Komunikaty PR

DHL Express ma już 687 punktów nadań przesyłek w całej Polsce i otwiera kolejne

2018-05-16  |  15:25
Biuro prasowe

Swoją wiedzą ekspercką dzieli się zarówno ze start up’ami, przedsiębiorstwami z sektora MŚP oraz największymi firmami. Ze względu na światowy zasięg działalności, DHL Express od 2 lat intensywnie rozbudowuje również sieć partnerską w postaci punktów DHL Service Point. Głównym jej celem rozwoju jest uproszczenie nadań przesyłek dla klientów indywidualnych, którym najwyraźniej pomysł się spodobał. Świadczą o tym liczby nadawanych przesyłek właśnie w sieci punktów partnerskich DHL Express.

 

Centra handlowe, dworce oraz największe biurowce w całej Polsce, to miejsca, w których uruchomiono 98 kolejnych partnerskich punktów nadania międzynarodowych przesyłek lotniczych DHL Express, tzw. DHL Service Point. Łącznie, z nowo otwartymi placówkami, ogólnopolską sieć punktów DHL Express tworzy obecnie 687 punktów. Rozbudowa mapy punktów to przedsięwzięcie, będące efektem doskonałej współpracy z firmą Lagardere Travel Retail, zarządzającą sieciami salonów prasowych Inmedio i Relay oraz sklepami typu „convenience” 1 minute w całej Polsce. Przedmiotem porozumienia zawartego w 2016 roku, jest utworzenie ogólnopolskiej sieci punktów partnerskich DHL Express, powstających w placówkach należących do konsorcjum Lagardere Travel Retail. Dzisiaj, w każdym z 687 punktów DHL Service Point, klient może skorzystać z usługi nadania międzynarodowej przesyłki lotniczej DHL Express.

 

Punkty znajdują się w dogodnych miejscach - przy głównych arteriach komunikacyjnych – zapewniając wygodne i szybkie skorzystanie z międzynarodowych usług ekspresowych w ciągu dnia. Dzięki ofercie DHL Service Point, klienci mogą nadać każdą przesyłkę międzynarodową na preferencyjnych warunkach. Godziny otwarcia punktów pozwalają na wysłanie przesyłki w dogodnej porze dnia – przed pracą, w trakcie robienia zakupów bądź w godzinach wieczornych. W każdym punkcie partnerskim DHL Express można nadać przesyłkę o wadze do 10 kg, dokonując za nią płatności gotówką bądź kartą płatniczą. Przesyłki dostarczane są pod wskazany adres. W cenie transportu przesyłki jest nawet jej ubezpieczenie. Dodatkowym udogodnieniem jest bezpłatne i bezpieczne dla towaru opakowanie, dostępne w 5 rozmiarach: od koperty po duże opakowania kartonowe. Cena za przesyłkę uzależniona jest od wielkości opakowania i miejsca docelowego. Opłata naliczana jest w oparciu o dwie proste strefy terytorialne – do krajów na terenie UE i poza Unię Europejską. Na terytorium Unii Europejskiej DHL Express realizuje dostawy przesyłek w ciągu 1-2 dni roboczych, poza Unią - od 1 do 4 dni. Każdy z klientów może samodzielnie śledzić losy przesyłki w systemie Track&Trace, dostępnym na stronach DHL Express.

 

„Udział osób nadających przesyłki międzynarodowe w punktach DHL Service Point globalnej sieci DHL Express systematycznie rośnie. Rozbudowując sieć placówek partnerskich DHL Service Point, ułatwiamy klientom nieposiadającym podpisanej umowy z nami oraz osobom indywidualnym, dostęp do naszych międzynarodowych usług ekspresowych. Dzięki nam dokumenty, prezenty lub inne ważne towary naszych klientów dostarczane są najczęściej następnego dnia. Wiemy, że przesyłka lotnicza kojarzy się z najszybszym możliwym terminem dostawy, co w dzisiejszych czasach jest kluczowe dla wielu obszarów biznesu lub klientów indywidualnych.” – powiedział Michał Fafius, kierownik ds. sprzedaży do rynku masowego w DHL Express (Poland). „Obok elastycznych i dogodnych możliwości nadania przesyłki lotniczej, oferujemy korzystne rozwiązania dopasowane do oczekiwań oraz profesjonalną obsługę pracowników sieci partnerskich. Punkty nadań przesyłek są niezwykle szybkim, wygodnym i bezpiecznym sposobem na zrealizowanie usługi międzynarodowej.”

 

W ramach współpracy z firmą Lagardere Travel Retail, DHL Express do końca 2018 roku rozbuduje ogólnopolską mapę punktów nadań dla międzynarodowych przesyłek lotniczych o kolejne partnerskie placówki.

