Komunikaty PR

Nowa linia Dachser Stryków – Clermont-Ferrand

2015-06-08  |  09:00
Biuro prasowe

Dzięki nowemu połączeniu Stryków – Clermont-Ferrand przesyłki Dachser z Polski do całej zachodniej i południowo-wschodniej Francji w ramach usług entargo trafią już w trzy dni robocze. Również przesyłki z całej Francji do Polski będą transportowane maksymalnie w 3 dni. Zastosowanie kontenerów wymiennych pozwoli na realizację bezpośredniego połączenia również z oddziałem Azkar w Barcelonie – kontener ze Strykowa z przesyłkami do Hiszpanii trafi przez hub przeładunkowy Clermont-Ferrand do Barcelony, dzięki czemu przesyłki dotrą nawet do najbardziej odległych hiszpańskich oddziałów, jak Malaga czy Sevilla, zaledwie w 4 dni robocze.
Jest to jedno z naszych najdłuższych połączeń, trasa Stryków – Clermont-Ferrand – Barcelona ma długość ponad 2300 km – mówi Grzegorz Lichocik, prezes Dachser w Polsce. Dzięki zastosowaniu kontenerów wymiennych transport będzie realizowany w sposób nieprzerwany. W realizację takiego połączenia będzie zaangażowanych 5 pojazdów i przynajmniej 10 kierowców. W ramach usług entrago paleta odebrana od nadawcy np. w Rzeszowie w poniedziałek, zostanie doręczona do odbiorcy w Barcelonie już w czwartek – wyjaśnia Grzegorz Lichocik.
Nowe połączenie zwiększy przepustowość między Polską, Francją i Hiszpanią, a także przejmie część przesyłek z obciążonej linii ze Strykowa do Überherrn, jednego z trzech eurohubów Dachser. W przypadku transportu na Półwysep Iberyjski nasi klienci mogą korzystać z rodziny usług entrago: targospeed, targofix i targoflex, w zależności od tego, jak szybko ich przesyłki muszą być dostarczone. Uruchomienie tego projektu pokazuje wysoką skuteczność kooperacji wewnątrz naszej sieci – za pomocą trzech platform – Stryków, Clermont-Ferrand i Barcelona umożliwiamy także bardziej sprawny i szybki transport przesyłek do Francji i Hiszpanii importowanych z Litwy, Łotwy i Estonii – podsumowuje Grzegorz Lichocik.
Dachser w Polsce
Firma Dachser zatrudnia obecnie w Polsce 329 pracowników w 8 oddziałach (dwa w Warszawie oraz w Strykowie, Szczecinie, Wrocławiu, Poznaniu, Sosnowcu oraz Gdańsku). Firma specjalizuje się w obsłudze transportu ładunków drobnicowych w eksporcie (ładunki częściowe i całopojazdowe), logistyce kontraktowej, magazynowaniu i konfekcjonowaniu towarów, a także logistyce transportu lotniczego i morskiego.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Tachografy nie takie smart Biuro prasowe
2020-02-18 | 12:00

Tachografy nie takie smart

Rekordzista ma ich 400, ale będzie musiał zadowolić się 62. Mowa o kartach do tachografów. Czy taka ilość wystarczy? Tego na razie nie wiadomo. Pewne jest, że wraz z wejściem w
Transport Aplikacja, która ma zachęcić do korzystania z komunikacji miejskiej
2020-02-18 | 10:30

Aplikacja, która ma zachęcić do korzystania z komunikacji miejskiej

                                &nbs
Transport C.H. Robinson Polska po raz kolejny z tytułem Top Employer
2020-02-17 | 15:00

C.H. Robinson Polska po raz kolejny z tytułem Top Employer

Polski oddział C.H. Robinson został ponownie uhonorowany tytułem Top Employer. Wyróżnienie dla najlepszych pracodawców przyznano firmie drugi rok z rzędu. Organizacje z

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

CES 2020

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Szpitale potrzebują 100 mld zł na znaczącą poprawę jakości leczenia. Niezbędne są też zmiany w organizacji pracy

Niedofinansowanie, rosnące koszty i zadłużenie w NFZ, a także brak kadr i zła organizacja pracy – to bariery, które hamują rozwój polskich szpitali, a wraz z nimi również systemu opieki zdrowotnej. – Jest bardzo wiele działań do podjęcia, począwszy od poprawy finansowania. Mówimy o wielkich pieniądzach rzędu 100 mld zł – uważa Jarosław Fedorowski, prezes Polskiej Federacji Szpitali.

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Transport

Ponad 9 tys. elektrycznych aut na drogach. Polska jednym z nielicznych krajów bez dopłat do ich zakupu

Uruchomienie rządowych dopłat do zakupu pojazdów elektrycznych będzie istotnym wsparciem dla wzrostu sprzedaży. Mimo to rząd zapowiedział, że będą one niższe, niż pierwotnie zakładano. – Jesteśmy jednym z ostatnich państw, które nie wprowadziły jeszcze takiego systemu – mówi Maciej Mazur z PSPA. Do rozwoju tego segmentu rynku motoryzacyjnego z pewnością przyczyniłoby się również wprowadzenie e-taryfy za energię elektryczną, dzięki której operatorom stacji ładowania będzie się opłacało w nie inwestować, oraz wdrożenie do polskiego prawa unijnej dyrektywy, która zapewni infrastrukturę do ładowania w budynkach mieszkalnych i użyteczności publicznej.

Problemy społeczne

Nadmierna biurokracja utrudnia organizacjom pozarządowym dostęp do unijnych funduszy. Tracą ważne źródło finansowania

Wiele organizacji pozarządowych finansuje swoje działania przy wsparciu funduszy unijnych, ale ich wykorzystanie hamują nadmierna biurokracja i niesprawny system informowania o ich dostępności. W przyszłej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 NGO-sy chcą bardziej włączyć się w proces dysponowania środkami z unijnego budżetu. Apelują też o ograniczenie papierologii i większą swobodę we wdrażaniu nowatorskich rozwiązań.

 
 

Finanse

Pracownicy z Ukrainy mogą liczyć na coraz większe zarobki i benefity. Tylko 8 proc. z nich myśli o zamieszkaniu w Polsce na stałe

Już co piąta polska firma zatrudnia pracowników z Ukrainy – wynika z Barometru Imigracji Zarobkowej za II półrocze 2019 roku. Większość pracuje na stanowiskach niskiego szczebla, ale rośnie zapotrzebowanie także w obszarze kompetencji specjalistycznych. Dynamicznie rosną też zarobki pracowników ze Wschodu, a w związku z tym, że coraz trudniej ich pozyskać, 17 proc. polskich przedsiębiorców byłoby skłonnych płacić im więcej niż Polakom. – Ukraińcy postrzegają nasz kraj jako atrakcyjny do emigracji zarobkowej, ale przed nami jednak sporo do zrobienia – ocenia Kinga Marczak z Grupy Personnel Service.