Komunikaty PR

ZM Henryk Kania na targach Anuga w Kolonii

2017-10-09  |  15:10
Biuro prasowe
Kontakt
Paweł Sikora
ZM Kania

ul. Korczaka 5
43-200 Pszczyna
psikora|zmkania.pl| |psikora|zmkania.pl
734 401 526
www.zmkania.pl

ZM Henryk Kania S.A. są jednym z wystawców na tegorocznych targach „Anuga” w Kolonii.

Międzynarodowe Targi Spożywcze „Anuga” odbywają się co dwa lata w centrum targowym Koelnmesse w Kolonii. Zeszłoroczne targi zgromadziły ponad 7000 wystawców z 108 krajów całego świata. W ciągu pięciu dni odwiedziło je około 160 tys. gości z prawie 200 państw. Jak podawali organizatorzy (Koelnmesse - Global Competence in Food), udział wystawców zagranicznych wyniósł 89 proc., a zagranicznych gości - 68 proc.

W tegorocznej edycji - jako wystawca - udział biorą ZM Henryk Kania S.A. Spółka prezentuje gamę innowacji mięsnych na skalę nie tylko ogólnopolską, ale i ogólnoświatową - tj. serię chipsów mięsnych w 13 smakach oraz batony proteinowe. Oprócz nich, nie zabraknie również klasycznej oferty z kabanosami Henryk Kania Maestro na czele.

O targach Anuga:

Pierwsze targi „Anuga” odbyły się w roku 1919 w Stuttgarcie jako część narodowej imprezy zorganizowanej przez niemieckich handlarzy żywności. Były relatywnie małą imprezą handlową, która zgromadziła około 200 wystawców, wyłącznie niemieckich. Początkowo targi odbywały się co roku i w różnych miastach: Monachium (1920), Hanower (1921), Berlin (1922) i Magdeburg (1923). Pierwsze targi Anuga w Kolonii odbyły się w dniach 17-24 sierpnia 1924 r., przyciągając 340 wystawców i około 40,000 zwiedzających. Od lat na targach pojawiają się również wystawcy z Polski

O ZM Henryk Kania S.A.:

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce z przychodami rocznymi przekraczającymi 1,2 mld zł. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. Firma oferuje szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami jej produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka.    

Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Moc inspiracji na świąteczne wypieki z marką Electrolux Biuro prasowe
2019-04-19 | 09:00

Moc inspiracji na świąteczne wypieki z marką Electrolux

Święta to nie tylko niezwykły czas, na który czekamy przez cały rok, ale także idealny moment, by zaskoczyć bliskich przepysznymi wypiekami. Przygotowywanie świątecznych ciast i
Przemysł spożywczy Cut The Mustard projektuje opakowania dla marki „Drugie Śniadanie”
2019-04-15 | 13:00

Cut The Mustard projektuje opakowania dla marki „Drugie Śniadanie”

Cut The Mustard od ubiegłego roku konsekwentnie rozwija dział design, odpowiedzialny m.in. za projekty opakowań. Efektem tych działań było powierzenie przez firmę Dawtona zadania
Przemysł spożywczy Charles Brand nowym prezesem Tetra Pak na Europę i Azję Środkową
2019-04-08 | 12:30

Charles Brand nowym prezesem Tetra Pak na Europę i Azję Środkową

Charles Brand został powołany na prezesa Tetra Pak na Europę i Azję Środkową (E&CA). Jednocześnie pozostanie on w gronie globalnych liderów firmy. Charles Brand dołączył do

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie

Prawo

Od niedzieli ważna zmiana w przepisach dotyczących zadłużonych lokatorów. Może ona oznaczać problemy dla właścicieli lokali

21 kwietnia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw lokatorów oraz Kodeksu postępowania cywilnego. Na zmianę art. 1046 kodeksu powinni zwrócić uwagę zwłaszcza nabywcy lokali w licytacjach komorniczych, ale również wynajmujący mieszkania osobom, które zalegają z czynszem. Zniknie bowiem zapis, że na wniosek komornika gmina powinna w ciągu 6 miesięcy znaleźć dłużnikowi lokal zastępczy. Teraz to będzie mogło trwać znacznie dłużej.

Handel

Jajka są nawet o połowę tańsze niż na Boże Narodzenie. W najbliższych latach ceny mogą jednak znacznie wzrosnąć

Znacznie niższe ceny jaj w porównaniu do końcówki 2018 roku to wynik dużej nadpodaży, bo produkcja rośnie, a konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie. Jeśli zostaną wprowadzone zapowiedzi o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, to w najbliższych latach konsumenci muszą się liczyć z dużymi podwyżkami. Ten rodzaj jaj ze względu na cenę jest dziś najchętniej wybierany. Coraz częściej też kupujemy je na bazarkach. Jeśli decydujemy się na zakup jaj w miejscach poza systemem weterynaryjnym, bierzemy na siebie ryzyko przede wszystkim różnych zakażeń bakteryjnych – podkreśla Mariusz Szymyślik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz.

 

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii.