Komunikaty PR

Continental Opony Polska rozwija dział marketingu

2018-06-13  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
www.contrust.pl
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

Polski oddział koncernu Continental poinformował, że Łukasz Kusiak objął nowe stanowisko Product Managera. W ramach powierzonych obowiązków będzie odpowiedzialny za wykorzystanie potencjału komunikacyjnego na linii marketing – zespół techniczny, rozwijanie oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów, a także prowadzenie szkoleń dla klientów i pracowników.

 

Łukasz Kusiak, posiada 12-letnie doświadczenie w pracy związanej z zarządzaniem jakością, które zbierał m.in. pracując dla spółki z sektora farmaceutycznego oraz importera i producenta specjalistycznych taśm. Swoją karierę w Continental Opony Polska rozpoczął w 2015 roku, jako Technical Customer Service Specialist. Na tym stanowisku był odpowiedzialny m.in. za monitoring jakości produktów, rozpatrywanie reklamacji oraz doradztwo techniczne względem klientów i partnerów biznesowych firmy. Wspierał również działy sprzedaży i marketingu w zakresie informacji technicznej oraz w organizacji i prowadzeniu szkoleń dla pracowników, dystrybutorów i kluczowych klientów. W ramach rozwoju zespołu marketingu objął nowo powstałe stanowisko Product Managera.

 

,,Najważniejszym i zarazem najtrudniejszym zadaniem Product Managera jest konsolidowanie informacji z zakresu portfolio produktowego, strategii firmy, handlu, marketingu czy kwestii technicznych oraz tworzenie na tej podstawie efektywnej komunikacji do partnerów handlowych i konsumentów. Powołanie Łukasza Kusiaka na to stanowisko to kolejny krok w rozwoju Continental Opony Polska oraz wyraźny sygnał dla naszych klientów i partnerów biznesowych, że mają wsparcie najlepszych ekspertów w dziedzinie zarządzania jakością. Jestem przekonany, że techniczna wiedza, kompetencje i doświadczenie Łukasza przyczynią się do rozwoju i doskonalenia oferty” – powiedział Piotr Snakowski, Head of Marketing Department w Continental Opony Polska.

 

Łukasz Kusiak jest absolwentem Wydziału Inżynierii Chemicznej i Procesowej na Politechnice Warszawskiej na kierunku Biotechnologia Przemysłowa, gdzie uzyskał tytuł magistra. Ukończył także studia pierwszego stopnia w Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Zarządzanie.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Elektromobilność w Galerii Krakowskiej Biuro prasowe
2019-05-23 | 21:35

Elektromobilność w Galerii Krakowskiej

Rozwój nowoczesnych technologii potęguje konieczność dbania o środowisko naturalne. Po uruchomieniu stacji rowerów miejskich oraz wypożyczalni elektrycznych hulajnóg, na
Motoryzacja Średnioterminowe - usługi skrojone na potrzeby mobilnych fachowców
2019-05-23 | 12:20

Średnioterminowe - usługi skrojone na potrzeby mobilnych fachowców

Do pracy w Polsce przybywa coraz więcej obcokrajowców. Wraz z nimi rośnie rynek usług, które pozwalają szybko i wygodnie rozgościć się nad Wisłą bez skomplikowanych
Motoryzacja Nowe normy emisji CO2 i pełna ochrona wysokowydajnych silników
2019-05-23 | 01:00

Nowe normy emisji CO2 i pełna ochrona wysokowydajnych silników

Zgodnie z przepisami UE do 2021 r. wszystkie pojazdy muszą emitować mniej niż 95 g/km CO2[1]. W unijnych przepisach zwrócono uwagę na to, że producenci samochodów coraz

Transport

Resort cyfryzacji: sieć 5G spowoduje boom w rozwoju internetu rzeczy. Skorzysta na tym biznes i inteligentne miasta

Sieć 5G, której komercyjne wdrożenie w Polsce zbliża się dużymi krokami, spowoduje prawdziwy boom w rozwoju internetu rzeczy. – Umożliwi ona obsługę nawet miliona urządzeń na kilometr kwadratowy – mówi wiceminister cyfryzacji Wanda Buk. To przełoży się na upowszechnienie takich usług jak telemedycyna czy rozwiązania smart city. Dzięki urządzeniom komunikujących się ze sobą w czasie rzeczywistym służby i włodarze miast zyskają też dane niezbędne do zarządzania nowoczesną metropolią.

Ochrona środowiska

Energetyka potrzebuje innowacyjnych i zielonych rozwiązań. Najczęściej tworzą je młode firmy

Rozwiązania proponowane przez start-upy i młode firmy są szansą na zwiększenie innowacyjności w energetyce. Bardziej elastyczne i nowatorskie podejście do problemu niż w przypadku wielu koncernów energetycznych pomaga im szybciej i precyzyjniej odpowiadać na największe wyzwania w branży, czyli m.in. potrzebę magazynowania energii z odnawialnych źródeł czy poprawy jakości powietrza. Coraz więcej dużych firm decyduje się wspierać start-upy i współpracować z nimi nad nowymi rozwiązaniami. W przypadku InnoEnergy jednym ze sposobów poszukiwania obiecujących technologii jest międzynarodowy konkurs PowerUp!.

Problemy społeczne

Coraz więcej Polaków zapada na choroby psychiczne. Szpital psychiatryczny nie musi być dla nich ostatecznością, ale częścią leczenia

Wzrasta liczba Polaków z rozpoznanymi problemami psychicznymi wymagającymi leczenia. Dla diagnostyki i wdrożenia odpowiedniej terapii kluczowy jest szybki dostęp do lekarza specjalisty. W Polsce czas oczekiwania na wizytę może jednak wynieść nawet kilka miesięcy. Alternatywą dla publicznej opieki zdrowotnej stają się prywatne placówki oferujące kompleksową opiekę, dającą bardzo dobre efekty terapeutyczne i znacznie skracającą czas leczenia. Zdaniem ekspertów hospitalizacja w przypadku chorób psychicznych powinna być integralną częścią terapii, a nie ostatecznością.

Handel

Mimo ostatnich opadów w czterech województwach występuje susza rolnicza. Turbulencje pogodowe mogą wpłynąć na ceny produktów spożywczych

Zmiana pogody poprawiła w niektórych regionach kraju sytuację rolników, ale mimo to Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa w Puławach stwierdził występowanie suszy. Problemy mają województwa lubuskie, zachodniopomorskie, pomorskie i wielkopolskie. Największe zagrożenie suszą IUNG odnotował w uprawach zbóż jarych, ale też zbóż ozimych i truskawkach. W innych regionach kraju problemem jest nadmiar wody. Szkody spowodowały też wiosenne przymrozki i duże wahania temperatur. Te turbulencje mogą odbić się na cenach produktów rolno-spożywczych.