Komunikaty PR

III Konferencja RE/MAX Polska

2016-04-07  |  09:25
Biuro prasowe
Do pobrania RE/MAX ( 0.2 MB )

Sieć biur nieruchomości RE/MAX zaprasza do wzięcia udziału w III Konferencji RE/MAX Polska, skierowanej do osób aktywnie związanych z branżą nieruchomości, którym zależy na pogłębieniu wiedzy z zakresu najskuteczniejszych form sprzedaży, filarów przewagi konkurencyjnej, a także business i personal brandingu. Gośćmi specjalnymi konferencji będą Gil Li-ran - międzynarodowy szkoleniowiec branży nieruchomości z Izraela oraz Mariusz Łodyga – trener specjalizujący się w brandingu. Wydarzenie odbędzie się 14 kwietnia 2016 roku w Michałowicach (pod Warszawą). 

Uczestnicy konferencji w trakcie całodniowego wydarzenia będą mogli zapoznać się z zagadnieniami dotyczącymi budowania marki osobistej, autopromocji agenta, e-marketingu, a także sposobów efektywnego podejścia do klienta. Podczas wydarzenia zostaną rozdane nagrody i wyróżnienia za 2015 rok, a ponadto odbędzie się przedstawienie najlepszych agentów nieruchomości. Zaproszeni prelegenci skupią się na praktycznych aspektach prezentowanych zagadnień korzystając ze swojej wiedzy i doświadczenia, a także prezentując konkretne case studies.

Gościem specjalnym tego wydarzenia będzie Gil Li-ran, czyli światowej sławy trener oraz dyrektor Israel Real Estate School, który do tej pory przeszkolił ponad 3000 agentów nieruchomości na całym świecie. Podczas III Konferencji RE/MAX Polska, Gil Li-ran przeprowadzi specjalną sesję motywacyjną „Mind of Steel”, a po krótkiej przerwie wykład na temat: „Pokazuj mniej, sprzedawaj więcej – krótki przewodnik na temat pracy z kupującym”. Podczas spotkania z międzynarodowym trenerem, agenci nieruchomości będą mogli zapoznać się z najskuteczniejszymi technikami sprzedaży, a także tymi pozwalającymi kontrolować proces pozyskiwania nowych klientów. Gil Li-ran już po raz czwarty przyjedzie do Polski na specjalne zaproszenie RE/MAX Polska. 

Swoją prelekcję na owym wydarzeniu będzie miał także Mariusz Łodyga - szkoleniowiec specjalizujący się w doradztwie sprzedaży, marketingu, Public Relations, budowaniu wizerunku oraz kreowaniu silnych i wyrazistych marek. Podczas konferencji wystąpi i wygłosi wykłady, m.in. na temat: „Marka agenta nieruchomości oraz filary jego przewagi konkurencyjnej”. Na wydarzeniu zostaną poruszone także inne zagadnienia, dotyczące tego: czym jest business i personal branding w pracy agenta nieruchomości, jakimi kanałami marketingowymi docierać do potencjalnych klientów, a także jak zwiększyć konwersję w e-marketingu.

Poprzednie wydarzenia organizowane przez RE/MAX spotkały się z zainteresowaniem ze strony branży nieruchomości, co wpłynęło na decyzję o zorganizowaniu kolejnej edycji wydarzenia.  Jednym z głównych założeń kwietniowej konferencji jest dogłębne poruszenie tematów istotnych dla nowoczesnego agenta nieruchomości, któremu zależy na polepszaniu swoich wyników sprzedażowych i pogłębianiu wiedzy na temat branży. 

Więcej informacji o wydarzeniu oraz możliwość rejestracji na stronie: http://remax-sklep.pl/. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Asseco stawia na łódzki Imagine! Biuro prasowe
2019-04-25 | 09:40

Asseco stawia na łódzki Imagine!

