Komunikaty PR

III Konferencja RE/MAX Polska

2016-04-07  |  09:25
Biuro prasowe
Do pobrania RE/MAX ( 0.2 MB )

Sieć biur nieruchomości RE/MAX zaprasza do wzięcia udziału w III Konferencji RE/MAX Polska, skierowanej do osób aktywnie związanych z branżą nieruchomości, którym zależy na pogłębieniu wiedzy z zakresu najskuteczniejszych form sprzedaży, filarów przewagi konkurencyjnej, a także business i personal brandingu. Gośćmi specjalnymi konferencji będą Gil Li-ran - międzynarodowy szkoleniowiec branży nieruchomości z Izraela oraz Mariusz Łodyga – trener specjalizujący się w brandingu. Wydarzenie odbędzie się 14 kwietnia 2016 roku w Michałowicach (pod Warszawą). 

Uczestnicy konferencji w trakcie całodniowego wydarzenia będą mogli zapoznać się z zagadnieniami dotyczącymi budowania marki osobistej, autopromocji agenta, e-marketingu, a także sposobów efektywnego podejścia do klienta. Podczas wydarzenia zostaną rozdane nagrody i wyróżnienia za 2015 rok, a ponadto odbędzie się przedstawienie najlepszych agentów nieruchomości. Zaproszeni prelegenci skupią się na praktycznych aspektach prezentowanych zagadnień korzystając ze swojej wiedzy i doświadczenia, a także prezentując konkretne case studies.

Gościem specjalnym tego wydarzenia będzie Gil Li-ran, czyli światowej sławy trener oraz dyrektor Israel Real Estate School, który do tej pory przeszkolił ponad 3000 agentów nieruchomości na całym świecie. Podczas III Konferencji RE/MAX Polska, Gil Li-ran przeprowadzi specjalną sesję motywacyjną „Mind of Steel”, a po krótkiej przerwie wykład na temat: „Pokazuj mniej, sprzedawaj więcej – krótki przewodnik na temat pracy z kupującym”. Podczas spotkania z międzynarodowym trenerem, agenci nieruchomości będą mogli zapoznać się z najskuteczniejszymi technikami sprzedaży, a także tymi pozwalającymi kontrolować proces pozyskiwania nowych klientów. Gil Li-ran już po raz czwarty przyjedzie do Polski na specjalne zaproszenie RE/MAX Polska. 

Swoją prelekcję na owym wydarzeniu będzie miał także Mariusz Łodyga - szkoleniowiec specjalizujący się w doradztwie sprzedaży, marketingu, Public Relations, budowaniu wizerunku oraz kreowaniu silnych i wyrazistych marek. Podczas konferencji wystąpi i wygłosi wykłady, m.in. na temat: „Marka agenta nieruchomości oraz filary jego przewagi konkurencyjnej”. Na wydarzeniu zostaną poruszone także inne zagadnienia, dotyczące tego: czym jest business i personal branding w pracy agenta nieruchomości, jakimi kanałami marketingowymi docierać do potencjalnych klientów, a także jak zwiększyć konwersję w e-marketingu.

Poprzednie wydarzenia organizowane przez RE/MAX spotkały się z zainteresowaniem ze strony branży nieruchomości, co wpłynęło na decyzję o zorganizowaniu kolejnej edycji wydarzenia.  Jednym z głównych założeń kwietniowej konferencji jest dogłębne poruszenie tematów istotnych dla nowoczesnego agenta nieruchomości, któremu zależy na polepszaniu swoich wyników sprzedażowych i pogłębianiu wiedzy na temat branży. 

Więcej informacji o wydarzeniu oraz możliwość rejestracji na stronie: http://remax-sklep.pl/. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Tulip Residences zadebiutuje w Polsce Biuro prasowe
2019-10-18 | 16:00

Tulip Residences zadebiutuje w Polsce

Już niebawem, marka Tulip Residences zadebiutuje na polskim rynku. W samym sercu warszawskiej Pragi - w bliskim sąsiedztwie Stadionu Narodowego i Dworca Wschodniego powstają apartamenty,
Nieruchomości Klienci deweloperów narzekają na wysokie ceny. Nowy raport o rynku pierwotnym
2019-10-18 | 15:40

