Komunikaty PR

III Konferencja RE/MAX Polska

2016-04-07  |  09:25
Biuro prasowe
Do pobrania RE/MAX ( 0.2 MB )

Sieć biur nieruchomości RE/MAX zaprasza do wzięcia udziału w III Konferencji RE/MAX Polska, skierowanej do osób aktywnie związanych z branżą nieruchomości, którym zależy na pogłębieniu wiedzy z zakresu najskuteczniejszych form sprzedaży, filarów przewagi konkurencyjnej, a także business i personal brandingu. Gośćmi specjalnymi konferencji będą Gil Li-ran - międzynarodowy szkoleniowiec branży nieruchomości z Izraela oraz Mariusz Łodyga – trener specjalizujący się w brandingu. Wydarzenie odbędzie się 14 kwietnia 2016 roku w Michałowicach (pod Warszawą). 

Uczestnicy konferencji w trakcie całodniowego wydarzenia będą mogli zapoznać się z zagadnieniami dotyczącymi budowania marki osobistej, autopromocji agenta, e-marketingu, a także sposobów efektywnego podejścia do klienta. Podczas wydarzenia zostaną rozdane nagrody i wyróżnienia za 2015 rok, a ponadto odbędzie się przedstawienie najlepszych agentów nieruchomości. Zaproszeni prelegenci skupią się na praktycznych aspektach prezentowanych zagadnień korzystając ze swojej wiedzy i doświadczenia, a także prezentując konkretne case studies.

Gościem specjalnym tego wydarzenia będzie Gil Li-ran, czyli światowej sławy trener oraz dyrektor Israel Real Estate School, który do tej pory przeszkolił ponad 3000 agentów nieruchomości na całym świecie. Podczas III Konferencji RE/MAX Polska, Gil Li-ran przeprowadzi specjalną sesję motywacyjną „Mind of Steel”, a po krótkiej przerwie wykład na temat: „Pokazuj mniej, sprzedawaj więcej – krótki przewodnik na temat pracy z kupującym”. Podczas spotkania z międzynarodowym trenerem, agenci nieruchomości będą mogli zapoznać się z najskuteczniejszymi technikami sprzedaży, a także tymi pozwalającymi kontrolować proces pozyskiwania nowych klientów. Gil Li-ran już po raz czwarty przyjedzie do Polski na specjalne zaproszenie RE/MAX Polska. 

Swoją prelekcję na owym wydarzeniu będzie miał także Mariusz Łodyga - szkoleniowiec specjalizujący się w doradztwie sprzedaży, marketingu, Public Relations, budowaniu wizerunku oraz kreowaniu silnych i wyrazistych marek. Podczas konferencji wystąpi i wygłosi wykłady, m.in. na temat: „Marka agenta nieruchomości oraz filary jego przewagi konkurencyjnej”. Na wydarzeniu zostaną poruszone także inne zagadnienia, dotyczące tego: czym jest business i personal branding w pracy agenta nieruchomości, jakimi kanałami marketingowymi docierać do potencjalnych klientów, a także jak zwiększyć konwersję w e-marketingu.

Poprzednie wydarzenia organizowane przez RE/MAX spotkały się z zainteresowaniem ze strony branży nieruchomości, co wpłynęło na decyzję o zorganizowaniu kolejnej edycji wydarzenia.  Jednym z głównych założeń kwietniowej konferencji jest dogłębne poruszenie tematów istotnych dla nowoczesnego agenta nieruchomości, któremu zależy na polepszaniu swoich wyników sprzedażowych i pogłębianiu wiedzy na temat branży. 

Więcej informacji o wydarzeniu oraz możliwość rejestracji na stronie: http://remax-sklep.pl/. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Coraz głębszy deficyt nowych „M”. Czy deweloperzy zrównoważą rozpędzony popyt? Biuro prasowe
2021-06-24 | 15:00

Coraz głębszy deficyt nowych „M”. Czy deweloperzy zrównoważą rozpędzony popyt?

Od początku roku ma miejsce mocne przyspieszenie stanu prosperity na krajowym pierwotnym rynku mieszkaniowym, którego parametry uzasadniają coraz częściej zadawane pytanie o początki
Nieruchomości W co warto inwestować we wnętrzach?
2021-06-24 | 12:00

W co warto inwestować we wnętrzach?

