Komunikaty PR

PKO BP wzmocni segment usług w Galerii Zaspa

2018-05-16  |  18:30
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

Al. Jerozolimskie 136
02-305 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania Inf.pras. ( 0.08 MB )

PKO BP zajmie lokal o powierzchni 222 mkw., zlokalizowany na parterze obiektu, z bezpośrednim wejściem wprost z parkingu.  Otwarcie zaplanowane jest na początek czerwca b.r. Placówka zaoferuje swoim klientom bogaty zakres produktów bankowych i finansowych, w tym między innymi profesjonalne doradztwo kredytowe, inwestycyjne oraz ubezpieczeniowe.

Pozyskując nowych najemców do Galerii Zaspa dbamy nie tylko o rozwijanie ciekawej oferty handlowej, która zaspokaja codzienne, najważniejsze potrzeby, ale systematycznie rozwijamy też segment usług, kierując się komfortem i wygodą naszych klientów. Dążymy do tego, by odwiedzający nas mogli załatwić możliwie jak najwięcej spraw podczas jednej wizyty. Mamy nadzieję, że obecność banku PKO BP, który jest pierwszym najemcą z tego segmentu w naszym centrum, jeszcze bardziej ułatwi naszym klientom codzienne zakupy  podczas wizyt w Galerii Zaspa. Cieszymy się też, że zaufała nam kolejna marka, będąca uznanym i doskonale rozpoznawalnym podmiotem na polskim rynku  – komentuje Michał Najgrodzki, Head of Asset Management Grupy Capital Park, zarządcy i właściciela Galerii Zaspa.

Obecność PKO BP, będącego pierwszym bankiem w ofercie Galerii Zaspa, znacząco wzmocni segment usługowy centrum. Współtworzą go m.in. kantor wymiany walut, salon fryzjerski Akcja Cięcie, kwiaciarnia Kfiaciarnia, punkt Foto Bravo, Laboratorium Diagnostyczne Synevo, beauty bar Nails Art, Perfekt GSM, oraz punkt drobnych napraw i dorabiania kluczy WAL-TOM.

Galeria Zaspa oferuje  8.700 mkw. powierzchni, na której działają 34 sklepy oraz punkty usługowe i gastronomiczne, prowadzone zarówno przez znane sieciowe marki: supermarket Intermarche, drogeria Rossmann, salon Euro RTV ADG, restauracja Domino’s Pizza, dyskonty Textil Market oraz Pepco, cukiernia Sowa, salon prasowy Inmedio oraz przez lokalnych najemców: piekarnię Szydłowski, butik modowy Exxelent, sklep zoologiczny ZOO Karina czy sklep kolonialny Camellia.

Galeria Zaspa (dawniej: ETC Gdańsk) to centrum handlowe, które dzięki współpracy Capital Park oraz Akron Group zostało gruntownie zmodernizowane w latach 2015/16. Zakres prac, które zakończyły się 22 kwietnia 2016 r. obejmował m.in. stworzenie nowej elewacji, zmianę układu komunikacyjnego, wzmocnienie konstrukcji budynku, przystosowanie go do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz rodzin z dziećmi. Wydobyte zostały także akcenty architektoniczne, nawiązujące do dawnego przeznaczenia budynku galerii – hangaru lotniczego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Życie w zaciszu wrocławskich osiedli – okolica Słonecznego Zakątka Biuro prasowe
2018-08-17 | 08:00

Życie w zaciszu wrocławskich osiedli – okolica Słonecznego Zakątka

Zapewniają mieszkańcom poczucie bezpieczeństwa i prywatności. Będąc oazą spokoju, zaspokajają potrzeby rodzin z dziećmi oraz wszystkich, dla których wymarzone M jest miejscem
Nieruchomości Jakie inwestycje mieszkaniowe wejdą na rynek
2018-08-16 | 01:00

