Komunikaty PR

Nowe miejsca pracy w łódzkim – Corning buduje w Polsce kolejny zakład

2017-11-14  |  14:30

Amerykańskie przedsiębiorstwo przewiduje otwarcie nowego budynku w III kwartale 2018 roku. Firma Corning jest liderem rozwiązań dla przemysłu telekomunikacyjnego. Poza produkcją kabli światłowodowych zajmuje się także dostarczaniem pasywnych elementów sieci telekomunikacyjnej. Amerykańskie przedsiębiorstwo otworzyło swój pierwszy zakład w Polsce w Łodzi, w 2001 roku. Już po pięciu latach, ze względu na szybki rozwój, firma przeniosła się do większego budynku w SEGRO Logistics Park Stryków, gdzie znajduje się do tej pory. Zapotrzebowanie na produkty wytwarzanie w fabryce stale rośnie, a firma Corning docenia wysoką jakość pracy polskich pracowników, co sprawiło, że w tej samej lokalizacji powstanie kolejny zakład.

Corning docenia polskich pracowników

Jak mówi przedstawiciel firmy i lider nowego zakładu, Mariusz Bielawski: „Nasza inwestycja jest związana ze wzrastającymi potrzebami na innowacyjne rozwiązania Corning wśród klientów z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Zdecydowaliśmy się rozszerzyć naszą działalność w Polsce, ponieważ jesteśmy zadowoleni z naszych pracowników, którzy w globalnej organizacji wyróżniają się wysokim poziomem zaangażowania i profesjonalizmem. To dzięki nim możemy się rozwijać i dostarczać produkty na najwyższym poziomie dla międzynarodowych klientów. To, co przemawia za Strykowem, to przede wszystkim obecność świetnych specjalistów, absolwentów łódzkich uczelni. Atutem Strykowa jest też dogodny dojazd autostradą, który ułatwia naszym pracownikom dostanie się do pracy”.

„Corning to historycznie nasz pierwszy Klient w Polsce - współpracujemy już prawie 12 lat. Tym bardziej jesteśmy dumni, iż firma zdecydowała się, aby to właśnie SEGRO zrealizowało na jej specjalne zamówienie kolejny projekt deweloperski. Istniejący obiekt Corning o powierzchni 43 000 m2, powstał w 2006 roku jako rozwiązanie szyte na miarę, analogiczna sytuacja dotyczy nowego budynku wielkości 39 000 m2, którego budowę właśnie rozpoczynamy. Sukces i wzrost firmy Corning pokazują, że Stryków to doskonałe miejsce dla rozwoju biznesu, a jakość budynków, które dostarczamy jest na tyle wysoka, iż po kilkunastu latach ich użytkowania Klienci decydują się na pozostanie w nich oraz na kolejne wspólne inwestycje” – komentuje Magdalena Szulc, Dyrektor SEGRO na Europę Centralną.

Nowy zakład i jubileusz 10-lecia Polskiego Działu Badań i Rozwoju Corning

Decyzja o nowym zakładzie zbiegła się w czasie z jubileuszem istnienia Polskiego Działu Badań i Rozwoju Corning, który już od 10 lat zajmuje się opracowaniem nowych produktów zarówno na rynki europejskie, jak i globalne (w tym amerykański). „Liczba urządzeń podłączonych do sieci w 2021 roku przekroczy 27 miliardów, czyli więcej niż trzykrotność ziemskiej populacji” – mówi dr inż. Grzegorz Tosik, menedżer w Dziale Badań i Rozwoju. Przesyłanie tak dużej ilości informacji jest możliwe dzięki światłowodom, których metodę produkcji opracował Corning.

Firma zaangażowana w życie lokalnej społeczności

Corning od lat aktywnie uczestniczy w życiu lokalnej społeczności i stale współpracuje z Politechniką Łódzką, gdzie angażuje się w kształcenie przyszłych inżynierów. Firma prowadzi też działania w zakresie zwiększenia różnorodności, między innymi promując kobiety na inżynierskich stanowiskach w ramach akcji „Dziewczyny na Politechniki”. W tym roku Corning został też sponsorem głównym charytatywnej sztafety – Łódź Business Run.