Żyjemy w czasach ciągłych zmian. Podlegamy presji śledzenia na bieżąco trendów, które zmieniają się w ułamku sekundy. Urządzanie pomieszczeń zawsze wiąże się
Nieruchomości Rusza budowa osiedla Le Vert
2021-06-24 | 11:00

Rusza budowa osiedla Le Vert

Bouygues Immobilier Polska wybrał głównego wykonawcę projektu Le Vert. Budowa na wrocławskich Pilczycach wystartuje pod koniec czerwca, a sprzedaż mieszkań trwa. To już 8 inwestycja

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Pierwszy na świecie pasażerski pociąg wodorowy może być produkowany w Polsce. Od przyszłego roku zacznie regularnie kursować w Niemczech

Produkowany w fabrykach Alstomu w Niemczech i Polsce Coradia iLint to pierwszy na świecie pasażerski pociąg z napędem wodorowym. To cichy i bezemisyjny pojazd, który emituje tylko wodę i parę wodną. Na zakup pociągów na wodór zdecydowały się już Niemcy, Austria, a także Francja i Włochy. Jeśli spłynęłyby także zamówienia z Polski, takie pojazdy mogłyby zastąpić pociągi o tradycyjnym napędzie. Dla Polski, której 74 proc. transportu kolejowego nadal opiera się na węglu, a duża część tras wciąż pozostaje niezelektryfikowana, wykorzystanie wodoru na kolei to szansa na znaczące redukcje emisji CO2, ale i szansa w globalnym wyścigu technologii wodorowych. Pojazd właśnie zadebiutował na polskich torach podczas testów eksploatacyjnych na torze koło Wrocławia.

Konsument

Złamana noga czy zapalenie wyrostka robaczkowego na zagranicznych wakacjach mogą kosztować kilkadziesiąt tysięcy euro. Odpowiednia polisa turystyczna pokryje te koszty

Mimo pandemii COVID-19 79 proc. Polaków planuje do końca sierpnia tego roku wyjechać na wakacje, a około połowy z nich wybierze podróż za granicę – wynika z raportu opublikowanego przez Europejską Komisję Podróży. Na tle innych europejskich nacji Polacy są największymi optymistami, jeśli chodzi o ryzyka związane z zagranicznymi wyjazdami. Warto jednak zainwestować w polisę turystyczną, która pozwoli – w razie potrzeby – przełożyć podróż na inny termin, a w razie choroby czy wypadku zapewni pomoc medyczną i pokryje jej koszty. W niektórych krajach koszty leczenia przykładowo w przypadku zapalenia wyrostka robaczkowego albo złamania nogi mogą sięgać kilkudziesięciu tysięcy euro. Warto się upewnić, czy polisa zawiera też ochronę na wypadek zarażenia koronawirusem.

Handel

Handel podrobionymi lekami dotyczy głównie aptek internetowych. W dobie COVID-19 skala fałszerstw wzrosła

Wartość podrabianych produktów farmaceutycznych w globalnym obrocie opiewa na 4 mld euro, a proceder ten jest napędzany przez silny popyt, wysokie marże zysku i niskie ryzyko wykrycia. Z raportu Urzędu UE ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) oraz Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) wynika, że liczba fałszywych lub wadliwych leków w obiegu wzrosła wraz z rozwojem aptek internetowych i rynku przesyłek – 96 proc. wszystkich skonfiskowanych podróbek znajdowało się właśnie w paczkach lub listach. Najczęściej były to antybiotyki i suplementy. W czasie pandemii pojawiły się także fałszywe testy, a nawet szczepionki na COVID-19.

Media i PR

Większość polskich internautów nie chce płacić za treści dostępne w sieci. Akceptowalna opłata to 10–20 zł miesięcznie

Ponad 80 proc. Polaków korzystających z internetu uważa, że treści dostępne w sieci powinny być bezpłatne, a 22 proc. jest gotowych płacić, ale za ograniczenie liczby wyświetlanych reklam – wynika z raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Nie sprzyja to rozwojowi modeli subskrypcyjnych na rynku mediów, ale pod znakiem zapytania stawia także model biznesowy oparty na bezpłatnych treściach finansowanych z wpływów reklamowych. Jak podkreślają eksperci, dalszy scenariusz zależy od rozwoju rynku reklamy internetowej. W optymistycznym scenariuszu z płatnych serwisów informacyjnych za cztery lata będzie korzystać nawet połowa internautów.