Komunikaty PR

PKO BP wzmocni segment usług w Galerii Zaspa

2018-05-16  |  18:30
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

Al. Jerozolimskie 136
02-305 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania Inf.pras. ( 0.08 MB )

PKO BP zajmie lokal o powierzchni 222 mkw., zlokalizowany na parterze obiektu, z bezpośrednim wejściem wprost z parkingu.  Otwarcie zaplanowane jest na początek czerwca b.r. Placówka zaoferuje swoim klientom bogaty zakres produktów bankowych i finansowych, w tym między innymi profesjonalne doradztwo kredytowe, inwestycyjne oraz ubezpieczeniowe.

Pozyskując nowych najemców do Galerii Zaspa dbamy nie tylko o rozwijanie ciekawej oferty handlowej, która zaspokaja codzienne, najważniejsze potrzeby, ale systematycznie rozwijamy też segment usług, kierując się komfortem i wygodą naszych klientów. Dążymy do tego, by odwiedzający nas mogli załatwić możliwie jak najwięcej spraw podczas jednej wizyty. Mamy nadzieję, że obecność banku PKO BP, który jest pierwszym najemcą z tego segmentu w naszym centrum, jeszcze bardziej ułatwi naszym klientom codzienne zakupy  podczas wizyt w Galerii Zaspa. Cieszymy się też, że zaufała nam kolejna marka, będąca uznanym i doskonale rozpoznawalnym podmiotem na polskim rynku  – komentuje Michał Najgrodzki, Head of Asset Management Grupy Capital Park, zarządcy i właściciela Galerii Zaspa.

Obecność PKO BP, będącego pierwszym bankiem w ofercie Galerii Zaspa, znacząco wzmocni segment usługowy centrum. Współtworzą go m.in. kantor wymiany walut, salon fryzjerski Akcja Cięcie, kwiaciarnia Kfiaciarnia, punkt Foto Bravo, Laboratorium Diagnostyczne Synevo, beauty bar Nails Art, Perfekt GSM, oraz punkt drobnych napraw i dorabiania kluczy WAL-TOM.

Galeria Zaspa oferuje  8.700 mkw. powierzchni, na której działają 34 sklepy oraz punkty usługowe i gastronomiczne, prowadzone zarówno przez znane sieciowe marki: supermarket Intermarche, drogeria Rossmann, salon Euro RTV ADG, restauracja Domino’s Pizza, dyskonty Textil Market oraz Pepco, cukiernia Sowa, salon prasowy Inmedio oraz przez lokalnych najemców: piekarnię Szydłowski, butik modowy Exxelent, sklep zoologiczny ZOO Karina czy sklep kolonialny Camellia.

Galeria Zaspa (dawniej: ETC Gdańsk) to centrum handlowe, które dzięki współpracy Capital Park oraz Akron Group zostało gruntownie zmodernizowane w latach 2015/16. Zakres prac, które zakończyły się 22 kwietnia 2016 r. obejmował m.in. stworzenie nowej elewacji, zmianę układu komunikacyjnego, wzmocnienie konstrukcji budynku, przystosowanie go do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz rodzin z dziećmi. Wydobyte zostały także akcenty architektoniczne, nawiązujące do dawnego przeznaczenia budynku galerii – hangaru lotniczego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości The residential space of the Livinn Kraków residence hall designed by the stude Biuro prasowe
2019-01-17 | 14:30

The residential space of the Livinn Kraków residence hall designed by the stude

Wioletta Nowak and Szymon Bierówka – they are the winners of the second edition of the architecture contest “DORMITORIUM. Student Residential Unit”, organized by the
Nieruchomości Pod jakim znakiem upłynął rok 2018 w mieszkaniówce
2019-01-17 | 01:00

Pod jakim znakiem upłynął rok 2018 w mieszkaniówce

Jakie główne tendencje rynkowe zarysowały się w segmencie mieszkaniowym w 2018 roku? Co najbardziej rzutowało na działalność deweloperów? Sondę prezentuje serwis
Nieruchomości Architektura Promenady inspiruje do rozrywki, wypoczynku i zakupów
2019-01-16 | 17:30

Architektura Promenady inspiruje do rozrywki, wypoczynku i zakupów

Atrium Promenada w wyniku ukończenia pierwszej fazy rozbudowy i przebudowy zyskała zupełnie nową strefę food court pod nazwą Republika Smaku. Natomiast część pasażu głównego w

CES 2019

Regionalne - Mazowieckie

Intensywny rozwój marki Ibis Styles. Nowy hotel w centrum Warszawy, w połowie roku kolejne otwarcia

Sieć Ibis Styles, ekonomicznej marki Accor Hotels, obejmuje ponad 430 hoteli i 44 tys. pokoi w 45 krajach. Jej hotele są usytuowane w centrach miast lub w pobliżu stref aktywności biznesowej. W Warszawie do sieci dołączył właśnie kolejny obiekt, wybudowany zaledwie w 13 miesięcy Ibis Styles Warszawa Centrum. Gościom oferuje przemyślany design i 179 pokoi w centralnej lokalizacji, przy zachodnim brzegu Wisły. Wyróżnikiem ma być także unikalny koncept gastronomiczny Winestone.

Handel

Ważą się losy sposobu wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Twardy brexit może zagrozić polskiemu eksportowi na Wyspy

Na ponad dwa miesiące przed datą wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej wciąż nieznany jest jego scenariusz – czy kraj ten czeka tzw. twardy brexit, czy uda się jednak wypracować konsensus, od którego brytyjscy parlamentarzyści wydają się być bardzo dalecy. Niepewność ta powoduje wahania funta i ogranicza eksport do tego ważnego dla Polski partnera handlowego. W razie braku umowy polskie firmy ucierpią jeszcze bardziej.

Prawo

W 2019 roku zmieni się sposób rozliczania podatku za poprzedni rok. Fiskus będzie bardziej łaskawy dla spóźnialskich

Krótszy okres oczekiwania na zwrot nadpłaty podatku, możliwość wspólnego rozliczenia z małżonkiem nawet po terminie, wyższe kwoty wolne od podatku – to tylko niektóre zmiany w sposobie rozliczania podatku dochodowego za 2018 rok. Główną zmianą jest to, że osoby składające PIT-37 i PIT-38 będą mogły skorzystać z gotowego formularza, który wypełni za nich urzędnik skarbowy. Ułatwienia czekają także osoby, które prowadzą działalność gospodarczą, dorabiając niewielkie kwoty.

Handel

Branża farmaceutyczna i handlowa liderami wydatków na reklamę. W ubiegłym roku przeznaczyły na nią po 4 mld zł

Prawie 12 mld zł – taką kwotę na promocję w telewizji, radiu i prasie przeznaczyły w ubiegłym roku branże finansowa, motoryzacyjna, telekomunikacja, farmaceutyczna i handlowa. Dwie ostatnie są zdecydowanymi liderami rankingu – obie wydały na reklamę w mediach tradycyjnych po 4,2 mld zł. Marki nadal najchętniej inwestują w reklamy telewizyjne. Z kolei najmniejsze budżety są przeznaczane na promocję w prasie i mediach drukowanych – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.