Komunikaty PR

Nowa linia Dachser Stryków – Clermont-Ferrand

2015-06-08  |  09:00
Biuro prasowe

Dzięki nowemu połączeniu Stryków – Clermont-Ferrand przesyłki Dachser z Polski do całej zachodniej i południowo-wschodniej Francji w ramach usług entargo trafią już w trzy dni robocze. Również przesyłki z całej Francji do Polski będą transportowane maksymalnie w 3 dni. Zastosowanie kontenerów wymiennych pozwoli na realizację bezpośredniego połączenia również z oddziałem Azkar w Barcelonie – kontener ze Strykowa z przesyłkami do Hiszpanii trafi przez hub przeładunkowy Clermont-Ferrand do Barcelony, dzięki czemu przesyłki dotrą nawet do najbardziej odległych hiszpańskich oddziałów, jak Malaga czy Sevilla, zaledwie w 4 dni robocze.
Jest to jedno z naszych najdłuższych połączeń, trasa Stryków – Clermont-Ferrand – Barcelona ma długość ponad 2300 km – mówi Grzegorz Lichocik, prezes Dachser w Polsce. Dzięki zastosowaniu kontenerów wymiennych transport będzie realizowany w sposób nieprzerwany. W realizację takiego połączenia będzie zaangażowanych 5 pojazdów i przynajmniej 10 kierowców. W ramach usług entrago paleta odebrana od nadawcy np. w Rzeszowie w poniedziałek, zostanie doręczona do odbiorcy w Barcelonie już w czwartek – wyjaśnia Grzegorz Lichocik.
Nowe połączenie zwiększy przepustowość między Polską, Francją i Hiszpanią, a także przejmie część przesyłek z obciążonej linii ze Strykowa do Überherrn, jednego z trzech eurohubów Dachser. W przypadku transportu na Półwysep Iberyjski nasi klienci mogą korzystać z rodziny usług entrago: targospeed, targofix i targoflex, w zależności od tego, jak szybko ich przesyłki muszą być dostarczone. Uruchomienie tego projektu pokazuje wysoką skuteczność kooperacji wewnątrz naszej sieci – za pomocą trzech platform – Stryków, Clermont-Ferrand i Barcelona umożliwiamy także bardziej sprawny i szybki transport przesyłek do Francji i Hiszpanii importowanych z Litwy, Łotwy i Estonii – podsumowuje Grzegorz Lichocik.
Dachser w Polsce
Firma Dachser zatrudnia obecnie w Polsce 329 pracowników w 8 oddziałach (dwa w Warszawie oraz w Strykowie, Szczecinie, Wrocławiu, Poznaniu, Sosnowcu oraz Gdańsku). Firma specjalizuje się w obsłudze transportu ładunków drobnicowych w eksporcie (ładunki częściowe i całopojazdowe), logistyce kontraktowej, magazynowaniu i konfekcjonowaniu towarów, a także logistyce transportu lotniczego i morskiego.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Zadyszka na finiszu, czyli kondycja polskiego transportu drogowego Biuro prasowe
2019-04-19 | 03:32

Zadyszka na finiszu, czyli kondycja polskiego transportu drogowego

W 2018 r. ponad 30 tysięcy firm transportowych w Polsce przewiozło o 18% więcej towarów niż w  roku poprzednim, a sprzedaż ich usług wzrosła o blisko 13%. Dane prezentują się
Transport BRAK ZDJĘCIA
2019-04-19 | 01:00

PKO Leasing i Volvo Trucks Poland łączą siły,by wspomóc polskich przedsiębiorców

Spółki PKO Leasing oraz Volvo Polska podpisały porozumienie o współpracy, w ramach którego największa spółka leasingowa w Polsce będzie zewnętrznym partnerem finansującym pojazdy szwedzkiego gracza. Jednym z
Transport Dachser: łącząc rynki
2019-04-16 | 12:30

Dachser: łącząc rynki

Dachser: łącząc rynki   Wspólny rozwój: tak brzmiało motto niewielkiej firmy z hiszpańskiej Saragossy, która weszła na rynek w 1983 r. zaopatrując handel

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie

Prawo

Od niedzieli ważna zmiana w przepisach dotyczących zadłużonych lokatorów. Może ona oznaczać problemy dla właścicieli lokali

21 kwietnia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw lokatorów oraz Kodeksu postępowania cywilnego. Na zmianę art. 1046 kodeksu powinni zwrócić uwagę zwłaszcza nabywcy lokali w licytacjach komorniczych, ale również wynajmujący mieszkania osobom, które zalegają z czynszem. Zniknie bowiem zapis, że na wniosek komornika gmina powinna w ciągu 6 miesięcy znaleźć dłużnikowi lokal zastępczy. Teraz to będzie mogło trwać znacznie dłużej.

Handel

Jajka są nawet o połowę tańsze niż na Boże Narodzenie. W najbliższych latach ceny mogą jednak znacznie wzrosnąć

Znacznie niższe ceny jaj w porównaniu do końcówki 2018 roku to wynik dużej nadpodaży, bo produkcja rośnie, a konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie. Jeśli zostaną wprowadzone zapowiedzi o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, to w najbliższych latach konsumenci muszą się liczyć z dużymi podwyżkami. Ten rodzaj jaj ze względu na cenę jest dziś najchętniej wybierany. Coraz częściej też kupujemy je na bazarkach. Jeśli decydujemy się na zakup jaj w miejscach poza systemem weterynaryjnym, bierzemy na siebie ryzyko przede wszystkim różnych zakażeń bakteryjnych – podkreśla Mariusz Szymyślik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz.

 

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii.