Komunikaty PR

DHL Express ma już 687 punktów nadań przesyłek w całej Polsce i otwiera kolejne

2018-05-16  |  15:25
Biuro prasowe

Swoją wiedzą ekspercką dzieli się zarówno ze start up’ami, przedsiębiorstwami z sektora MŚP oraz największymi firmami. Ze względu na światowy zasięg działalności, DHL Express od 2 lat intensywnie rozbudowuje również sieć partnerską w postaci punktów DHL Service Point. Głównym jej celem rozwoju jest uproszczenie nadań przesyłek dla klientów indywidualnych, którym najwyraźniej pomysł się spodobał. Świadczą o tym liczby nadawanych przesyłek właśnie w sieci punktów partnerskich DHL Express.

 

Centra handlowe, dworce oraz największe biurowce w całej Polsce, to miejsca, w których uruchomiono 98 kolejnych partnerskich punktów nadania międzynarodowych przesyłek lotniczych DHL Express, tzw. DHL Service Point. Łącznie, z nowo otwartymi placówkami, ogólnopolską sieć punktów DHL Express tworzy obecnie 687 punktów. Rozbudowa mapy punktów to przedsięwzięcie, będące efektem doskonałej współpracy z firmą Lagardere Travel Retail, zarządzającą sieciami salonów prasowych Inmedio i Relay oraz sklepami typu „convenience” 1 minute w całej Polsce. Przedmiotem porozumienia zawartego w 2016 roku, jest utworzenie ogólnopolskiej sieci punktów partnerskich DHL Express, powstających w placówkach należących do konsorcjum Lagardere Travel Retail. Dzisiaj, w każdym z 687 punktów DHL Service Point, klient może skorzystać z usługi nadania międzynarodowej przesyłki lotniczej DHL Express.

 

Punkty znajdują się w dogodnych miejscach - przy głównych arteriach komunikacyjnych – zapewniając wygodne i szybkie skorzystanie z międzynarodowych usług ekspresowych w ciągu dnia. Dzięki ofercie DHL Service Point, klienci mogą nadać każdą przesyłkę międzynarodową na preferencyjnych warunkach. Godziny otwarcia punktów pozwalają na wysłanie przesyłki w dogodnej porze dnia – przed pracą, w trakcie robienia zakupów bądź w godzinach wieczornych. W każdym punkcie partnerskim DHL Express można nadać przesyłkę o wadze do 10 kg, dokonując za nią płatności gotówką bądź kartą płatniczą. Przesyłki dostarczane są pod wskazany adres. W cenie transportu przesyłki jest nawet jej ubezpieczenie. Dodatkowym udogodnieniem jest bezpłatne i bezpieczne dla towaru opakowanie, dostępne w 5 rozmiarach: od koperty po duże opakowania kartonowe. Cena za przesyłkę uzależniona jest od wielkości opakowania i miejsca docelowego. Opłata naliczana jest w oparciu o dwie proste strefy terytorialne – do krajów na terenie UE i poza Unię Europejską. Na terytorium Unii Europejskiej DHL Express realizuje dostawy przesyłek w ciągu 1-2 dni roboczych, poza Unią - od 1 do 4 dni. Każdy z klientów może samodzielnie śledzić losy przesyłki w systemie Track&Trace, dostępnym na stronach DHL Express.

 

„Udział osób nadających przesyłki międzynarodowe w punktach DHL Service Point globalnej sieci DHL Express systematycznie rośnie. Rozbudowując sieć placówek partnerskich DHL Service Point, ułatwiamy klientom nieposiadającym podpisanej umowy z nami oraz osobom indywidualnym, dostęp do naszych międzynarodowych usług ekspresowych. Dzięki nam dokumenty, prezenty lub inne ważne towary naszych klientów dostarczane są najczęściej następnego dnia. Wiemy, że przesyłka lotnicza kojarzy się z najszybszym możliwym terminem dostawy, co w dzisiejszych czasach jest kluczowe dla wielu obszarów biznesu lub klientów indywidualnych.” – powiedział Michał Fafius, kierownik ds. sprzedaży do rynku masowego w DHL Express (Poland). „Obok elastycznych i dogodnych możliwości nadania przesyłki lotniczej, oferujemy korzystne rozwiązania dopasowane do oczekiwań oraz profesjonalną obsługę pracowników sieci partnerskich. Punkty nadań przesyłek są niezwykle szybkim, wygodnym i bezpiecznym sposobem na zrealizowanie usługi międzynarodowej.”

