Komunikaty PR

Najlepsi menedżerowie zostali nagrodzeni przez Agencję Informacyjną NEWSERIA

2017-11-30  |  17:25
Biuro prasowe

Warszawa, 30 listopada 2017 r.

 

Informacja prasowa

 

Najlepsi menedżerowie zostali nagrodzeni przez Agencję Informacyjną NEWSERIA statuetką „Inspiratorzy Biznesu 2017”. Wyróżnieni to osoby godne naśladowania, które inspirują do działania, wyznaczają nowe kierunki, pokazują możliwości oraz na każdym kroku udowadniają, że nie można się poddawać i że nawet porażkę można przekuć w sukces.

 

Laureaci nagrody „Inspiratorzy biznesu 2017” zostali wybrani w oparciu o sondaż. Pytanie rozesłaliśmy do ponad stu menedżerów na przełomie października i listopada 2017 r. Poprosiliśmy ich o wskazanie wśród zajmujących najwyższe stanowiska w firmach osób, tych, które mają wpływ na rozwój firmy, branży, a także wytyczają nowe szlaki, kreują trendy, mają wpływ na jakość prowadzonych biznesów i ich zdaniem zasługują na miano inspiratorów biznesu. Na podstawie przesłanych odpowiedzi wyłoniliśmy najlepszych menedżerów. Nagrodzone osoby reprezentują różne branże i – co najważniejsze – nie tylko zarządzają firmami, lecz także inspirują do tego innych.

Wręczenie statuetek najlepszym menedżerom odbyło się w Pałacu Sobańskich, w restauracji AMBERROOM. Wśród nagrodzonych znaleźli się m.in. Beata Stelmach, dyrektor generalny GE na Polskę i kraje bałtyckie, Tomasz Rudolf, współzałożyciel i dyrektor generalny The Heart, Agnieszka Wasilewska-Semail, prezes zarządu Rafako, Jacek Siwiński, dyrektor generalny VELUX Polska, Grzegorz Ślak, prezes zarządu Wratislavia BIOdiesel i Akwawit-Polmos, Marek Cywiński, dyrektor generalny Kapsch Telematic Services, Michał Czeredys, prezes Arcus, Tomasz Misiak, założyciel Work ServiceArtur Waliszewski, dyrektor Google Polska, Olgierd Cieślik, prezes zarządu Totalizator Sportowy SA, Leszek Czarnecki, Piotr Kaczmarek, prezes zarządu Getin Holding, Olga Kozierowska, założycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką; Mateusz Grzesiak, przedsiębiorca, trener i konsultant.

Podczas gali odbyła się również debata na temat tego „Co inspiruje, co pozwala realizować się w biznesie
i odnosić sukces?”. Poprowadził ją Michał Kobosko, a o swoich doświadczeniach opowiedzieli Jolanta Augustyniak, prezes Libris Polska, dr Mateusz Grzesiak, Grzegorz Ślak, prezes Wratislavia BIOdiesel, oraz Stanisław Wojtera, dyrektor wsparcia sprzedaży rządowej PZL- Świdnik SA. 

 

Partnerami wydarzenia byli: DAS Ubezpieczenia Ochrona Prawna i Libris Polska.

Relacja z gali oraz z debaty już wkrótce na stronach www.newseria.pl

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bazylia ceniona jest nie tylko za swój niezwykły smak Biuro prasowe
2018-09-24 | 12:15

Bazylia ceniona jest nie tylko za swój niezwykły smak

Bazylia to jedno z najpopularniejszych ziół uprawianych w przydomowych ogródkach. Coraz częściej sadzona jest także w doniczkach. Ceniona jest nie tylko za
PROCON/POLZAK 2018 Procurement Conference
2018-09-17 | 07:30

PROCON/POLZAK 2018 Procurement Conference

PROCON/POLZAK to: Dopracowana agenda – wystąpienia i prezentacje najlepszych prelegentów z ubiegłych lat Dobre praktyki w zakupach – efektywne
EWE pomaga klientom, którzy stracili swojego sprzedawcę prądu
2018-09-13 | 12:00

EWE pomaga klientom, którzy stracili swojego sprzedawcę prądu

W ostatnim okresie na rynku energetycznym obserwujemy stały, niczym nie uzasadniony wzrost cen energii elektrycznej. Pojawiają się również niepokojące informacje

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Firma

Obawa przez cyberatakami hamuje inwestycje firm w nowe technologie. Tylko zabezpieczenie całej sieci może ograniczyć zagrożenia

W 70 proc. firm obawy przed zapewnieniem odpowiedniego poziomu cyberbezpieczeństwa spowalniają projekty cyfryzacji – wynika z badań firmy Cisco. Obawy są uzasadnione, ponieważ w 2017 roku ponad 80 proc. firm padło ofiarą ataku hakerskiego. Eksperci podkreślają, że zabezpieczenie tylko urządzeń końcowych nie wystarczy, zwłaszcza w przemyśle. Cyberbezpieczeństwo powinno być wbudowane w infrastrukturę sieciową firm i stale uaktualniane w odpowiedzi na nowo wykrywane zagrożenia.

Handel

W tym roku polski e-handel będzie wart prawie 50 mld zł. Większość e-sklepów działa na zagranicznych rynkach, ale sprzedaje tam niewiele

Wartość polskiego rynku e-commerce sięgnie w tym roku blisko 50 mld zł, a w 2020 roku – już 70 mld zł. To wciąż prężnie rosnący segment sprzedaży, odpowiadający dziś za 7 proc. zakupów przy globalnej średniej na poziomie 10 proc. Polskie e-sklepy w większości są już obecne na zagranicznych rynkach, ale stawiają pierwsze kroki jeszcze dość ostrożnie. Sprzedaż zagraniczna stanowi zaledwie 6 proc. wartości ogółu sprzedaży – wynika z najnowszego raportu „Wyzwania e-commerce”, przygotowanego przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy. Warunkiem sukcesu za granicą jest dobre przygotowanie i dostosowanie działalności do wymagań zagranicznych klientów.

Firma

Microsoft stworzył modelową Fabrykę Przyszłości. Dzięki nowej technologii będzie można analizować dane z maszyn, planować produkcje i wykrywać awarie

Sektor produkcyjny otwiera się na nowy trend, jakim jest cyfrowa transformacja. Analiza danych zbieranych z maszyn produkcyjnych pozwoli lepiej planować proces produkcji i szybko reagować na potencjalne awarie, a co za tym idzie –ograniczyć koszty napraw. Microsoft stworzył koncept modelowej Fabryki Przyszłości, który pokazuje, jakie korzyści niesie za sobą pełna transformacja cyfrowa całego procesu produkcji. Wyzwaniem dla branży jest zapewnienie bezpieczeństwa nie tylko wykorzystywanych danych, lecz także pracy maszyn i całego procesu wytwarzania.