Komunikaty PR

i2 Development w drodze na giełdę. Kaszubska 9 w centrum zainteresowania

2015-11-12  |  10:24
Biuro prasowe
Kontakt
Barbara Brozda
Strict Minds Communications

ul. Piękna
00-672 Warszawa
b.brozda|strictminds.pl| |b.brozda|strictminds.pl
+48 22 625 45 17
www.strictminds.pl

i2 Development – wrocławski deweloper, który zapowiedział publiczną emisję akcji i debiut na głównym parkiecie GPW – w niespełna kilka miesięcy od rozpoczęcia sprzedaży znalazł chętnych na wszystkie mieszkania położone przy ul. Kaszubskiej 9 na Przedmieściu Odrzańskim we Wrocławiu. W ofercie pozostał jedynie 1 lokal usługowy.

W ramach 7-kondygnacyjnego budynku deweloper przewidział 42 mieszkania o powierzchni od 24 do 61 mkw. oraz 3 lokale usługowe na parterze. Ceny za mkw rozpoczynały się od 6500 zł. Na duże zainteresowanie inwestycją wpływ miał wysoki standard wykończenia oraz atrakcyjna lokalizacja. Kaszubska 9 położona jest w dzielnicy Nadodrze – rewitalizowanej i dynamicznie rozwijającej się części Wrocławia. Mieszkania oddalone są zaledwie kilkunastominutowym spacerem od Rynku, Ostrowa Tumskiego oraz Ogrodu Botanicznego. W sąsiedztwie znajdują się nadodrzańskie trasy spacerowo-rowerowe, Park Staszica, oraz Wyspa Słodowa.

Kaszubska 9 to kolejna po Pomorskiej 44, Kniaziewicza 16, Przy Ptasiej oraz Loftach przy fosie  inwestycja i2 Development, która cieszy się tak dużym zainteresowaniem kupujących – poprzednie wyprzedały się w rekordowym tempie.

..................................................................

i2 Development to grupa spółek realizujących inwestycje mieszkaniowe i komercyjne na terenie Wrocławia. W 2012 roku do dewelopera – i2 Development Sp. z o.o. dołączył generalny wykonawca – KPB Sp. z o.o., a w 2014 roku skład dynamicznie rozwijającej się grupy uzupełniło biuro architektoniczne – Chamielec Architekci Sp. z o.o. Od 2015 roku spółki tworzą formalną Grupę i2 Development, prowadzącą inwestycje mieszkaniowe i komercyjne w centrum oraz w prestiżowych dzielnicach Wrocławia. Za realizację projektów wnętrz odpowiada spółka celowa Concept Sp. z o.o.

Kontakt dla mediów: Barbara Brozda, b.brozda@i2development.pl, 518 734 141

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zarządca budynku - czy deweloper może go narzucić? Biuro prasowe
2020-08-08 | 07:00

Zarządca budynku - czy deweloper może go narzucić?

Osoby kupujące mieszkania deweloperskie, dość często nie zwracają uwagi na niektóre podpisywane dokumenty oraz ich treść. Trudno się temu dziwić, bo tacy klienci deweloperów
Nieruchomości Rohlig Suus Logistics inwestuje na Pomorzu
2020-08-07 | 14:21

Rohlig Suus Logistics inwestuje na Pomorzu

  Trójmiasto staje się kluczowym miejscem na logistycznej mapie Polski. Świadczy o tym chociażby rosnąca liczba przeładunku kontenerów, nowe inwestycje portowe czy
Nieruchomości Ascetyczne biuro idealne na czasy COVID-19
2020-08-07 | 01:00

Ascetyczne biuro idealne na czasy COVID-19

Biuro słowackiej firmy LUCRON Development otwarto już jakiś czas temu, ale ascetyczny design wnętrza dopiero teraz nabiera dodatkowego sensu. W czasach wirusa im prościej i czyściej tym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Transport

Biznes coraz chętniej inwestuje w energię ze słońca. Własne mikroelektrownie powoli stają się rynkowym standardem

– Korzyści dla firm z inwestowania w odnawialne źródła energii są duże. To m.in. optymalizacja kosztów, samowystarczalność energetyczna i pewność zasilania – wskazuje Dorota Zawadzka-Stępniak z Konfederacji Lewiatan. W ostatnich latach biznes coraz chętniej inwestuje we własne mikroźródła odnawialnej energii. Efektem jest w Polsce boom na energetykę słoneczną. Na koniec tego roku moc zainstalowana w fotowoltaice ma wzrosnąć do 2,5 GW, głównie dzięki aktywności prosumentów indywidualnych i biznesowych. Do tych ostatnich dołączył DHL Parcel Polska. Logistyczna firma planuje montaż instalacji fotowoltaicznych w swoich lokalizacjach w całym kraju.

Handel

W dobie koronawirusa wzrosła produkcja opakowań dla przemysłu spożywczego i farmacji. Zmniejszyły się dostawy dla przemysłu, AGD i RTV

Silny związek z branżą spożywczą, która nie ucierpiała w czasie pandemii, pozwolił firmom opakowaniowym przetrwać kryzys spowodowany koronawirusem bez większych strat.  – 65 proc. opakowań jest produkowanych do żywności i napojów. Przestoje odczuły głównie te firmy, które dostarczają do producentów mebli lub firm motoryzacyjnych – mówi Beata Pyś-Skrońska, zastępca dyrektora Polskiej Izby Opakowań. Zagrożeniem dla branży może być pogorszenie koniunktury spowodowane kolejną falą pandemii, a także nowe przepisy związane z unijnymi regulacjami.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Firma

Przybywa centrów usług wspólnych w mniejszych miastach. Dla inwestorów najważniejsze są kompetencje pracowników

Warszawa, Kraków i Wrocław to nadal najbardziej atrakcyjne lokalizacje w Polsce dla nowoczesnych centrów usług dla biznesu. O wysokiej pozycji tych miast decydują m.in. dobra komunikacja, dostępność wykształconych pracowników oraz powierzchni biurowych. Jednak w czołówce są także inne miasta regionalne, np. Poznań, Łódź i Gdańsk, a także Bydgoszcz, Lublin, Częstochowa, Kielce i Rzeszów. – Są to lokalizacje, które zaledwie od kilku lat funkcjonują na mapie centrów usług wspólnych, ale właśnie tam dynamika przyrostu nowych projektów jest znacznie wyższa – mówi Wiktor Doktór, prezes Fundacji Pro Progressio.

Konusment

Dla 2/3 Polaków cena jest najważniejszym kryterium przy planowaniu tegorocznego urlopu. Co drugi skarży się też na wysokie ceny w kurortach

Cena to kluczowy czynnik, który Polacy uwzględniają przy planowaniu tegorocznych wakacji. Prawie połowa bierze też pod uwagę pogodę, bo dla 60 proc. urlopowiczów niekorzystna aura oznacza całkowicie zepsuty letni wypoczynek. Na kolejnych miejscach znalazły się wysokie ceny w turystycznych kurortach, na które skarży się co drugi Polak, dokuczliwe komary i hałaśliwi wczasowicze – wynika z lipcowej edycji badania „Barometr Providenta”.