W ramach przyjętej strategii Corning planuje zainwestować do 2019 roku aż 10 miliardów dolarów w rozwój swoich oddziałów na całym świecie, co pozwoli utrzymać firmie pozycję lidera przemysłu telekomunikacyjnego.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Absolvent Talent Days - największe targi pracy i staży Biuro prasowe
2018-02-23 | 12:10

Absolvent Talent Days - największe targi pracy i staży

Lubisz swoją pracę? Należysz do wybranych. “Ogólnopolskie badanie satysfakcji z pracy” pokazuje, że co czwarty Polak nie spełnia się zawodowo. Czy praca marzeń w
Praca Jak zbudować wizerunek firmy przyjaznej cudzoziemcom
2018-02-23 | 07:34

Jak zbudować wizerunek firmy przyjaznej cudzoziemcom

Wyobrażenie na temat danej firmy nie powstaje znikąd. To element, który organizacja może umiejętnie kreować i realnie na niego wpływać. Oto składowe, które pomogą zbudować
Praca Polscy pracownicy są najbardziej produktywni w całej Unii Europejskiej!
2018-02-21 | 18:00

Polscy pracownicy są najbardziej produktywni w całej Unii Europejskiej!

Złe zarządzanie jest wymieniane na pierwszym miejscu wśród czynników mających negatywny wpływ na produktywność w miejscu pracy, czego dowodzi nowe badanie przeprowadzone przez

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

UKE: sprzedawane w Polsce smartfony nie zagrażają zdrowiu człowieka. Kontrole wykazały jednak braki w dokumentacjach niektórych urządzeń

Dostępne na naszym rynku smartfony są bezpieczne pod względem ilości emitowanego promieniowania i zgodne z normami zawartymi w obowiązujących dyrektywach – wynika z kontroli przeprowadzonej przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Nie wszyscy producenci zadbali jednak o skompletowanie odpowiedniej dokumentacji. Konsumenci mogą samodzielnie sprawdzić, czy używane przez nich produkty są zgodne z obowiązującymi przepisami.

Gospodarka

Coraz więcej firm i instytucji zbywa zobowiązania swoich dłużników. Polski rynek wierzytelności w 2017 r. był wart 32 mld zł

W 2018 roku rynek wierzytelności może być wart 40 mld zł, podczas gdy w ubiegłym roku było to o 8 mld zł mniej – wynika z szacunków Konrada Kąkolewskiego, prezesa GetBack SA. Zarząd spółki spodziewa się dużej liczby transakcji. Na większą aktywność po stronie zbywających mogą wpłynąć nowe standardy rachunkowości, które zaczęły obowiązywać na początku tego roku. Przed firmami z branży otwiera się też nowy segment, tzw. kredytów pracujących, czyli nieprzeterminowanych.

Patronat Newserii

Konsument

Wzrost cen energii spowoduje rozwój przydomowych instalacji. Największe szanse na szybki rozwój ma fotowoltaika

Polityka energetyczna oparta na węglu spowoduje nieuchronny wzrost kosztów dla konsumentów, prognozowany na poziomie 4 proc. rocznie – szacują eksperci. To z kolei skłoni gospodarstwa domowe do inwestycji we własne źródła energii. Koszt energii wyprodukowanej przez własną instalację fotowoltaiczną nie przekracza dzisiaj 0,30 zł/kWh. Dane Instytutu Energii Odnawialnej pokazują, że na zamontowanie takich instalacji z roku na rok decyduje się coraz więcej osób.

Konsument

W tym roku spore rewolucje prawne w branży turystycznej. Nowe przepisy zmienią m.in. zasady reklamacji wakacyjnych wyjazdów

Nowe, restrykcyjne prawo o ochronie danych osobowych i ustawa o imprezach turystycznych, która zacznie obowiązywać z początkiem lipca to dwie najważniejsze zmiany legislacyjne, które odczuje w tym roku branża turystyczna. Obawy organizatorów i biur podróży budzi szczególnie nowy termin przysługujący na zareklamowanie wycieczki czy imprezy turystycznej. Dotychczasowy 30-dniowy termin składania reklamacji przez klientów znika. Pojawia się natomiast trzyletni termin przedawnienia roszczeń.

 

Problemy społeczne

Niemal wszystkie osoby po 40 roku życia mają problem ze wzrokiem. Najczęściej niewyraźnie widzą z bliska, szczególnie w słabym oświetleniu

Niemal każda osoba zbliżająca się do 40 roku życia ma problemy ze wzrokiem. Większość narzeka na rozmazujący się tekst i źle widzi z bliskiej odległości. Odpowiada za to prezbiopia, czyli naturalne zmiany w układzie wzrokowym, które zachodzą wraz z wiekiem. Na tę przypadłość cierpi ok. 10 mln Polaków, przeważnie jednak nie wiedzą, w jaki sposób można ją korygować. Okulary progresywne, które pozwalają widzieć wyraźnie na każdą odległość, nosi zaledwie 13 proc. Polaków. Dlatego ruszyła kampania „Czas na wzrok 40+”, która ma propagować wiedzę o prezbiopii i metodach jej korekcji oraz zachęcić do częstszego badania wzroku.