Komunikaty PR

Najlepsi menedżerowie zostali nagrodzeni przez Agencję Informacyjną NEWSERIA

2017-11-30  |  17:25
Biuro prasowe

Warszawa, 30 listopada 2017 r.

 

Informacja prasowa

 

Najlepsi menedżerowie zostali nagrodzeni przez Agencję Informacyjną NEWSERIA statuetką „Inspiratorzy Biznesu 2017”. Wyróżnieni to osoby godne naśladowania, które inspirują do działania, wyznaczają nowe kierunki, pokazują możliwości oraz na każdym kroku udowadniają, że nie można się poddawać i że nawet porażkę można przekuć w sukces.

 

Laureaci nagrody „Inspiratorzy biznesu 2017” zostali wybrani w oparciu o sondaż. Pytanie rozesłaliśmy do ponad stu menedżerów na przełomie października i listopada 2017 r. Poprosiliśmy ich o wskazanie wśród zajmujących najwyższe stanowiska w firmach osób, tych, które mają wpływ na rozwój firmy, branży, a także wytyczają nowe szlaki, kreują trendy, mają wpływ na jakość prowadzonych biznesów i ich zdaniem zasługują na miano inspiratorów biznesu. Na podstawie przesłanych odpowiedzi wyłoniliśmy najlepszych menedżerów. Nagrodzone osoby reprezentują różne branże i – co najważniejsze – nie tylko zarządzają firmami, lecz także inspirują do tego innych.

Wręczenie statuetek najlepszym menedżerom odbyło się w Pałacu Sobańskich, w restauracji AMBERROOM. Wśród nagrodzonych znaleźli się m.in. Beata Stelmach, dyrektor generalny GE na Polskę i kraje bałtyckie, Tomasz Rudolf, współzałożyciel i dyrektor generalny The Heart, Agnieszka Wasilewska-Semail, prezes zarządu Rafako, Jacek Siwiński, dyrektor generalny VELUX Polska, Grzegorz Ślak, prezes zarządu Wratislavia BIOdiesel i Akwawit-Polmos, Marek Cywiński, dyrektor generalny Kapsch Telematic Services, Michał Czeredys, prezes Arcus, Tomasz Misiak, założyciel Work ServiceArtur Waliszewski, dyrektor Google Polska, Olgierd Cieślik, prezes zarządu Totalizator Sportowy SA, Leszek Czarnecki, Piotr Kaczmarek, prezes zarządu Getin Holding, Olga Kozierowska, założycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką; Mateusz Grzesiak, przedsiębiorca, trener i konsultant.

Podczas gali odbyła się również debata na temat tego „Co inspiruje, co pozwala realizować się w biznesie
i odnosić sukces?”. Poprowadził ją Michał Kobosko, a o swoich doświadczeniach opowiedzieli Jolanta Augustyniak, prezes Libris Polska, dr Mateusz Grzesiak, Grzegorz Ślak, prezes Wratislavia BIOdiesel, oraz Stanisław Wojtera, dyrektor wsparcia sprzedaży rządowej PZL- Świdnik SA. 

 

Partnerami wydarzenia byli: DAS Ubezpieczenia Ochrona Prawna i Libris Polska.

Relacja z gali oraz z debaty już wkrótce na stronach www.newseria.pl

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Agro Days. Dni Hodowcy 2019. Polska jakość, światowe trendy. Biuro prasowe
2019-01-21 | 12:00

Agro Days. Dni Hodowcy 2019. Polska jakość, światowe trendy.

Agro Days to dwa dni obfitujące w bogaty program merytoryczny, pełen warsztatów, specjalistycznych pokazów i konferencji dla hodowców bydła, drobiu
Śląsk i Mazowsze: gigantyczne koszty zagrożenia blackoutem
2019-01-13 | 23:00

Śląsk i Mazowsze: gigantyczne koszty zagrożenia blackoutem

Gdyby pod koniec zeszłego roku doszło w całym kraju do ośmiogodzinnej przerwy w dostawie energii w całym kraju, straty dla gospodarki wyniosłyby aż 2,6 mld zł –
Pramerica Życie zmienia się w Unum Życie
2018-12-11 | 13:00

Pramerica Życie zmienia się w Unum Życie

Pramerica Życie zmienia się w Unum Życie   Pramerica Życie TUiR SA ma nowego właściciela Grupę Unum - lidera w zapewnianiu ochrony finansowej w Stanach

Kalendarium

CES 2019

Infrastruktura

Budownictwu dokucza wzrost kosztów pracy i materiałów. Nie ma jednak dużego zagrożenia dla realizacji projektów infrastrukturalnych

Aspekty formalno-prawne związane z urzędniczą biurokracją i zmianami w przepisach pozostają jedną z największych bolączek przy realizacji projektów drogowych. Kolejną są problemy typowe dla tzw. górki inwestycyjnej, czyli wzrost cen materiałów i kosztów pracy. Jednak przyjęcie formuły waloryzacji przyszłych kontraktów – na co od dawna naciskała branża budowlana – pozwoli firmom ofertować i budować bez obaw o wzrost kosztów – ocenia Jarosław Wielopolski, prezes Multiconsult Polska. Budownictwo jest jedną z branż, które najdotkliwiej odczuwają brak siły roboczej – brakuje zarówno inżynierów, jak i robotników.

Przemysł

Słabnąca koniunktura w Europie odbije się w 2019 roku także na polskiej gospodarce. Na 5-proc. wzrost PKB nie ma co liczyć

Wojna handlowa między Stanami Zjednoczonymi a Chinami wywiera negatywny wpływ na globalne gospodarki. Spadają zamówienia w przemyśle, przez co pogarszają się nastroje zarówno przedsiębiorców, jak i inwestorów. Zdaniem Rafała Sadocha z DM mBanku także polska gospodarka, która zanotowała szybki rozwój w 2018 roku, odczuje skutki tego procesu. Jak duże, zależeć będzie od wyniku negocjacji między dwoma mocarstwami.

Handel

Lotniska i dworce coraz mocniej stawiają na działalność niezwiązaną z transportem. To już ponad połowa ich przychodów

Maksymalne wykorzystanie komercyjnej przestrzeni to dla portów lotniczych i dworców ważna część modelu finansowania. W przypadku lotnisk dochody z najmu powierzchni, wyniki sprzedażowe z reklam czy stref wolnocłowych odpowiadają nawet za 40–60 proc. całości przychodów. Tą drogą podążają też koleje, planując modernizację dworców. Komercjalizacja takich obiektów i odpowiednia oferta handlowo-usługowa pozwala lepiej odpowiadać na potrzeby podróżnych. Nowo budowane obiekty są też coraz częściej bezpośrednio połączone z dużymi galeriami handlowymi, stanowiąc jeden z centralnych punktów miasta. 

Transport

W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń. Sklepy i dostawcy inwestują na potęgę

Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W tym roku wartość internetowego handlu ma sięgnąć 50 mld zł, a zakupy w internecie robi 15 mln konsumentów. Dynamiczny wzrost powoduje, że działające w tej branży podmioty muszą odpowiadać na coraz bardziej wyśrubowane wymogi klientów – inwestować w wygląd witryny, aplikacje mobilne, jakość obsługi, marketing i logistykę, która przekłada się na szybkość dostaw i końcową satysfakcję konsumentów. W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń, w którym najciężej jest poradzić sobie średnim podmiotom.