Komunikaty PR

UberEATS prezentuje nowości w aplikacji

2017-04-21  |  17:00
Biuro prasowe

UberEATS pojawił się grudniu 2015 roku w Toronto. Aplikacja wprowadziła nowy standard na rynku jedzenia na wynos - niezawodną dostawę za pomocą jednego przycisku w aplikacji. Początkowo UberEATS oferował jedzenie z tysiąca najlepszych restauracji w czterech miastach. Dziś na całym świecie z aplikacji korzysta już ponad 40 tysięcy restauracji, a aplikacja jest dostępna w 71 miastach, w tym - od lutego br. w Warszawie.

Wraz z rosnącą liczbą restauracji zwiększyła się możliwość wyboru i zróżnicowania oferty. Prezentowane aktualizacje ułatwiają korzystanie z aplikacji i pozytywnie wpływają na doświadczenie użytkownika. Wśród nowości w aplikacji UberEATS są:

 

Rekomendacje dopasowane do preferencji użytkownika

Funkcja automatycznego zapamiętywania i rekomendacji dostosowanych do indywidualnych preferencji użytkownika pozwala na zaoszczędzenie czasu przy składaniu kolejnych zamówień.

 

Nowe filtry przeglądania oferty

Odkrywanie nowych smaków powinno być równie łatwe. Z tego powodu nowa wersja aplikacji pozwala na przeglądanie restauracji według specjalnych kryteriów, takich jak: czas, cena czy ograniczenia diety. Dzięki temu możliwe jest m. in. przejrzenie wszystkich opcji zamówienia jedzenia pozbawionego glutenu dostępnego w ciągu 30 minut.

 

Zaawansowane opcje dostarczenia zamówienia

Nowa wersja aplikacji umożliwia dokładne określenie miejsca odbioru - wystarczy wejść w opcje szczegółowe odbioru i zaznaczyć możliwość ‘odbioru jedzenia bezpośrednio u dostawcy’ albo ‘dostarczenia zamówienia pod drzwi’.

 

Możliwość śledzenia zamówienia

Przebudowana funkcja śledzenia zamówienia umożliwia kontrolę nad każdym etapem - od momentu złożenia zamówienia do jego odbioru od dostawcy. Każdy użytkownik może sprawdzić, gdzie znajduje się jego jedzenie na każdym z etapów zamówienia.

 

Więcej na temat nowych funkcjonalności: https://newsroom.uber.com/ubereats-tech-update/

 

 

O UberEATS

UberEATS korzysta z platformy cyfrowej i sieci współpracujących z nią dostawców, by w wygodny i intuicyjny sposób umożliwić zamówienie posiłku z wybranej restauracji w równie łatwy sposób, jak Uber pozwala na przemieszczenie się z punktu A do B. Opłata za dostawę jest stała i wynosi 7,99 zł, bez minimalnej kwoty zamówienia i niezależnie od jego wielkości.

Aplikacja UberEATS jest dostępna na urządzeniach z systemem iOS i Android. Aby z niej skorzystać wystarczy ją pobrać i zalogować się używając swoich danych do logowania w aplikacji Uber. Zamówienie z wyprzedzeniem umożliwia opcja “Zaplanuj zamówienie”.

 

Więcej informacji na stronie https://www.ubereats.com/pl-PL/warsaw/UberEATS

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy UberEATS | Co zamawiają mieszkańcy poszczególnych dzielnic w Warszawie? Biuro prasowe
2017-04-24 | 12:50

UberEATS | Co zamawiają mieszkańcy poszczególnych dzielnic w Warszawie?

Choć mogłoby się wydawać, że moda na dietę wegetariańską szturmem podbiła stołeczną scenę gastronomiczną, dane z aplikacji UberEATS służącej do zamawiania jedzenia tego nie
Przemysł spożywczy Co dobrego do jedzenia na majówkę?
2017-04-24 | 11:35

Co dobrego do jedzenia na majówkę?

