Komunikaty PR

Continental Opony Polska rozwija dział marketingu

2018-06-13  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. Grójecka 194/169
02-390 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
www.contrust.pl
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

Polski oddział koncernu Continental poinformował, że Łukasz Kusiak objął nowe stanowisko Product Managera. W ramach powierzonych obowiązków będzie odpowiedzialny za wykorzystanie potencjału komunikacyjnego na linii marketing – zespół techniczny, rozwijanie oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów, a także prowadzenie szkoleń dla klientów i pracowników.

 

Łukasz Kusiak, posiada 12-letnie doświadczenie w pracy związanej z zarządzaniem jakością, które zbierał m.in. pracując dla spółki z sektora farmaceutycznego oraz importera i producenta specjalistycznych taśm. Swoją karierę w Continental Opony Polska rozpoczął w 2015 roku, jako Technical Customer Service Specialist. Na tym stanowisku był odpowiedzialny m.in. za monitoring jakości produktów, rozpatrywanie reklamacji oraz doradztwo techniczne względem klientów i partnerów biznesowych firmy. Wspierał również działy sprzedaży i marketingu w zakresie informacji technicznej oraz w organizacji i prowadzeniu szkoleń dla pracowników, dystrybutorów i kluczowych klientów. W ramach rozwoju zespołu marketingu objął nowo powstałe stanowisko Product Managera.

 

,,Najważniejszym i zarazem najtrudniejszym zadaniem Product Managera jest konsolidowanie informacji z zakresu portfolio produktowego, strategii firmy, handlu, marketingu czy kwestii technicznych oraz tworzenie na tej podstawie efektywnej komunikacji do partnerów handlowych i konsumentów. Powołanie Łukasza Kusiaka na to stanowisko to kolejny krok w rozwoju Continental Opony Polska oraz wyraźny sygnał dla naszych klientów i partnerów biznesowych, że mają wsparcie najlepszych ekspertów w dziedzinie zarządzania jakością. Jestem przekonany, że techniczna wiedza, kompetencje i doświadczenie Łukasza przyczynią się do rozwoju i doskonalenia oferty” – powiedział Piotr Snakowski, Head of Marketing Department w Continental Opony Polska.

 

Łukasz Kusiak jest absolwentem Wydziału Inżynierii Chemicznej i Procesowej na Politechnice Warszawskiej na kierunku Biotechnologia Przemysłowa, gdzie uzyskał tytuł magistra. Ukończył także studia pierwszego stopnia w Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Zarządzanie.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja TomTom ogłasza współpracę z DENSO Biuro prasowe
2019-01-16 | 20:00

TomTom ogłasza współpracę z DENSO

TomTom (TOM2), firma specjalizująca się w technologii geolokalizacyjnej, ogłosił nawiązanie współpracy z DENSO w ramach rozwoju platformy oprogramowania dla pojazdów
Motoryzacja TomTom współpracuje z Delphi Technologies
2019-01-16 | 19:00

TomTom współpracuje z Delphi Technologies

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacyjnej, ogłosił, że współpracuje z Delphi Technologies (DLPH), aby pomóc układom napędowym stać się
Motoryzacja Hybrydowe hity 2018 roku: Toyota i Lexus absolutnymi liderami rynku
2019-01-16 | 10:30

Hybrydowe hity 2018 roku: Toyota i Lexus absolutnymi liderami rynku

Hybrydy z roku na rok zyskują coraz większą popularność, co potwierdzają wyniki sprzedaży samochodów z tego rodzaju napędem. Według danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego

CES 2019

Regionalne - Mazowieckie

Intensywny rozwój marki Ibis Styles. Nowy hotel w centrum Warszawy, w połowie roku kolejne otwarcia

Sieć Ibis Styles, ekonomicznej marki Accor Hotels, obejmuje ponad 430 hoteli i 44 tys. pokoi w 45 krajach. Jej hotele są usytuowane w centrach miast lub w pobliżu stref aktywności biznesowej. W Warszawie do sieci dołączył właśnie kolejny obiekt, wybudowany zaledwie w 13 miesięcy Ibis Styles Warszawa Centrum. Gościom oferuje przemyślany design i 179 pokoi w centralnej lokalizacji, przy zachodnim brzegu Wisły. Wyróżnikiem ma być także unikalny koncept gastronomiczny Winestone.

Handel

Ważą się losy sposobu wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Twardy brexit może zagrozić polskiemu eksportowi na Wyspy

Na ponad dwa miesiące przed datą wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej wciąż nieznany jest jego scenariusz – czy kraj ten czeka tzw. twardy brexit, czy uda się jednak wypracować konsensus, od którego brytyjscy parlamentarzyści wydają się być bardzo dalecy. Niepewność ta powoduje wahania funta i ogranicza eksport do tego ważnego dla Polski partnera handlowego. W razie braku umowy polskie firmy ucierpią jeszcze bardziej.

Prawo

W 2019 roku zmieni się sposób rozliczania podatku za poprzedni rok. Fiskus będzie bardziej łaskawy dla spóźnialskich

Krótszy okres oczekiwania na zwrot nadpłaty podatku, możliwość wspólnego rozliczenia z małżonkiem nawet po terminie, wyższe kwoty wolne od podatku – to tylko niektóre zmiany w sposobie rozliczania podatku dochodowego za 2018 rok. Główną zmianą jest to, że osoby składające PIT-37 i PIT-38 będą mogły skorzystać z gotowego formularza, który wypełni za nich urzędnik skarbowy. Ułatwienia czekają także osoby, które prowadzą działalność gospodarczą, dorabiając niewielkie kwoty.

Handel

Branża farmaceutyczna i handlowa liderami wydatków na reklamę. W ubiegłym roku przeznaczyły na nią po 4 mld zł

Prawie 12 mld zł – taką kwotę na promocję w telewizji, radiu i prasie przeznaczyły w ubiegłym roku branże finansowa, motoryzacyjna, telekomunikacja, farmaceutyczna i handlowa. Dwie ostatnie są zdecydowanymi liderami rankingu – obie wydały na reklamę w mediach tradycyjnych po 4,2 mld zł. Marki nadal najchętniej inwestują w reklamy telewizyjne. Z kolei najmniejsze budżety są przeznaczane na promocję w prasie i mediach drukowanych – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.