Jakie inwestycje mieszkaniowe wejdą na rynek

Jakie projekty mieszkaniowe wprowadzą deweloperzy do sprzedaży w tym roku? Jakie znajdą się w nich mieszkania? W jakich cenach? Sondę prezentuje serwis nieruchomości
Nieruchomości Kolos na glinianych nogach – branża budowlana
2018-08-13 | 03:20

Kolos na glinianych nogach – branża budowlana

Choć budownictwo wraz z powiązanymi sektorami generuje blisko 13% PKB, popyt na usługi rośnie, a dynamika produkcji budowlano-montażowej wciąż jest wysoka – to niepokoi fakt, że

Kalendarium

31 sierpnia
4 września

Patronat Newserii

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Infrastruktura

Włosko-tureckie konsorcjum może ruszyć z budową II linii warszawskiego metra. Orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w tej sprawie istotne dla Prawa zamówień publicznych

Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła w końcówce lipca skargę wniesioną przez chińskie przedsiębiorstwo Sinohydro, dotyczącą budowy ostatniego odcinka II linii metra w Warszawie. To oznacza, że od momentu podpisania umowy wyłonione w przetargu konsorcjum Astaldi i Gülermak ma maksymalnie piećdziesiąt miesięcy na zaprojektowanie i wybudowanie ostatniego odcinka II linii metra, który powinien być gotowy w 2023 roku. Zdaniem adwokata Jacka Kosińskiego orzeczenie KIO w tej sprawie będzie mieć duże znaczenie dla interpretacji Prawa zamówień publicznych.

Infrastruktura

Włosko-tureckie konsorcjum może ruszyć z budową II linii warszawskiego metra. Orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w tej sprawie istotne dla Prawa zamówień publicznych

Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła w końcówce lipca skargę wniesioną przez chińskie przedsiębiorstwo Sinohydro, dotyczącą budowy ostatniego odcinka II linii metra w Warszawie. To oznacza, że od momentu podpisania umowy wyłonione w przetargu konsorcjum Astaldi i Gülermak ma maksymalnie piećdziesiąt miesięcy na zaprojektowanie i wybudowanie ostatniego odcinka II linii metra, który powinien być gotowy w 2023 roku. Zdaniem adwokata Jacka Kosińskiego orzeczenie KIO w tej sprawie będzie mieć duże znaczenie dla interpretacji Prawa zamówień publicznych.

Konsument

Branża spożywcza zaczyna dostrzegać postmillenialsów. Pokolenie Z będzie bardzo wymagającym konsumentem

Przedstawiciele generacji Z za kilka lat będą stanowić największą grupę konsumentów. Dla rynku będą niełatwą grupą, bo ich cechą charakterystyczną jest odporność na tradycyjny przekaz reklamowy. Zetki polegają raczej na mediach społecznościowych i zwracają uwagę na wartości, które reprezentuje dana marka. To również pokolenie, które dorasta w czasach boomu na zdrowe odżywianie i bycie fit, dlatego na branży spożywczej wymusi duże zmiany. Marki muszą postawić na autentyczność, prosty język komunikatów i atrakcyjne wizualnie opakowania, jeżeli chcą trafić do tej grupy.

XXVIII Forum Ekonomiczne 2018

Handel

Ponad połowa Polaków chce ograniczyć spożycie mięsa. Dotyczy to zwłaszcza mieszkańców dużych miast

Spożycie mięsa w Polsce niezmiennie od lat utrzymuje się na wysokim poziomie. W 2017 roku przeciętny Polak zjadł blisko 80 kg, przede wszystkim wieprzowiny i drobiu. Rośnie jednak liczba osób, które szukają alternatywnych rozwiązań – ponad połowa Polaków zamierza ograniczyć ilość mięsa w codziennej diecie na rzecz warzyw i owoców. Wynika to przede wszystkim z rosnącej świadomości polskiego społeczeństwa w zakresie zdrowego żywienia. Na dietę z większą ilością warzyw najchętniej decydują się mieszkańcy dużych ośrodków miejskich.