Komunikaty PR

Mariusz Glenszczyk nowym Prezesem Zarządu TiM S.A.

2018-07-11  |  16:00
Biuro prasowe

Rada Nadzorcza TiM S.A. powołała z dniem 1 lipca 2018 roku pana Mariusza Glenszczyka na stanowisko Prezesa Zarządu, pełniącego dotychczas funkcje: Wiceprezesa Zarządu, Dyrektora ds. Handlu i Marketingu oraz Pełnomocnika Zarządu ds. Zintegrowanego Systemu Jakości. Do zarządu Spółki dołączyła również pani Ewa Krzuś-Wiśniewska, która objęła stanowisko Członka Zarządu, Dyrektora ds. Handlu i Trade Marketingu.  

Powyższe zmiany były konsekwencją przyjętej przez Akcjonariuszy polityki rozwoju organizacji, w ramach której, pan Tomasz Jurczyk, jeden z założycieli Spółki oraz jej akcjonariusz, pełniący dotychczas funkcję Prezesa, podjął nowe wyzwania zawodowe, poza strukturami organizacji, z którą był związany od 28 lat.

Nowo powołany Prezes Zarządu Mariusz Glenszczyk, obejmujący jednocześnie stanowisko Dyrektora Generalnego, posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie budowy modeli oraz strategii: biznesowych, handlowych, marketingowych a także tworzenia zintegrowanych systemów zarządzania jakością. W swej 30 letniej aktywności biznesowej z firmą TiM S.A. związany jest od niemal 25 lat.

Jest pasjonatem wiedzy i wina. Członek Rzeczywisty Stowarzyszenia Sommelierów Polskich. Absolwent Katedry Spawalnictwa Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Management College Akademii Ekonomicznej  w Katowicach oraz Die Akademie für Führungskräfte der Wirtschaft Bad Harzburg, Instytutu Filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie a także Wydziału Farmaceutycznego UJ, na kierunku Enologia.

Spółka pod przywództwem Mariusza Glenszczyka rozwijać będzie strategię, która pozwoli utrzymać pozycję lidera w imporcie i dystrybucji win gronowych na rynku polskim oraz rozwijać koncepcję sprzedażową na rynkach azjatyckich: Chiny, Korea, Hong Kong, Tajwan.

TiM S.A. koncentrować się będzie na umocnieniu pozycji i rozpoznawalności marek z obecnego portfolio, a także na budowaniu nowych brandów, zgodnie z wykreślonymi trendami rynkowymi. Wartością kluczową dla TiM S.A. jest najwyższa jakość oferowanych produktów, dlatego też Spółka skupi się na rozwoju własnego laboratorium. Organizacja przygląda się również innym uczestnikom rynku i nie wyklucza rozmów w zakresie akwizycji.

Obecny Zarząd Spółki tworzą Mariusz Glenszczyk Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny, Maciej Jurczyk Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Rynku i Organizacji, Sebastian Smietana Członek Zarządu, Dyrektor ds. Finansów oraz Ewa Krzuś-Wiśniewska Członek Zarządu, Dyrektor ds. Handlu i Trade Marketingu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Wynagrodzenia i benefity w erze millenialsów Biuro prasowe
2018-09-14 | 01:00

Wynagrodzenia i benefity w erze millenialsów

W wielu firmach omnichannel staje się oczywistością – rynkowy sukces wymaga elastyczności i łączenia działań w tradycyjnych i nowoczesnych kanałach. Teoretycznie młodzi pracownicy
Praca Emigracja zarobkowa do Niemiec i USA. Ile tam zarabiają nianie?
2018-09-13 | 17:58

Emigracja zarobkowa do Niemiec i USA. Ile tam zarabiają nianie?

