliwości albo kompulsywne zakupy, a także sytuacja życiowa – na przykład utrata pracy, rozwód czy ciężka choroba w rodzinie – mogą być przyczyną zadłużenia. Z danych Grupy KRUK wynika, że na koniec III kwartału tego roku z takim problemem boryka się 4,5 mln Polaków. Mają oni łącznie do spłaty 34 mld zł. 17 listopada już po raz dziesiąty w Polsce będziemy obchodzić Dzień bez Długów. Jest to między innymi okazja do edukacji finansowej Polaków i zwrócenia ich uwagi na problem zadłużenia. 

Prawo

W 2019 roku wchodzą nowe obciążenia prawne dla pracodawców. Koszty pracy będą dalej rosnąć

Polscy pracodawcy odczuli w ostatnich miesiącach wzrost kosztów pracy. Generują go, po pierwsze, dobra koniunktura gospodarcza, która pociąga za sobą wzrost płac, a po drugie, szereg zmian prawnych, na które pracodawca nie ma żadnego wpływu. Już w tej chwili obciążenie składkowe po stronie pracodawcy wynosi ok. 20 proc. wynagrodzenia pracownika. Po wprowadzeniu pracowniczych programów kapitałowych będzie ono jeszcze wyższe. Nadal istnieje ryzyko związane ze zniesieniem limitu tzw. 30-krotności. Choć Trybunał Konstytucyjny uznał przepisy za niezgodne z Konstytucją, temat wciąż może powrócić. Wzrostu kosztów nie da się uniknąć, ale pracodawcy mogą je sobie zrekompensować gdzie indziej – wskazują eksperci Ayming Polska.

Patronat Newserii

Bankowość

Citi Handlowy stawia na sztuczną inteligencję. W 2019 roku biometria ma zastąpić tradycyjny sposób logowania w nowej aplikacji mobilnej

W ciągu trzech pierwszych kwartałów tego roku Citi Handlowy wypracował wzrost zysku netto z 372,2 mln zł do 486,6 mln zł. W części instytucjonalnej bank zamierza nadal aktywnie promować biznes międzynarodowy, wspierając ekspansję polskich przedsiębiorstw e-commerce. W bankowości detalicznej strategia zakłada inwestowanie w relacje z klientami i dalszą digitalizację rozwiązań, która ma poprawić jakość oferowanych produktów i usług. W 2019 roku Citi Handlowy wdrażać będzie w dwóch fazach nową aplikację mobilną, zbudowaną zgodnie z trendem otwartej bankowości, w której tradycyjny model logowania zastąpi biometria. Prezes banku Sławomir S. Sikora podkreśla, że technologie – zwłaszcza sztuczna inteligencja – będą przesądzać o przyszłym kształcie usług bankowych. 

Handel

Polacy wystawiają często negatywne komentarze firmom w internecie. Robią to z chęci rekompensaty i ostrzeżenia innych klientów

Pozytywne opinie budują wiarygodność firm w oczach potencjalnych klientów. Zdaniem ekspertów Polacy woleliby wystawiać dobre oceny, nie mają jednak motywacji do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami. Do negatywnych komentarzy skłania ich chęć powetowania własnych strat oraz ostrzeżenia innych konsumentów przed nietrafionym wyborem. Podejmujemy decyzje kierując się opiniami, dlatego do dzielenia się nimi  w sieci zachęca kampania „Dobry głos dla firm”.

Problemy społeczne

60 proc. Polaków pracuje nieefektywnie. Przyczyną permanentne zmęczenie i nieumiejętne zarządzanie energią życiową

11 mln Polaków cierpi z powodu permanentnego zmęczenia. Przekłada się ono zarówno na jakość życia prywatnego, jak i na obniżoną efektywność w pracy. Przyczyną jest m.in. nieumiejętne zarządzanie energią, którą należy czerpać z czterech źródeł: fizycznego, emocjonalnego, mentalnego i społecznego. Pomaga to rozwijać siłę i odporność psychiczną.