Komunikaty PR

DHL Express ma już 687 punktów nadań przesyłek w całej Polsce i otwiera kolejne

2018-05-16  |  15:25
Biuro prasowe

Swoją wiedzą ekspercką dzieli się zarówno ze start up’ami, przedsiębiorstwami z sektora MŚP oraz największymi firmami. Ze względu na światowy zasięg działalności, DHL Express od 2 lat intensywnie rozbudowuje również sieć partnerską w postaci punktów DHL Service Point. Głównym jej celem rozwoju jest uproszczenie nadań przesyłek dla klientów indywidualnych, którym najwyraźniej pomysł się spodobał. Świadczą o tym liczby nadawanych przesyłek właśnie w sieci punktów partnerskich DHL Express.

 

Centra handlowe, dworce oraz największe biurowce w całej Polsce, to miejsca, w których uruchomiono 98 kolejnych partnerskich punktów nadania międzynarodowych przesyłek lotniczych DHL Express, tzw. DHL Service Point. Łącznie, z nowo otwartymi placówkami, ogólnopolską sieć punktów DHL Express tworzy obecnie 687 punktów. Rozbudowa mapy punktów to przedsięwzięcie, będące efektem doskonałej współpracy z firmą Lagardere Travel Retail, zarządzającą sieciami salonów prasowych Inmedio i Relay oraz sklepami typu „convenience” 1 minute w całej Polsce. Przedmiotem porozumienia zawartego w 2016 roku, jest utworzenie ogólnopolskiej sieci punktów partnerskich DHL Express, powstających w placówkach należących do konsorcjum Lagardere Travel Retail. Dzisiaj, w każdym z 687 punktów DHL Service Point, klient może skorzystać z usługi nadania międzynarodowej przesyłki lotniczej DHL Express.

 

Punkty znajdują się w dogodnych miejscach - przy głównych arteriach komunikacyjnych – zapewniając wygodne i szybkie skorzystanie z międzynarodowych usług ekspresowych w ciągu dnia. Dzięki ofercie DHL Service Point, klienci mogą nadać każdą przesyłkę międzynarodową na preferencyjnych warunkach. Godziny otwarcia punktów pozwalają na wysłanie przesyłki w dogodnej porze dnia – przed pracą, w trakcie robienia zakupów bądź w godzinach wieczornych. W każdym punkcie partnerskim DHL Express można nadać przesyłkę o wadze do 10 kg, dokonując za nią płatności gotówką bądź kartą płatniczą. Przesyłki dostarczane są pod wskazany adres. W cenie transportu przesyłki jest nawet jej ubezpieczenie. Dodatkowym udogodnieniem jest bezpłatne i bezpieczne dla towaru opakowanie, dostępne w 5 rozmiarach: od koperty po duże opakowania kartonowe. Cena za przesyłkę uzależniona jest od wielkości opakowania i miejsca docelowego. Opłata naliczana jest w oparciu o dwie proste strefy terytorialne – do krajów na terenie UE i poza Unię Europejską. Na terytorium Unii Europejskiej DHL Express realizuje dostawy przesyłek w ciągu 1-2 dni roboczych, poza Unią - od 1 do 4 dni. Każdy z klientów może samodzielnie śledzić losy przesyłki w systemie Track&Trace, dostępnym na stronach DHL Express.

 

„Udział osób nadających przesyłki międzynarodowe w punktach DHL Service Point globalnej sieci DHL Express systematycznie rośnie. Rozbudowując sieć placówek partnerskich DHL Service Point, ułatwiamy klientom nieposiadającym podpisanej umowy z nami oraz osobom indywidualnym, dostęp do naszych międzynarodowych usług ekspresowych. Dzięki nam dokumenty, prezenty lub inne ważne towary naszych klientów dostarczane są najczęściej następnego dnia. Wiemy, że przesyłka lotnicza kojarzy się z najszybszym możliwym terminem dostawy, co w dzisiejszych czasach jest kluczowe dla wielu obszarów biznesu lub klientów indywidualnych.” – powiedział Michał Fafius, kierownik ds. sprzedaży do rynku masowego w DHL Express (Poland). „Obok elastycznych i dogodnych możliwości nadania przesyłki lotniczej, oferujemy korzystne rozwiązania dopasowane do oczekiwań oraz profesjonalną obsługę pracowników sieci partnerskich. Punkty nadań przesyłek są niezwykle szybkim, wygodnym i bezpiecznym sposobem na zrealizowanie usługi międzynarodowej.”

 

W ramach współpracy z firmą Lagardere Travel Retail, DHL Express do końca 2018 roku rozbuduje ogólnopolską mapę punktów nadań dla międzynarodowych przesyłek lotniczych o kolejne partnerskie placówki.

