Komunikaty PR

Continental Opony Polska rozwija dział marketingu

2018-06-13  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Mućko
CONTRUST

ul. Grójecka 194/169
02-390 Warszawa
p.mucko|contrust.pl| |p.mucko|contrust.pl
+48 22 370 28 87
www.contrust.pl
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

Polski oddział koncernu Continental poinformował, że Łukasz Kusiak objął nowe stanowisko Product Managera. W ramach powierzonych obowiązków będzie odpowiedzialny za wykorzystanie potencjału komunikacyjnego na linii marketing – zespół techniczny, rozwijanie oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów, a także prowadzenie szkoleń dla klientów i pracowników.

 

Łukasz Kusiak, posiada 12-letnie doświadczenie w pracy związanej z zarządzaniem jakością, które zbierał m.in. pracując dla spółki z sektora farmaceutycznego oraz importera i producenta specjalistycznych taśm. Swoją karierę w Continental Opony Polska rozpoczął w 2015 roku, jako Technical Customer Service Specialist. Na tym stanowisku był odpowiedzialny m.in. za monitoring jakości produktów, rozpatrywanie reklamacji oraz doradztwo techniczne względem klientów i partnerów biznesowych firmy. Wspierał również działy sprzedaży i marketingu w zakresie informacji technicznej oraz w organizacji i prowadzeniu szkoleń dla pracowników, dystrybutorów i kluczowych klientów. W ramach rozwoju zespołu marketingu objął nowo powstałe stanowisko Product Managera.

 

,,Najważniejszym i zarazem najtrudniejszym zadaniem Product Managera jest konsolidowanie informacji z zakresu portfolio produktowego, strategii firmy, handlu, marketingu czy kwestii technicznych oraz tworzenie na tej podstawie efektywnej komunikacji do partnerów handlowych i konsumentów. Powołanie Łukasza Kusiaka na to stanowisko to kolejny krok w rozwoju Continental Opony Polska oraz wyraźny sygnał dla naszych klientów i partnerów biznesowych, że mają wsparcie najlepszych ekspertów w dziedzinie zarządzania jakością. Jestem przekonany, że techniczna wiedza, kompetencje i doświadczenie Łukasza przyczynią się do rozwoju i doskonalenia oferty” – powiedział Piotr Snakowski, Head of Marketing Department w Continental Opony Polska.

 

Łukasz Kusiak jest absolwentem Wydziału Inżynierii Chemicznej i Procesowej na Politechnice Warszawskiej na kierunku Biotechnologia Przemysłowa, gdzie uzyskał tytuł magistra. Ukończył także studia pierwszego stopnia w Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Zarządzanie.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Test ciężarówki Starship w USA zakończony Biuro prasowe
2018-06-18 | 11:00

Test ciężarówki Starship w USA zakończony

Dział olejowy Shell oraz AirFlow Truck Company ogłosiły wyniki jazdy testowej ekonomicznej i ekologicznej ciężarówki Starship, która miała miejsce w Stanach Zjednoczonych na
Motoryzacja Continental numerem 1 w rankingu „Wybór kierowców 2018”
2018-06-14 | 16:55

Continental numerem 1 w rankingu „Wybór kierowców 2018”

Opony Continental zajęły pierwsze miejsce w rankingu „Wybór kierowców 2018” w kategorii opony. To pierwsze w Polsce badanie satysfakcji klientów branży
Motoryzacja CEBIT 2018: nowość od Huawei dla branży motoryzacyjnej
2018-06-13 | 14:25

CEBIT 2018: nowość od Huawei dla branży motoryzacyjnej

Podczas targów CEBIT 2018 w Hanowerze Huawei zaprezentował nową wersję platformy OceanConnect IoV. Została ona stworzona z myślą o inteligentnych i połączonych pojazdach,

Kalendarium

31 sierpnia
4 września

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Problemy społeczne

Osoby niepełnosprawne będą się mogły zgłosić po pomoc finansową przez internet. PFRON uruchamia system do składania wniosków o dofinansowanie

Osoby niepełnosprawne lub ich opiekunowie, którzy chcą złożyć wniosek o świadczenie i uzyskać dofinansowanie, często muszą się stawiać w urzędzie osobiście. To oznacza konieczność zwalniania się z pracy, proszenia o pomoc sąsiadów, nie każdemu pozwala też na to stan zdrowia. PFRON uruchamia system, który ma wyeliminować ten problem. Osoba niepełnosprawna będzie mogła samodzielnie złożyć wniosek przez internet, dowiedzieć się, jakie dofinansowania są dla niej dostępne i uzyskać wsparcie całkowicie online. Projekt został skonstruowany tak, że będą mogły skorzystać z niego nawet osoby wykluczone cyfrowo.

Transport

Przyszłość elektronicznego systemu poboru opłat drogowych pod znakiem zapytania. Przekazanie go do Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego może być ryzykowne

Przekazanie obsługi elektronicznego systemu poboru opłat drogowych do Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego to duże ryzyko, które może mieć poważne skutki – ocenia poseł PO Stanisław Żmijan. Zdaniem wiceszefa sejmowej Komisji Infrastruktury GITD nie ma doświadczenia, wiedzy ani narzędzi, które umożliwiłyby sprawne zarządzanie systemem e-myto. Dlatego część zadań i tak trzeba będzie zlecać wyspecjalizowanym podmiotom prywatnym. Ta decyzja będzie mieć też negatywne skutki dla kierowców, ponieważ jednostka, która nakłada kary, będzie jednocześnie rozpatrywać odwołania ukaranych.

Handel

85 proc. firm widzi wpływ jakości obsługi na wyniki finansowe. Dla większości konsumentów największe znaczenie ma czas obsługi

Ponad dwie trzecie konsumentów może się stać lojalnymi klientami dzięki pozytywnym doświadczeniom z zespołem obsługi. Podobny odsetek stwierdza, że zła obsługa może być przyczyną rezygnacji z usług czy produktów danej firmy. Żółte i czerwone kartki klienci dają zwykle za długi czas oczekiwania na kontakt z konsultantem oraz złą organizację wsparcia. To może zaważyć na wynikach firmy, dlatego coraz częściej stawiają one klientów w centrum zainteresowania. Do starań w tym kierunku mają zachęcać ich także takie inicjatywy jak Mistrzostwa Jakości Obsługi, w których niczym na boisku piłkarskim najlepsze pod kątem obsługi klienta firmy walczą o bramki, czyli dobre opinie konsumentów.

 
 

Prawo

Część sądowych wyroków podatkowych budzi zastrzeżenia ekspertów. Sądy administracyjne wydały w ubiegłym roku 27 tys. takich wyroków

W zeszłym roku sądy administracyjne wydały 27 tys. wyroków w sprawach podatkowych. W 25 proc. przypadków były to orzeczenia uchylające decyzje fiskusa. Z drugiej strony część sądowych rozstrzygnięć w sprawach podatkowych budzi zastrzeżenia zarówno samych podatników, jak i ekspertów. Ich zdaniem to efekt nie tylko profiskalnej wykładni, lecz także niedoskonałości przepisów.