Komunikaty PR

Żniwa ze Sklepem Metal-Fach

2017-08-11  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
Janusz Mroczkowski
Opublikowani Creative Communication Advisors

Modrzewiowa 9/3
15-238 Białystok
janusz|opublikowani.pl| |janusz|opublikowani.pl
501035853
www.opublikowani.pl

Sokólskie przedsiębiorstwo Metal-Fach, jeden z największych w województwie podlaskim producentów maszyn rolniczych, prowadzi również własny sklep. Oferta Sklepu Metal-Fach to nie tylko sprzedaż części, które wymagają naprawy lub wymiany, ale również gwarancja ich dostawy bezpośrednio na miejsce awarii.

 

Żniwa to najważniejszy okres w polskich gospodarstwach, zbiór plonów to ukoronowanie ciężkiej, wielomiesięcznej pracy rolników. Zanim ich maszyny wyjadą na pola powinny zostać dokładnie sprawdzone i poddane przeglądom technicznym. To jednak nie wyeliminuje wielu niespodziewanych i niezaplanowanych usterek. W związku z tym sokólski Metal-Fach wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i w najgorętszym czasie żniw fachowcy są dostępni przez całą dobę.

 

- W czasie, kiedy na polach trwają najważniejsze i najcięższe prace, nasz sklep wprowadza tak zwanydyżur żniwny. Sklep czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:0018:00, w soboty natomiast 7:0013:00. W pozostałych godzinach dostępny jest całodobowy telefon. Jest też możliwość otworzenia sklepu na potrzeby klienta, a nawet dowiezienie części na miejsce pracymówi Paula Kucharewicz, właścicielka Sklepu Metal-Fach.

 

W każdej chwili części zamienne można zamówić pod numerem telefonu  +48 533 111 477. Fachowcy ze Sklepu Metal-Fach odbierają go przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jest też możliwość składania zamówień online w sklepie internetowym – https://www.sklepmetalfach.com.pl.

 

-  W swojej ofercie mamy części zamienne do wielu modeli kombajnów, ciągników i innych maszyn rolniczych. Wystarczy zadzwonić, a nasi fachowcy dowiozą, co niezbędne we wskazane miejsce. Dzięki temu rolnik nie traci zbyt wiele cennego czasu i dalej może kontynuować żniwadodaje Piotr Zieziula, kierownik Sklepu Metal-Fach.

 

Na okres żniw Sklep Metal-Fach przygotował wiele promocji i wyprzedaży, o których na bieżąco można dowiedzieć się z fanpage’a Sklepu Metal-Fach. Cała oferta dostępna jest w sklepie stacjonarnymul. Kresowa 62 w Sokółce oraz w sklepie internetowym https://www.sklepmetalfach.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rolnictwo BRAK ZDJĘCIA
2021-03-26 | 12:00

Opryskiwacze w wersji 4.0, czyli jak przyszłość staje się teraźniejszością

Opryskiwanie roślin jest jednym z ważniejszych zabiegów polowych oraz działaniem, w którym stale zachodzi postęp techniczny. Jedną z osób, która z bliska przygląda się jego dynamice, jest Jørgen
Rolnictwo Nowe rozrzutniki z Cynkometu
2021-03-14 | 01:00

Nowe rozrzutniki z Cynkometu

Cynkomet z Czarnej Białostockiej wprowadził do produkcji nową serię, całkowicie ocynkowanych ogniowo rozrzutników skorupowych – CS-Line. Wszystkie mają europejską
Rolnictwo Nowe opcje zastosowania John Deere Machine Sync: Ciągniki i sieczkarnie polowe w
2021-03-12 | 10:45

Nowe opcje zastosowania John Deere Machine Sync: Ciągniki i sieczkarnie polowe w

Zintegrowany system Machine Sync został wprowadzony na rynek w 2012 roku, a firma John Deere pozostaje jego jedynym dostawcą. Technologia ta jest szczególnie przydatna

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polskie lotniska nawet przez cztery lata będą odbudowywać ruch pasażerski. Na powrót do kondycji finansowej sprzed pandemii potrzebują jeszcze więcej czasu

– Borykamy się z największym kryzysem w branży lotniczej. Spadek ruchu jest bardzo głęboki, w połączeniach regularnych na niektórych lotniskach sięga prawie 100 proc. – mówi Artur Tomasik, prezes zarządu Związku Regionalnych Portów Lotniczych oraz Katowice Airport, i podkreśla, że minie kilka lat, zanim porty lotnicze odbudują ruch pasażerski i powrócą do kondycji finansowej sprzed pandemii. Kryzys w przewozach ominął transport towarowy. Lotnisko w Katowicach w pierwszym kwartale tego roku zanotowało w tym segmencie 30-proc. wzrost.

Handel

Nastroje wśród producentów żywności coraz lepsze. Mniejszy popyt gastronomii rekompensują zakupy konsumenckie i eksport

Po okresie największego pesymizmu, jaki towarzyszył branży spożywczej latem ubiegłego roku, nastroje stopniowo się poprawiają, choć do powrotu do sytuacji sprzed pandemii jeszcze daleka droga. To wnioski z badania firmy analitycznej Food Research Institute. Luty był pierwszym miesiącem w czasie pandemii, w którym widać wzrost Indeksu FRI. – Lokomotywą napędzającą rozwój polskich producentów żywności w czasie pandemii jest eksport. Przetwórcy nadążają za światowymi trendami i stają się ważnym europejskim graczem w segmencie żywności bio i eko – mówi Dariusz Chołost, general manager Food Research Institute.

Problemy społeczne

Przedłużające się restrykcje mogą nasilać objawy depresji wśród Polaków. Jedną z grup najbardziej narażonych są rodzice dzieci w wieku do 18 lat

W pierwszych miesiącach pandemii najwyższy poziom objawów depresji i lęku przejawiały osoby w wieku 18–24 lata, z kolei w grudniu 2020 roku depresja najczęściej dotyczyła osób w wieku 35–44 lata – wynika z badań prowadzonych przez naukowców z Uniwersytetu Warszawskiego. Na dalsze nasilanie depresji najbardziej narażone są osoby do 45. roku życia, doświadczające trudności zawodowych oraz konfliktów rodzinnych, ale także rodzice, coraz bardziej zmęczeni łączeniem pracy zdalnej i opieki nad dziećmi. – Szczególnie ważne jest objęcie wsparciem psychologicznym dzieci, młodzieży i całych rodzin – mówi dr hab. Małgorzata Gambin z UW, koordynatorka badań.

Handel

Agnieszka Radwańska została ambasadorką wody Jurajska. W kampanii będzie zwracać uwagę na prawidłowe nawodnienie organizmu

Była tenisistka podkreśla, że marka wody Jurajska od zawsze była bliska jej sercu, ponieważ pochodzi z jej rodzinnych stron. Przyznaje, że jako mama oraz sportowiec bardzo dużą wagę przywiązuje do jakości spożywanych produktów. Woda jest podstawą codziennej diety, dlatego docenia zarówno jej skład, jak i walory smakowe. Klaudia Krupicz, senior marketing manager marki, zaznacza, że wybór Agnieszki Radwańskiej jako ambasadorki wody Jurajskiej był przemyślaną decyzją. Marka chciała związać się z osobą autentyczną, której styl życia pasuje do filozofii i głównych założeń brandu.