 

Lagardere Travel Retail to konsorcjum zarządzające obecnie siecią 630 sklepów prasowych pod markami takimi jak Inmedio, Relay, Virgin, Discovery a także sklepami 1 Minute oraz Duty Free na lotniskach. Jest jedną ze spółek wchodzących w skład grupy Lagardère Travel Retail SA, największego detalisty sprzedaży prasy w lokalizacjach podróżnych, obecnego w 22 krajach Europy, Ameryki Północnej i Azji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Dachser dla Flowey: logistyka na błysk Biuro prasowe
2018-08-14 | 12:30

Dachser dla Flowey: logistyka na błysk

Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych, prowadzi dostawy dla Flowey - luksemburskiego producenta środków chemicznych używanych w myjniach samochodowych. Dzięki
Transport BRAK ZDJĘCIA
2018-08-08 | 13:00

OCRK, INELO i NUSS łączą siły

Grupa INELO, właściciel marek OCRK oraz INELO, podpisała warunkową umowę  przejęcia firmy NUSS. Zarówno OCRK, INELO, jak i NUSS aktywnie działają na rynku transportowym, zapewniając profesjonalne wsparcie związane między
Transport Dachser stawia na dalszy rozwój w Indiach
2018-08-08 | 12:30

Dachser stawia na dalszy rozwój w Indiach

Dachser, globalny operator logistyczny, podążając za silnym wzrostem gospodarki w regionie Azji i Pacyfiku, kontynuuje rozwój swojej sieci w Indiach. Nowy oddział w mieście Gurugram,

Kalendarium

31 sierpnia
4 września

Patronat Newserii

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Infrastruktura

Włosko-tureckie konsorcjum może ruszyć z budową II linii warszawskiego metra. Orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w tej sprawie istotne dla Prawa zamówień publicznych

Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła w końcówce lipca skargę wniesioną przez chińskie przedsiębiorstwo Sinohydro, dotyczącą budowy ostatniego odcinka II linii metra w Warszawie. To oznacza, że od momentu podpisania umowy wyłonione w przetargu konsorcjum Astaldi i Gülermak ma maksymalnie piećdziesiąt miesięcy na zaprojektowanie i wybudowanie ostatniego odcinka II linii metra, który powinien być gotowy w 2023 roku. Zdaniem adwokata Jacka Kosińskiego orzeczenie KIO w tej sprawie będzie mieć duże znaczenie dla interpretacji Prawa zamówień publicznych.

Infrastruktura

Włosko-tureckie konsorcjum może ruszyć z budową II linii warszawskiego metra. Orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w tej sprawie istotne dla Prawa zamówień publicznych

Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła w końcówce lipca skargę wniesioną przez chińskie przedsiębiorstwo Sinohydro, dotyczącą budowy ostatniego odcinka II linii metra w Warszawie. To oznacza, że od momentu podpisania umowy wyłonione w przetargu konsorcjum Astaldi i Gülermak ma maksymalnie piećdziesiąt miesięcy na zaprojektowanie i wybudowanie ostatniego odcinka II linii metra, który powinien być gotowy w 2023 roku. Zdaniem adwokata Jacka Kosińskiego orzeczenie KIO w tej sprawie będzie mieć duże znaczenie dla interpretacji Prawa zamówień publicznych.

Konsument

Branża spożywcza zaczyna dostrzegać postmillenialsów. Pokolenie Z będzie bardzo wymagającym konsumentem

Przedstawiciele generacji Z za kilka lat będą stanowić największą grupę konsumentów. Dla rynku będą niełatwą grupą, bo ich cechą charakterystyczną jest odporność na tradycyjny przekaz reklamowy. Zetki polegają raczej na mediach społecznościowych i zwracają uwagę na wartości, które reprezentuje dana marka. To również pokolenie, które dorasta w czasach boomu na zdrowe odżywianie i bycie fit, dlatego na branży spożywczej wymusi duże zmiany. Marki muszą postawić na autentyczność, prosty język komunikatów i atrakcyjne wizualnie opakowania, jeżeli chcą trafić do tej grupy.

XXVIII Forum Ekonomiczne 2018

Handel

Ponad połowa Polaków chce ograniczyć spożycie mięsa. Dotyczy to zwłaszcza mieszkańców dużych miast

Spożycie mięsa w Polsce niezmiennie od lat utrzymuje się na wysokim poziomie. W 2017 roku przeciętny Polak zjadł blisko 80 kg, przede wszystkim wieprzowiny i drobiu. Rośnie jednak liczba osób, które szukają alternatywnych rozwiązań – ponad połowa Polaków zamierza ograniczyć ilość mięsa w codziennej diecie na rzecz warzyw i owoców. Wynika to przede wszystkim z rosnącej świadomości polskiego społeczeństwa w zakresie zdrowego żywienia. Na dietę z większą ilością warzyw najchętniej decydują się mieszkańcy dużych ośrodków miejskich.