 

W ramach współpracy z firmą Lagardere Travel Retail, DHL Express do końca 2018 roku rozbuduje ogólnopolską mapę punktów nadań dla międzynarodowych przesyłek lotniczych o kolejne partnerskie placówki.

 

Lagardere Travel Retail to konsorcjum zarządzające obecnie siecią 630 sklepów prasowych pod markami takimi jak Inmedio, Relay, Virgin, Discovery a także sklepami 1 Minute oraz Duty Free na lotniskach. Jest jedną ze spółek wchodzących w skład grupy Lagardère Travel Retail SA, największego detalisty sprzedaży prasy w lokalizacjach podróżnych, obecnego w 22 krajach Europy, Ameryki Północnej i Azji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Dachser dla Puky: dziecięca radość na kółkach Biuro prasowe
2019-01-16 | 12:30

Dachser dla Puky: dziecięca radość na kółkach

Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych, realizuje dostawy na terenie całej Europy dla Puky - niemieckiego producenta pojazdów dla dzieci. Dzięki współpracy
Transport BRAK ZDJĘCIA
2019-01-11 | 01:00

ABC Przewoźnika: Co przewoźnik powinien wiedzieć planując kabotaż za Odrą

  ABC Przewoźnika Co przewoźnik powinien wiedzieć planując kabotaż za Odrą     Firmy transportowe prowadzące działalność na
Transport 5 trendów, które zdominują transport w 2019 roku
2019-01-09 | 16:30

5 trendów, które zdominują transport w 2019 roku

Zgodnie z raportem PwC, dotyczącym kierunków dalszego rozwoju transportu i logistyki w 2019 roku, branżę zdominuje kilka strategicznych trendów. Czego będą dotyczyć i jak

CES 2019

Regionalne - Mazowieckie

Intensywny rozwój marki Ibis Styles. Nowy hotel w centrum Warszawy, w połowie roku kolejne otwarcia

Sieć Ibis Styles, ekonomicznej marki Accor Hotels, obejmuje ponad 430 hoteli i 44 tys. pokoi w 45 krajach. Jej hotele są usytuowane w centrach miast lub w pobliżu stref aktywności biznesowej. W Warszawie do sieci dołączył właśnie kolejny obiekt, wybudowany zaledwie w 13 miesięcy Ibis Styles Warszawa Centrum. Gościom oferuje przemyślany design i 179 pokoi w centralnej lokalizacji, przy zachodnim brzegu Wisły. Wyróżnikiem ma być także unikalny koncept gastronomiczny Winestone.

Handel

Ważą się losy sposobu wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Twardy brexit może zagrozić polskiemu eksportowi na Wyspy

Na ponad dwa miesiące przed datą wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej wciąż nieznany jest jego scenariusz – czy kraj ten czeka tzw. twardy brexit, czy uda się jednak wypracować konsensus, od którego brytyjscy parlamentarzyści wydają się być bardzo dalecy. Niepewność ta powoduje wahania funta i ogranicza eksport do tego ważnego dla Polski partnera handlowego. W razie braku umowy polskie firmy ucierpią jeszcze bardziej.

Prawo

W 2019 roku zmieni się sposób rozliczania podatku za poprzedni rok. Fiskus będzie bardziej łaskawy dla spóźnialskich

Krótszy okres oczekiwania na zwrot nadpłaty podatku, możliwość wspólnego rozliczenia z małżonkiem nawet po terminie, wyższe kwoty wolne od podatku – to tylko niektóre zmiany w sposobie rozliczania podatku dochodowego za 2018 rok. Główną zmianą jest to, że osoby składające PIT-37 i PIT-38 będą mogły skorzystać z gotowego formularza, który wypełni za nich urzędnik skarbowy. Ułatwienia czekają także osoby, które prowadzą działalność gospodarczą, dorabiając niewielkie kwoty.

Handel

Branża farmaceutyczna i handlowa liderami wydatków na reklamę. W ubiegłym roku przeznaczyły na nią po 4 mld zł

Prawie 12 mld zł – taką kwotę na promocję w telewizji, radiu i prasie przeznaczyły w ubiegłym roku branże finansowa, motoryzacyjna, telekomunikacja, farmaceutyczna i handlowa. Dwie ostatnie są zdecydowanymi liderami rankingu – obie wydały na reklamę w mediach tradycyjnych po 4,2 mld zł. Marki nadal najchętniej inwestują w reklamy telewizyjne. Z kolei najmniejsze budżety są przeznaczane na promocję w prasie i mediach drukowanych – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.