 

Lagardere Travel Retail to konsorcjum zarządzające obecnie siecią 630 sklepów prasowych pod markami takimi jak Inmedio, Relay, Virgin, Discovery a także sklepami 1 Minute oraz Duty Free na lotniskach. Jest jedną ze spółek wchodzących w skład grupy Lagardère Travel Retail SA, największego detalisty sprzedaży prasy w lokalizacjach podróżnych, obecnego w 22 krajach Europy, Ameryki Północnej i Azji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Pasażerowie podróżujący przez Luton powinni sprawdzać status swoich lotów Biuro prasowe
2018-05-25 | 14:00

Pasażerowie podróżujący przez Luton powinni sprawdzać status swoich lotów

W weekend 26-27 maja spodziewane są opóźnienia w porcie lotniczym Luton. Przewidziany wcześniej strajk pracowników portu lotniczego, który zakłóciłby pracę około
Transport Już wkrótce Mundial 2018 – co to oznacza dla firm spedycyjnych?
2018-05-22 | 12:00

Już wkrótce Mundial 2018 – co to oznacza dla firm spedycyjnych?

Już 14 czerwca na moskiewskim stadionie Łużniki odbędzie się pierwszy mecz otwarcia Mistrzostw Świata FIFA 2018, wydarzenia, na które z niecierpliwością czekają kibice i fani
Transport BRAK ZDJĘCIA
2018-05-22 | 11:20

Po początkowym ożywieniu, możliwości przewozowe od marca znów maleją

Trzydzieste piąte wydanie magazynu Transport Market Monitor (TMM), opracowywanego przez Transporeon i Capgemini Consulting, pokazuje, że możliwości przewozowe, po sezonowym ożywieniu na początku 2018 roku, od marca znowu

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Wydarzenia

POZNAŃ MOTOR SHOW 2018

Zakończyły się Poznań Motor Show 2018, największe targi motoryzacyjne w Polsce i czwarte w Europie. Tegoroczne wydarzenie odbywało się pod hasłem „Motoryzacja Jutra” – na targach można było zobaczyć ponad 60 motoryzacyjnych premier, samochodów koncepcyjnych oraz wizję motoryzacji według projektantów i inżynierów przyszłości.

Zapraszamy do śledzenia naszych relacji.

Edukacja

Nawet co trzecia praca dyplomowa nosi znamiona plagiatu. Jednolity System Antyplagiatowy pomoże walczyć z problemem, ale go nie wyeliminuje

Plagiaty stają się coraz częstszym problemem na uczelniach. Już teraz szacuje się, że nawet co trzecia praca dyplomowa nosi znamiona plagiatu. Uczelnie są w stanie znaleźć tylko część skopiowanych fragmentów. Wprowadzenie Jednolitego Systemu Antyplagiatowego ma to zmienić, jednak zdaniem ekspertów przepisy są niejasne. Do wyeliminowania zjawiska konieczna jest odpowiednia edukacja studentów i wykładowców. Potrzeba także ścisłej współpracy między uczelniami a twórcami systemów antyplagiatowych – przekonują eksperci.

Prawo

Od dziś firmy i instytucje będą funkcjonować w nowej rzeczywistości. W życie wchodzi RODO

RODO, czyli unijne rozporządzenie dotyczące ochrony danych osobowych, zaczyna od dziś obowiązywać. Dla firm i wszystkich instytucji nowe prawo oznacza prawdziwą rewolucję i duże zmiany w dotychczasowym modelu funkcjonowania. Najbliższe miesiące pokażą, jak w praktyce będą działać nowe przepisy. Podmioty, które jeszcze się do nich nie przygotowały, powinny to zrobić jak najszybciej, zwłaszcza że RODO może spowodować zwiększoną aktywność cyberprzestępców, którzy będą testować stopień gotowości firm i instytucji na nowe przepisy.

 
 

Firma

Rynek biurowy wciąż rośnie. Napędza go rozwój centrów usług wspólnych

Polska jest jedną z najbardziej atrakcyjnych lokalizacji dla centrów usług wspólnych, a rozwój tego sektora napędza rynek nieruchomości biurowych. W ubiegłym roku zarówno podaż, jak i popyt na nowe biura były rekordowe. Ze względu na wysoką konkurencję deweloperzy sięgają po coraz to nowe sposoby na przyciąganie najemców.

Sport

Prawie połowa Polaków jest aktywna fizycznie raz w tygodniu, a 30 proc. trzy razy w tygodniu. Do uprawiania sportu motywuje ich głównie zdrowie

Polacy coraz bardziej przekonują się do aktywności fizycznej. Blisko połowa uprawia sport raz w tygodniu, a 30 proc. – nawet trzy razy w tygodniu – wynika z raportu MultiSport Index. Grupa osób aktywnych fizycznie różni się ze względu na podejście i motywację do uprawiania sportu. Blisko 7,5 mln Polaków traktuje ruch jako sposób na zachowanie zdrowia oraz formę relaksu. Dla prawie 6 mln osób aktywność to sposób na utrzymanie lub poprawę sylwetki. Ponad 3 mln preferuje sporty zespołowe.