Komunikaty PR

i2 Development w drodze na giełdę. Kaszubska 9 w centrum zainteresowania

2015-11-12  |  10:24
Biuro prasowe
Kontakt
Barbara Brozda
Strict Minds Communications

ul. Piękna
00-672 Warszawa
b.brozda|strictminds.pl| |b.brozda|strictminds.pl
+48 22 625 45 17
www.strictminds.pl

i2 Development – wrocławski deweloper, który zapowiedział publiczną emisję akcji i debiut na głównym parkiecie GPW – w niespełna kilka miesięcy od rozpoczęcia sprzedaży znalazł chętnych na wszystkie mieszkania położone przy ul. Kaszubskiej 9 na Przedmieściu Odrzańskim we Wrocławiu. W ofercie pozostał jedynie 1 lokal usługowy.

W ramach 7-kondygnacyjnego budynku deweloper przewidział 42 mieszkania o powierzchni od 24 do 61 mkw. oraz 3 lokale usługowe na parterze. Ceny za mkw rozpoczynały się od 6500 zł. Na duże zainteresowanie inwestycją wpływ miał wysoki standard wykończenia oraz atrakcyjna lokalizacja. Kaszubska 9 położona jest w dzielnicy Nadodrze – rewitalizowanej i dynamicznie rozwijającej się części Wrocławia. Mieszkania oddalone są zaledwie kilkunastominutowym spacerem od Rynku, Ostrowa Tumskiego oraz Ogrodu Botanicznego. W sąsiedztwie znajdują się nadodrzańskie trasy spacerowo-rowerowe, Park Staszica, oraz Wyspa Słodowa.

Kaszubska 9 to kolejna po Pomorskiej 44, Kniaziewicza 16, Przy Ptasiej oraz Loftach przy fosie  inwestycja i2 Development, która cieszy się tak dużym zainteresowaniem kupujących – poprzednie wyprzedały się w rekordowym tempie.

..................................................................

i2 Development to grupa spółek realizujących inwestycje mieszkaniowe i komercyjne na terenie Wrocławia. W 2012 roku do dewelopera – i2 Development Sp. z o.o. dołączył generalny wykonawca – KPB Sp. z o.o., a w 2014 roku skład dynamicznie rozwijającej się grupy uzupełniło biuro architektoniczne – Chamielec Architekci Sp. z o.o. Od 2015 roku spółki tworzą formalną Grupę i2 Development, prowadzącą inwestycje mieszkaniowe i komercyjne w centrum oraz w prestiżowych dzielnicach Wrocławia. Za realizację projektów wnętrz odpowiada spółka celowa Concept Sp. z o.o.

Kontakt dla mediów: Barbara Brozda, [email protected], 518 734 141

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Otwarta Wilda zachwyca nowoczesnością Biuro prasowe
2019-07-22 | 13:00

Otwarta Wilda zachwyca nowoczesnością

BPI Real Estate Poland realizuje inwestycję Vilda Park w poznańskiej dzielnicy Wilda. Osiedle o nowoczesnym i otwartym charakterze dopasowane jest do warunków zabudowy w tej zmieniającej
Nieruchomości Pierwszy Motel One w Polsce wybudowany i przekazany przez STRABAG Real Estate
2019-07-22 | 12:00

Pierwszy Motel One w Polsce wybudowany i przekazany przez STRABAG Real Estate

Pierwszy Motel One w Polsce wybudowany i przekazany przez STRABAG Real Estate ·      10.580 m² całkowitej powierzchni w centrum
Nieruchomości Italinox-Polska nowym najemcą w parku MLP Czeladź
2019-07-22 | 11:10

Italinox-Polska nowym najemcą w parku MLP Czeladź

Dystrybutor materiałów ze stali odpornych na korozję wynajął ponad 3500 m2 nowoczesnej powierzchni magazynowej w parku logistycznym MLP Czeladź. Gotowy obiekt zostanie przekazany

Kalendarium

MSPO - Targi Obronne Zbrojeniowe 2019 - Kielce

Handel

Kolejny trudny sezon dla polskich sadowników. Ich problemy z pracownikami, pogodą i ukraińską konkurencją odczują kieszenie konsumentów

Rosyjskie embargo i brak możliwości eksportu na tamtejszy rynek, niedobór pracowników sezonowych, konkurencja ze strony producentów z Ukrainy i nierówne relacje z przemysłem przetwórczym to w tej chwili największe bolączki polskich sadowników – ocenia Mirosław Maliszewski, prezes Związku Sadowników RP. Jak podkreśla, bez właściwych rozwiązań nie będzie możliwe utrzymanie wskaźników produkcji i eksportu z poprzednich lat, a branża przegra z zagraniczną konkurencją. Zwłaszcza że polskich sadowników nie rozpieszcza ostatnio także pogoda: niekorzystne warunki spowodowały, że zbiory wszystkich gatunków owoców będą w tym roku 30 do nawet 50 proc. niższe. To z kolei odczują kieszenie konsumentów.

Konsument

TikTok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek. Młodzi ludzie stają się odporni na tradycyjne reklamy

Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza młodych. Warunkiem skutecznego influencer marketingu jest jednak odpowiedni dobór twórców do kampanii i ich wiarygodność. Łączeniu marek i influencerów służy projekt FOLLOVERS, który jest efektem współpracy mediowego giganta Viacom i grupy BrandBuddies, z którą współpracuje ponad 750 marek. Do promocji będzie wykorzystywał TikToka i Instagrama, które stają się coraz popularniejszymi platformami.

Patronaty Newserii

XXIX Forum Ekonomiczne - Krynica

Prawo

Za kilka lat inwestycje będą zamierać z powodu sytuacji na rynku pracy. Inwestorzy nie będą mieli wykonawców o odpowiednich kompetencjach

Na polskim rynku pracy już brakuje kilku milionów pracowników, inni z kolei narzekają na brak zatrudnienia. Wynika to z jednej strony z niedopasowania umiejętności pracowników i potrzeb pracodawców, z drugiej z sytuacji demograficznej oraz niskiej aktywności zawodowej Polaków. Zdaniem eksperta rynku pracy z Konfederacji Lewiatan potrzebna jest zachęcająca do podejmowania pracy polityka, dostosowanie programów kształcenia do wymagań rynku i odpowiedzialna polityka migracyjna.

IFA 2019 Berlin

Handel

Sklepy będą w stanie dostarczać produkty poniżej 24 h. Stanie się to możliwe dzięki technologii zdalnej identyfikacji przedmiotów

W Polsce co roku sprzedawanych jest ok. 30 mln chipów działających w technologii RFID. Globalny rynek jest wart ok. 11 mld dolarów i szybko rośnie, bo technologia zdalnej identyfikacji przedmiotów znajduje szereg zastosowań niemal w każdej branży – od logistyki, przemysłu farmaceutycznego, po sklepy detaliczne i e-commerce. Duży potencjał ma zwłaszcza w tej ostatniej, bo RFID pozwala skutecznie zarządzać zapasami produktów, trafiać z reklamami do konsumentów, ograniczyć kradzieże w sklepach, a także znacznie skrócić czas dostawy zamówionych towarów.

Złote Spinacze 2019