Asseco Poland SA – jeden z europejskich liderów branży IT dołączył do grona najemców Imagine, kompleksu biurowego powstającego przy skrzyżowaniu Alei Piłsudskiego i
Nieruchomości Asseco chooses Imagine in Łódź!
2019-04-25 | 09:38

Asseco chooses Imagine in Łódź!

Asseco Poland SA, one of the European leaders in the IT sector, has joined the group of tenants of Imagine, an office complex under construction at the intersection of Piłsudskiego and
Nieruchomości ZDROWE mieszkanie – OCIEPLENIE przede wszystkim
2019-04-24 | 12:30

ZDROWE mieszkanie – OCIEPLENIE przede wszystkim

Dom to przestrzeń, w której spędzamy ogromną część naszego życia. Abyśmy mogli czuć się w niej naprawdę komfortowo powinniśmy zadbać nie tylko o jej walory estetyczne, lecz

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Firma

Na rynku pracy są już cztery różne pokolenia. To ogromne wyzwanie dla pracodawców

Obecnie na polskim rynku pracy są cztery pokolenia: najstarsi baby boomersi, pokolenie X, pokolenie Y oraz najmłodsze – pokolenie Z. Każde z nich ma odmienne oczekiwania i podejście do pracy. Charakterystyka poszczególnych pokoleń to dla firm narzędzie, które umożliwia im wprowadzanie odpowiednich instrumentów i konstruowanie skutecznych systemów motywacyjnych. Budowanie zaangażowania i lojalności wśród pracowników – zwłaszcza w generacji Z – to obecnie największe wyzwanie dla pracodawców.

Infrastruktura

Nowe prawo budowlane ma uprościć i przyspieszyć proces inwestycji. Urzędnicy będą sojusznikami inwestorów

Prostsze i szybsze procedury, większa pewność wydawanych decyzji oraz większe bezpieczeństwo pożarowe – to najważniejsze założenia nowego prawa budowlanego proponowanego przez resort inwestycji i rozwoju. Nowe przepisy mają ułatwić i przyspieszyć uzyskiwanie pozwolenia na budowę. Do wniosku inwestor będzie musiał składać znacznie mniej dokumentów projektowych niż do tej pory. Pojawią się też terminy, w jakich urzędy muszą wydać określone zgody i decyzje, oraz sankcje za ich przekroczenie. Chcemy, żeby inwestor wiedział, że ma w urzędnikach sojuszników – podkreśla Artur Soboń, wiceminister inwestycji i rozwoju.

 

Zdrowie

Polacy najbardziej boją się chorób układu sercowo-naczyniowego. 8 na 10 stara się przed nimi zabezpieczyć

80 proc. Polaków obawia się najbardziej schorzeń układu krążenia, w tym zawałów serca, udarów mózgu czy miażdżycy, a 60 proc. – nowotworów – wynika z raportu Pharmeny pt. „Kondycja zdrowotna Polaków”. Większość badanych wie, jak można przeciwdziałać tym chorobom, ale z wdrażaniem tego w życie idzie już znacznie gorzej. Eksperci podkreślają, że ważny jest ruch i odpowiednie odżywianie. Produkty z diety japońskiej – uważanej za jedną z najzdrowszych na świecie – cieszą się znikomą popularnością, chociaż to one są źródłem cennej cząsteczki 1-MNA, wspierającej układ sercowo-naczyniowy.

Prawo

S. Kluza: jest coraz więcej obszarów, w których państwo powinno być aktywne. Potrzebne wsparcie przy aktywizacji zawodowej młodych

Trend ingerencji państwa w  gospodarkę jest w Polsce coraz wyraźniejszy, ale wciąż jesteśmy bardziej liberalni niż np. Niemcy. Z badań CBOS wynika, że w Polsce ponad połowa osób opowiada się za aktywną rolą państwa w gospodarce, przede wszystkim w zakresie wspierania przedsiębiorczości. Poprzez program 500+ państwo wspiera redystrybucję, a zwolnienie z podatku osób przed 26 rokiem życia motywuje do wcześniejszej aktywności zawodowej – ocenia Stanisław Kluza, były minister finansów.