Komunikaty PR

„Polak na swoim”. Jakich mieszkań poszukują warszawiacy?

2018-08-10  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Gajo
Marketing & Communications Consultants

Flory 5/5
00-586 Warszawa
gajo|mcconsultants.pl| |gajo|mcconsultants.pl
662 031 031
www.mcconsultants.pl
Do pobrania Info pras ( 0.04 MB )

Popyt na mieszkania z rynku pierwotnego nie słabnie. Stołeczny deweloper, Nexity Polska podkreśla, że dobre wyniki sprzedaży zawdzięcza w dużej mierze temu, że firma potrafi wstrzelić się z ofertą w oczekiwania nabywców oraz realizować nieszablonowe projekty. Jakie zatem lokale cieszą się największym zainteresowaniem?

 

Upodobania Polaków dotyczące kupowanych nieruchomości zmieniają się dość dynamiczne. Czynnikami determinującymi są: wiek i status społeczny kupującego, trendy panujące na rynku, ale przede wszystkim ceny nowobudowanych mieszkań. W dużych miastach, tj. Warszawa największym powodzeniem stołecznych nabywców cieszą się lokale niewielkie, posiadające maksymalnie dwa pokoje. Z obserwacji Nexity wynika, że najbardziej rozchwytywane są lokale dwupokojowe do 50 metrów kwadratowych. Popularne „dwójki” są często kompromisem pomiędzy zbyt małą kawalerką, a droższym mieszkaniem trzypokojowym. Ważny jest także aspekt inwestycyjny. W przypadku późniejszej sprzedaży takiej nieruchomości, znalezienie nabywcy nie powinno być problemem, bowiem w Warszawie najczęściej nabywane są właśnie mieszkania o powierzchni użytkowej od 40 do 60 mkw., stanowiące ok. 40 proc. obrotu. Dwójki, zwłaszcza te położone w miejscach dobrze skomunikowanych z centrum Warszawy, cieszą się również zainteresowaniem stołecznych inwestorów. Takie ulokowanie kapitału zapewnia duże zainteresowanie najemców. Dlatego w realizowanym przez dewelopera osiedlu NextUrsus  przeważają lokale dwupokojowe. Spółka Nexity przeanalizowała potencjał inwestycyjny dzielnic Warszawy. W efekcie okazało się, że warszawski Ursus jest najlepszym miejscem do zakupu mieszkania pod wynajem, z zaskakująco wysoką stopą zwrotu z inwestycji.

 

Szacuje się, ze w Polsce co drugie mieszkanie kupowane jest w celach inwestycyjnych. Mieszkania dwu- i trzypokojowe będą bardziej opłacalne w Ursusie, który w zestawieniu z Żoliborzem w obu wariantach wypada znacznie korzystnej, z różnicą nawet o 0,04 pkt procentowego. Jeśli zdecydujemy się ulokować nasze oszczędności kupując mieszkanie w Ursusie, możemy liczyć na stopę zwrotu z zakupu jednopokojowego mieszkania równą aż 8,99%. Ursus to niedoceniana, a bardzo opłacalna lokalizacja – dodaje Adam Dąbkowski, Dyrektor Generalny w Nexity Polska.

 

Równie istotnym czynnikiem jest ponadczasowa architektura budynku, jakość wykończenia i wykorzystanych materiałów, a także możliwość korzystania przez mieszkańców z części wspólnych.  Bardzo dużą popularnością wśród klientów cieszą się: sale fitness oraz atrakcyjna oferta rekreacyjna – sale fitness, prywatne jezioro, miejsce do grillowania czy do gry w boule. Klienci doceniają również inteligentne rozwiązania, jak np. system Smart Home, który Nexity oferuje w standardzie mieszkania. Zdalne sterowanie oświetleniem, regulacja temperatury, informowanie o wycieku wody czy nieproszonych gościach, to tylko niektóre funkcjonalności tego systemu.

 

Dążymy do tego, by nasze osiedla nie odbiegały w żaden sposób od standardów europejskich. Dlatego w NextUrsus stawiamy na fotowoltaikę. Będzie to osiedle mieszkaniowe z energooszczędnym udogodnieniem w postaci paneli fotowoltaicznych. Ta technologia to wygodne rozwiązanie, które dodatkowo zmniejsza wydatki, np. za energię elektryczną – podsumowuje, Adam Dąbkowski, Dyrektor Generalny Nexity Polska.

 

Firma Nexity jest obecna na polskim rynku nieruchomości mieszkaniowych od 5 lat. Obecne realizuje kilka projektów deweloperskich w Warszawie: NextUrsus (www.nextursus.pl) przy ul. Posag 7 Panien 16, MYBemowo (www.mybemowo.pl) przy ul. Batalionów Chłopskich 79, SkyLife (www.skylife.pl) przy ul. Jana Kazimierza 33 oraz LifeTown (www.lifetown.pl) przy ul. Kłobuckiej 6.

 

O Nexity: Grupa Nexity to czołowy dostawca kompleksowych usług na rynku nieruchomości we Francji. Oferuje szeroki zakres doradztwa i ekspertyz, produktów, świadczeń oraz rozwiązań. Od ponad 40 lat buduje i zarządza nieruchomościami mieszkaniowymi i komercyjnymi we Francji, a także na a terenie innych krajów Europy, m.in. Włoch, Szwajcarii, Belgii i Hiszpanii. Spółka obecna jest na polskim rynku nieruchomości od 2013 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Jakie inwestycje mieszkaniowe wejdą na rynek Biuro prasowe
2018-08-16 | 01:00

Jakie inwestycje mieszkaniowe wejdą na rynek

Jakie projekty mieszkaniowe wprowadzą deweloperzy do sprzedaży w tym roku? Jakie znajdą się w nich mieszkania? W jakich cenach? Sondę prezentuje serwis nieruchomości
Nieruchomości Kolos na glinianych nogach – branża budowlana
2018-08-13 | 03:20

Kolos na glinianych nogach – branża budowlana

Choć budownictwo wraz z powiązanymi sektorami generuje blisko 13% PKB, popyt na usługi rośnie, a dynamika produkcji budowlano-montażowej wciąż jest wysoka – to niepokoi fakt, że
Nieruchomości Firma YIT zrewitalizowała portiernię historycznej drożdżowni Henryka Bienenthala
2018-08-10 | 12:30

Firma YIT zrewitalizowała portiernię historycznej drożdżowni Henryka Bienenthala

Pierwszy z czterech zabytkowych budynków historycznego kompleksu gorzelni drożdżowej Henryka Bienenthala został zrewitalizowany w ramach I etapu Aroma Park, inwestycji mieszkaniowej

Kalendarium

31 sierpnia
4 września

Patronat Newserii

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Handel

Branża piwowarska tworzy tysiące miejsc pracy i generuje miliardowe wpływy do budżetu

Polska jest w europejskiej czołówce zarówno pod względem produkcji, jak i konsumpcji piwa, która od kilku lat utrzymuje się na stabilnym poziomie ok. 98–99 litrów rocznie w przeliczeniu na mieszkańca. Rośnie za to produkcja, która w 2017 roku sięgnęła blisko 41 mln hektolitrów. Kompania Piwowarska, odpowiadająca za ponad jedną trzecią rynku, dzięki współpracy z szeregiem branż przyczynia się do tworzenia 45 tys. miejsc pracy, a podatki i opłaty odprowadzone do budżetu państwa przez nią i branże powiązane w 2017 roku wyniosły 3,6 mld zł – wynika z 10. raportu zrównoważonego rozwoju firmy.

Infrastruktura

Rząd chce spopularyzować partnerstwo publiczno-prywatne. Inwestycje w takim modelu będą realizowane coraz częściej

Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju stawia sobie za cel rozpędzenie rynku partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP). Pomóc ma w tym nowa ustawa, kilka dni temu podpisana przez prezydenta, program pakietowania projektów PPP zaproponowany wspólnie z Polskim Funduszem Rozwoju oraz inne formy wsparcia dla samorządów. Celem jest m.in. podpisanie stu nowych umów do 2020 roku. Dziś jest ich prawie sto czterdzieści.

IT i technologie

W 2019 roku pacjentów czeka cyfrowa rewolucja. Internetowe Konto Pacjenta zapewni wgląd w całą dokumentację medyczna online

Dostęp do wyników badań, zaplanowanych wizyt, historii leczenia i wystawionych zwolnień lekarskich, zgromadzonych w jednym miejscu, zapewni Internetowe Konto Pacjenta. Platforma ma zacząć działać w przyszłym roku. Ustawa wprowadzająca IKP umożliwi również wystawianie recept pielęgniarkom i położnym.

XXVIII Forum Ekonomiczne 2018

Edukacja

Studia w Polsce przyciągają młodą Polonię. Rośnie zwłaszcza liczba chętnych z Białorusi

W ramach programu stypendialnego dla Polonii co roku na studia wyższe I i II stopnia oraz studia doktoranckie przyjeżdża do Polski ponad 700 młodych osób, które otrzymują wsparcie na start i comiesięczne stypendia. Liczba chętnych kilkukrotnie przewyższa liczbę dostępnych miejsc, dlatego koordynująca program Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej prowadzi rekrutację sprawdzającą znajomość języka polskiego i przedmiotów kierunkowych. Studenci polonijni przyjeżdżają głównie z Ukrainy, Czech, Kazachstanu czy Litwy, ale z roku na rok lawinowo rośnie liczba chętnych z Białorusi.