Z raportu przygotowanego przez serwis Niania.pl wynika, że średnia stawka godzinowa opiekunek do dzieci w Polsce od lat jest wyższa niż stawka minimalna. Pomimo tego niań wciąż brakuje.
Praca Artur Pęksyk na czele Pionu Sprzedaży i Marketingu w Porta
2018-09-07 | 11:00

Artur Pęksyk na czele Pionu Sprzedaży i Marketingu w Porta

Artur Pęksyk objął stanowisko dyrektora Pionu Sprzedaży i Marketingu utworzonego w Porta KMI Poland w wyniku strategicznej decyzji o konsolidacji dwóch departamentów. W ramach

Kalendarium

Edukacja

Tylko co dziesiąty Polak ma wystarczającą wiedzę o ubezpieczeniach społecznych. ZUS po raz piąty rusza z programem edukacyjnym dla szkół

Zaledwie 10 proc. Polaków ma zadowalającą wiedzę z zakresu ubezpieczeń społecznych – wynika z badań ISP i Millward Brown. Świadomość jest bardzo ograniczona zwłaszcza wśród młodszych pokoleń, a w podstawach programowych brakuje tej tematyki. W efekcie część uczniów nie potrafi nawet rozwinąć skrótu ZUS. Poziom wiedzy dotyczącej ubezpieczeń społecznych, własnej działalności gospodarczej i poruszania się po rynku pracy mają zwiększyć „Lekcje z ZUS” – to autorski program cieszący się coraz większą popularnością. W szkołach w całej Polsce ruszyła właśnie jego piąta edycja.

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Konsument

PSOR: Pestycydy to leki dla roślin i niezbędne narzędzie pracy rolnika. Bez nich bezpieczeństwo żywności jest zagrożone

Pestycydy stosowane w rolnictwie, czyli środki ochrony roślin, to nic innego jak leki dla rośliny. Tymczasem wokół nich narosło wiele mitów, a nie ma się czego obawiać – podkreśla Aleksandra Mrowiec z Polskiego Stowarzyszenia Ochrony Roślin. W samej Polsce roślinom zagraża ok. 2 tys. szkodliwych organizmów, a na świecie – 65 tys. Pestycydy pozwalają chronić rośliny – opryski zapobiegają zagrożeniom dla naszego zdrowia ze strony np. toksycznych mikroorganizmów. Eksperci podkreślają, że żywność, którą kupujemy, jest całkowicie bezpieczna. Ponad 96 proc. spełnia najbardziej wyśrubowane europejskie normy.

 

Motoryzacja

Do 2025 roku europejski rynek baterii będzie wart 250 mld euro. KE chce wspierać jego rozwój zanim przejmą go Azjaci i Amerykanie

Europejski rynek baterii wykorzystywanych w samochodach elektrycznych czy systemach sieciowych w połowie przyszłej dekady będzie wart już około 250 mld euro – pięciokrotnie więcej niż obecnie, a globalne zapotrzebowanie sięgnie nawet 600 GWh. Eksperci podkreślają, że to branża z ogromnym potencjałem, dlatego Komisja Europejska zamierza przeznaczyć na rozwinięcie europejskiego rynku baterii około 2 mld euro, zanim palmę pierwszeństwa w tym sektorze przejmą azjatyccy i amerykańscy – z Teslą na czele – producenci nowoczesnych ogniw litowo-jonowych, które zdominowały rynek. 

 

Handel

27 lat działania systemu online w polskich kolekturach. Zapowiadane są kolejne innowacje

W tym roku, dokładnie 15 września, minęło 27 lat, od kiedy sprzedaż gier LOTTO jest prowadzona poprzez system online. To on, działając 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, łączy w całość ponad 17 tysięcy punktów sprzedaży Totalizatora Sportowego. Dzięki systemowi online nie musimy wypełniać blankietów (gra na chybił trafił), zakup przebiega błyskawicznie, a kolektorzy nie muszą wysyłać tysięcy kuponów do centrali. W ciągu tych 10 tys. dni zawarto ok. 28 mld transakcji loteryjnych.