Komunikaty PR

Skandynawowie wciąż najbardziej cenią Lexusa

2017-06-19  |  16:00
Biuro prasowe

Lexus zajął pierwsze miejsce w rankingu AutoIndex, największym badaniu zadowolenia posiadaczy samochodów w Szwecji i Norwegii. Już po raz szósty z rzędu!

Marka Lexus zwyciężyła w tegorocznym norweskim rankingu AutoIndex, zdobywając rekordowy wynik 932 punktów, najwyższy w 16-letniej historii badań. Oprócz zwycięstwa w klasyfikacji ogólnej, Lexus uzyskał również najwyższą punktację we wszystkich czterech ocenianych obszarach: zadowolenia z samochodu i jazdy, lojalności wobec marki, zadowolenia z procesu zakupu oraz obsługi serwisowej.

Lexus zajął także najwyższą pozycję z wynikiem 892 punktów i dużą przewagą nad konkurentami w rankingu przeprowadzonym w Szwecji – również po raz szósty z rzędu.

– „Uzyskanie tej nagrody po raz szósty z rzędu to niesamowita sprawa” – mówi Tone Thunes, dyrektor ds. marketingu i obsługi klientów norweskiego oddziału Lexusa – „Jednocześnie jest to potwierdzenie nie tylko jakości naszych samochodów, ale i zaangażowania wszystkich pracowników salonów. Jesteśmy wdzięczni klientom za zaufanie, jakim darzą nas od lat. To dla nas najlepsza motywacja do ciągłego doskonalenia”.

AutoIndex to coroczny ranking przeprowadzany przez Loyalty Group International. W tym roku badaniem objęto 15934 losowo wybranych posiadaczy samochodów w Norwegii i ponad 15 tysięcy użytkowników aut w Szwecji oraz 23 producentów pojazdów. Samochody objęte badaniem musiały być zarejestrowane po raz pierwszy w latach od 2010 do 2016.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Luksusowe hatchbacki dla firm - rynek premium nadal na wzroście Biuro prasowe
2017-11-23 | 15:00

Luksusowe hatchbacki dla firm - rynek premium nadal na wzroście

Polski rynek motoryzacyjny ma się bardzo dobrze. Zgodnie z ostatnimi danymi KPMG i PZPM odnotowano u nas 17 proc. wzrost rejestracji samochodów osobowych – największy
Motoryzacja Znaczenie środków smarnych w branży energetycznej
2017-11-21 | 14:00

Znaczenie środków smarnych w branży energetycznej

Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Shell Lubricants, w ramach którego poproszono o opinie przedstawicieli branży energetycznej, większość respondentów (56%) jest
Motoryzacja Toyota Avensis - flagowe auto flotowe Toyoty ma już 20 lat
2017-11-20 | 14:00

Toyota Avensis - flagowe auto flotowe Toyoty ma już 20 lat

Popularna w Polsce Toyota Avensis jest obecna na rynku już od dwóch dekad. Pierwsza generacja auta wywodziła się ze słynnej Cariny E, dwie kolejne w 100% zaprojektowano w Europie.

Kalendarium

Partner serwisu

Advertisement

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

Wieczna zmarzlina na Spitsbergenie może się roztopić w ciągu 10 lat. Polscy naukowcy w ciągu roku oszacują związane z nią zmiany klimatyczne

Jednym z efektów postępującego globalnego ocieplenia jest rozmarzanie wiecznej zmarzliny w rejonie Spitsbergenu. Badaniami nad tzw. permafrostem zajmują się Polacy. W ciągu roku chcą oszacować zakres zmian klimatycznych spowodowanych roztapianiem się arktycznego zlodowacenia. Chcą oszacować zmiany klimatyczne w perspektywie 100 lat. Niedawno polscy naukowcy wykonali pierwsze pomiary w warunkach letnich na Spitsbergenie. Planowane są już kolejne pomiary.

Motoryzacja

Trwa ofensywa SUV-ów na polskim rynku motoryzacyjnym. To obecnie najszybciej rosnący segment rynku

Segment SUV-ów jest jednym najszybciej rosnącym rynku motoryzacyjnym. Ten trend chce wykorzystać DS Automobiles – najmłodsza marka w portfolio Grupy PSA, do której należy również Peugeot i Citroën. W marcu rusza ze sprzedażą naszpikowanego technologią modelu DS7 Crossback – SUVa z kategorii premium, który właśnie zadebiutował na polskim rynku. 

Problemy społeczne

Nowe kompetencje na rynku pracy pozwalają podnieść wynagrodzenie nawet o 30 proc. Pracodawcy cenią umiejętności cyfrowe i gotowość do zmiany branży

Programowanie, kompetencje cyfrowe i znajomość języków obcych – to część z kompetencji, które mogą zapewnić awans w 2018 roku. Ich zdobycie wymaga kilka miesięcy pracy i w znaczący sposób przekłada się na zarobki. Osoby, które zmienią zawód lub swoją ścieżkę kariery wewnątrz zawodu, mogą liczyć na wynagrodzenie wyższe o ok. 30 proc. Nowe kompetencje u pracowników najbardziej docenia branża związana z programowaniem.

Patronat Newserii

Polityka

Polska gospodarka po nie najlepszym 2016 roku zwiększyła tempo rozwoju. Deficyt finansów publicznych mimo dobrej koniunktury niepokoi ekonomistów

PKB Polski wyraźnie przyspiesza, a budżet po wrześniu wykazał nadwyżkę. Jednak nawet członkowie rządu przyznają, że Polska nie uniknie ani w tym, ani w przyszłym roku kilkudziesięciomiliardowego deficytu. W obliczu dobrej koniunktury budżet powinien mieć nadwyżkę, a kolejne niedobory mogą osłabić długofalowe tempo wzrostu – uważa Andrzej Rzońca, były członek Rady Polityki Pieniężnej.

Przemysł

PZL-Świdnik inwestuje 10 proc. przychodów w badania i rozwój. W ten sposób chce budować narodową markę

Krajowe zakłady PZL-Świdnik przeznaczają na innowacje prawie 10 proc. przychodów całej grupy. Koncern ma własne centrum badawczo-rozwojowe, zatrudnia ponad 650 inżynierów i odpowiada za lokalny rynek pracy. Producent, którego maszyny wykorzystuje już m.in. brytyjska Marynarka Wojenna, bierze też udział w postępowaniu MON na śmigłowce dla polskiej armii. – Zakup maszyn przez państwo byłby silnym impulsem prorozwojowym i proeksportowym. W ten sposób możemy budować narodową markę – podkreślał Krzysztof Krystowski, wiceprezes Leonardo Helicopters, w czasie Kongresu 590 w Jasionce koło Rzeszowa.