Jeśli tylko pogoda dopisze, jak co roku ruszymy na zagraniczne wyjazdy, krajowe wycieczki, pikniki, a przede wszystkim z przytupem rozpoczniemy sezon grillowy. Radzimy, co dobrego do jedzenia
Przemysł spożywczy Małe sklepy u progu rewolucji
2017-04-21 | 10:00

Małe sklepy u progu rewolucji

Dynamiczne zmiany zachodzące w obszarze regulacji fiskalnych oraz nowatorskie rozwiązania IT sprawiają, że zarządzanie biznesem z poziomu przeglądarki internetowej jest dla detalistów

Kalendarium

Dziś w serwisie Innowacje

Polska firma stworzyła specjalnego robota do nauki programowania. Trafi do polskich szkół

Do 2020 roku na świecie będzie brakować nawet miliona programistów. Już teraz w Polsce na specjalistów z tej branży czeka nawet 50 tys. miejsc pracy. Naukę programowania najlepiej zacząć od najmłodszych lat. Od września nauka programowania wejdzie do podstawy programowej, a wraz z nią do polskich szkół może trafić innowacyjny robot Photon. To robot, który rozwija się wraz z dzieckiem, ucząc je programowania. Spółka Photon Entertainmnet, twórca robota, podpisała umowę z Grupą MAC, dzięki której wzbogacona wersja edukacyjna robota trafi do szkół i przedszkoli. 

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Firma

Szybko rośnie liczba nowych rodzajów polis. To wymusza na ubezpieczycielach inwestycje w nowoczesne narzędzia informatyczne

Ubezpieczenia zwierząt domowych, sprzętu mobilnego czy polisy od ukąszenia kleszcza – liczba nowych produktów ubezpieczeniowych gwałtownie rośnie. To wynik zmieniającego się rynku i potrzeb klientów. Aby skutecznie wprowadzić je na rynek i nimi zarządzać, ubezpieczyciele potrzebują odpowiednich narzędzi informatycznych – przekonują eksperci Sollers Consulting. Przyszłością są platformy, które umożliwią klientom samodzielny zakup polis. Bez takich narzędzi ubezpieczyciele mogą mieć problem z utrzymaniem się na rynku.

Ochrona środowiska

Energia słoneczna mogłaby pomóc ograniczyć problem smogu. Warunkiem dostęp klientów indywidualnych do finansowania

Fotowoltaika rośnie w Polsce skokowo. Wartość tego rynku przekroczyła kilkaset milionów złotych, a eksperci prognozują w nadchodzących latach dalszy dynamiczny wzrost. Fotowoltaika będzie rosła wraz z całym rynkiem odnawialnych źródeł energii, który może w przyszłości rozwiązać problem dramatycznie złej jakości powietrza w Polsce. Warunkiem jest jednak dostęp klientów indywidualnych do instrumentów finansowania, których na razie na rynku brakuje.

Patronat Newserii

Nauka

Pracodawcy coraz mniejszą wagę przywiązują do wykształcenia. Liczą się umiejętności techniczne i doświadczenie

Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów z konkretnym fachem w ręku. Pracodawcy coraz mniejszą wagę przywiązują do wykształcenia, dużo bardziej liczą się dla nich umiejętności i doświadczenie – przekonuje Natalia Bogdan, prezes agencji pracy Jobhouse. Dlatego pierwsze kroki na rynku pracy dobrze jest stawiać jeszcze na studiach, podejmując prace dorywcze lub angażując się w wolontariat. Ponad połowa studentów dorabia po zajęciach, czemu sprzyja elastyczny wymiar czasu pracy, jaki oferują pracodawcy.

Przemysł spożywczy

Prof. dr hab. Krzysztof Krygier: w grupie tłuszczów stałych najzdrowszy jest olej palmowy, a najmniej zdrowy olej kokosowy

Na temat tłuszczów spożywczych krąży coraz więcej mitów. Olej kokosowy uważany jest za najzdrowszy. Eksperci zauważają, że w rzeczywistości jest jednak odwrotnie – zawiera on bowiem 90 proc. tłuszczów nasyconych, których wedle oficjalnych rekomendacji instytucji naukowych należy unikać. Mimo złych opinii spośród tłuszczów stałych zdecydowanie zdrowszy jest tłuszcz palmowy. Zawiera niemal dwukrotnie mniej tłuszczów nasyconych. Jest powszechnie stosowany w przemyśle spożywczych, przede wszystkim ze względu na wysoką wydajność, łatwą produkcję i dobre właściwości teksturalne.

Konsument

Millenialsi coraz ważniejszą grupą dla branży motoryzacyjnej. Aż 96 proc. z nich korzysta z samochodu

Pokolenie millenialsów ceni mobilność. Zdecydowana większość, bo 80 proc., deklaruje, że nie rozstaje się z telefonem komórkowym przez całą dobę. Dwie trzecie wysyła około piętnastu wiadomości dziennie. Na równi z komunikacją ważna jest dla nich możliwość przemieszczania się, a 96 proc. korzysta z samochodu – wynika z badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia dla Volkswagen Bank Polska.