Klienci deweloperów narzekają na wysokie ceny. Nowy raport o rynku pierwotnym

Rynek nowych mieszkań, mimo wysokich cen, nie zwalnia tempa. Dlaczego Polacy wciąż decydują się kupować dużą część mieszkań na rynku pierwotnym? Tej sprawie przyjrzał się serwis
Nieruchomości Używane mieszkania drożały szybciej niż nowe
2019-10-18 | 12:40

Używane mieszkania drożały szybciej niż nowe

Trwający boom mieszkaniowy cechuje się wzrostem znaczenia rynkowego najdroższych mieszkań deweloperskich. Oferta takich ekskluzywnych „M” mocno rozbudowała się m.in. na terenie

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Bezpłatne materiały wideo, audio, zdjęcia oraz artykuły

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Obniżka podatku PIT nie obciąża budżetu państwa tak bardzo jak program Rodzina 500 plus. Może być jednak kłopotem dla dużych miast

Obniżony od października o punkt procentowy podatek od osób fizycznych objął osoby pracujące na etatach, umowach-zleceniach, umowach o dzieło, prowadzących działalność gospodarczą oraz emerytów i rencistów. Zdaniem ekspertów, o ile państwo ma możliwości zrekompensowania ubytku poprzez emisję długu czy nowelizację budżetu, o tyle duże miasta odczują mniejsze wpływy z podatków bardziej dotkliwie. Choć w przypadku nisko zarabiających różnice będą symboliczne, to w skali kraju obniżka będzie napędzać konsumpcję.

Problemy społeczne

Ponad połowa Polaków uważa, że sztuczna inteligencja wpływa na ich życie codzienne. Wielu obawia się, że odbierze im prywatność i miejsca pracy

Prawie 90 proc. Polaków zna pojęcie sztucznej inteligencji, jednak nie zawsze wiedzą, co naprawdę oznacza. Wprawdzie dostrzegają korzyści związane np. z poprawą komfortu życia czy bezpieczeństwa w miejscu pracy, ale też mają wiele obaw, np. o to, że technologia odbierze im miejsca pracy. Tylko co szósta osoba skorzystałaby z pomocy urządzenia opartego na SI zamiast lekarza – wynika z raportu NASK „Sztuczna Inteligencja w społeczeństwie i gospodarce”. Tymczasem to właśnie odpowiednie nastawienie społeczeństwa jest niezbędne, by polska gospodarka mogła faktycznie rozwijać działania oparte o tę technologię.

Infrastruktura

Budowa farm wiatrowych na Bałtyku może pobudzić przemysł stoczniowy i całą gospodarkę. Przy wielomiliardowych inwestycjach kluczowe jest stabilne otoczenie prawne

PGE Baltica, PKN Orlen i Polenergia są obecnie na najbardziej zaawansowanym etapie projektów budowy farm wiatrowych na Bałtyku. – To właśnie te trzy podmioty ukształtują rynek morskiej energetyki wiatrowej w Polsce do 2030 roku – ocenia Mariusz Witoński, prezes Polskiego Towarzystwa Morskiej Energetyki Wiatrowej. W nadchodzących latach na Bałtyku ma nastąpić boom inwestycyjny, który może dać impuls do rozwoju portów, pobudzić przemysł stoczniowy i całą gospodarkę. Dla inwestorów kluczowe są jednak stabilne warunki legislacyjne do budowy farm wiatrowych na Bałtyku, ponieważ są to projekty liczone w miliardach złotych. Sektor morskiej energetyki wiatrowej chce, żeby zostały one zagwarantowane specjalną ustawą.

Finanse

6 proc. PKB na służbę zdrowia to minimum. Starzenie się społeczeństwa i coraz droższe świadczenia wymuszą dalszy wzrost nakładów

Polska zajmuje jedno z ostatnich miejsc w Unii Europejskiej pod względem nakładów na ochronę zdrowia. Te zgodnie z przyjętą w ubiegłym roku ustawą mają stopniowo wzrosnąć do poziomu 6 proc. PKB do 2025 roku. Eksperci oceniają, że to minimum, które powinno być stopniowo podnoszone. Wzrost wydatków wymusza m.in. niekorzystna demografia i nowe, droższe technologie, które pojawiają się w ochronie zdrowia. – Najważniejszym kierunkiem jest wzrost efektywności, żebyśmy z zasobów, z których w tej chwili korzystamy, byli w stanie wycisnąć jak najwięcej – podkreśla były wiceminister zdrowia Marcin Czech.