Komunikaty PR

DHL Express ma już 687 punktów nadań przesyłek w całej Polsce i otwiera kolejne

2018-05-16  |  15:25
Biuro prasowe

Swoją wiedzą ekspercką dzieli się zarówno ze start up’ami, przedsiębiorstwami z sektora MŚP oraz największymi firmami. Ze względu na światowy zasięg działalności, DHL Express od 2 lat intensywnie rozbudowuje również sieć partnerską w postaci punktów DHL Service Point. Głównym jej celem rozwoju jest uproszczenie nadań przesyłek dla klientów indywidualnych, którym najwyraźniej pomysł się spodobał. Świadczą o tym liczby nadawanych przesyłek właśnie w sieci punktów partnerskich DHL Express.

 

Centra handlowe, dworce oraz największe biurowce w całej Polsce, to miejsca, w których uruchomiono 98 kolejnych partnerskich punktów nadania międzynarodowych przesyłek lotniczych DHL Express, tzw. DHL Service Point. Łącznie, z nowo otwartymi placówkami, ogólnopolską sieć punktów DHL Express tworzy obecnie 687 punktów. Rozbudowa mapy punktów to przedsięwzięcie, będące efektem doskonałej współpracy z firmą Lagardere Travel Retail, zarządzającą sieciami salonów prasowych Inmedio i Relay oraz sklepami typu „convenience” 1 minute w całej Polsce. Przedmiotem porozumienia zawartego w 2016 roku, jest utworzenie ogólnopolskiej sieci punktów partnerskich DHL Express, powstających w placówkach należących do konsorcjum Lagardere Travel Retail. Dzisiaj, w każdym z 687 punktów DHL Service Point, klient może skorzystać z usługi nadania międzynarodowej przesyłki lotniczej DHL Express.

 

Punkty znajdują się w dogodnych miejscach - przy głównych arteriach komunikacyjnych – zapewniając wygodne i szybkie skorzystanie z międzynarodowych usług ekspresowych w ciągu dnia. Dzięki ofercie DHL Service Point, klienci mogą nadać każdą przesyłkę międzynarodową na preferencyjnych warunkach. Godziny otwarcia punktów pozwalają na wysłanie przesyłki w dogodnej porze dnia – przed pracą, w trakcie robienia zakupów bądź w godzinach wieczornych. W każdym punkcie partnerskim DHL Express można nadać przesyłkę o wadze do 10 kg, dokonując za nią płatności gotówką bądź kartą płatniczą. Przesyłki dostarczane są pod wskazany adres. W cenie transportu przesyłki jest nawet jej ubezpieczenie. Dodatkowym udogodnieniem jest bezpłatne i bezpieczne dla towaru opakowanie, dostępne w 5 rozmiarach: od koperty po duże opakowania kartonowe. Cena za przesyłkę uzależniona jest od wielkości opakowania i miejsca docelowego. Opłata naliczana jest w oparciu o dwie proste strefy terytorialne – do krajów na terenie UE i poza Unię Europejską. Na terytorium Unii Europejskiej DHL Express realizuje dostawy przesyłek w ciągu 1-2 dni roboczych, poza Unią - od 1 do 4 dni. Każdy z klientów może samodzielnie śledzić losy przesyłki w systemie Track&Trace, dostępnym na stronach DHL Express.

 

„Udział osób nadających przesyłki międzynarodowe w punktach DHL Service Point globalnej sieci DHL Express systematycznie rośnie. Rozbudowując sieć placówek partnerskich DHL Service Point, ułatwiamy klientom nieposiadającym podpisanej umowy z nami oraz osobom indywidualnym, dostęp do naszych międzynarodowych usług ekspresowych. Dzięki nam dokumenty, prezenty lub inne ważne towary naszych klientów dostarczane są najczęściej następnego dnia. Wiemy, że przesyłka lotnicza kojarzy się z najszybszym możliwym terminem dostawy, co w dzisiejszych czasach jest kluczowe dla wielu obszarów biznesu lub klientów indywidualnych.” – powiedział Michał Fafius, kierownik ds. sprzedaży do rynku masowego w DHL Express (Poland). „Obok elastycznych i dogodnych możliwości nadania przesyłki lotniczej, oferujemy korzystne rozwiązania dopasowane do oczekiwań oraz profesjonalną obsługę pracowników sieci partnerskich. Punkty nadań przesyłek są niezwykle szybkim, wygodnym i bezpiecznym sposobem na zrealizowanie usługi międzynarodowej.”

 

W ramach współpracy z firmą Lagardere Travel Retail, DHL Express do końca 2018 roku rozbuduje ogólnopolską mapę punktów nadań dla międzynarodowych przesyłek lotniczych o kolejne partnerskie placówki.

 

Lagardere Travel Retail to konsorcjum zarządzające obecnie siecią 630 sklepów prasowych pod markami takimi jak Inmedio, Relay, Virgin, Discovery a także sklepami 1 Minute oraz Duty Free na lotniskach. Jest jedną ze spółek wchodzących w skład grupy Lagardère Travel Retail SA, największego detalisty sprzedaży prasy w lokalizacjach podróżnych, obecnego w 22 krajach Europy, Ameryki Północnej i Azji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Taxify uruchamia kategorię „taxi” Biuro prasowe
2018-10-18 | 11:00

Taxify uruchamia kategorię „taxi”

Już od dziś mieszkańcy Warszawy, korzystając z Taxify, mogą w aplikacji zamówić przejazd taksówką. To kolejny krok w dynamicznym rozwoju wywodzącej się z Estonii aplikacji w
Transport LOT strajkuje, a pasażerowie nie znają praw
2018-10-18 | 11:00

LOT strajkuje, a pasażerowie nie znają praw

O 5 rano rozpoczął się strajk załóg PLL LOT. Choć poranne loty odbywały się bez zakłóceń, to z czasem mogą pojawić się utrudnienia dla podróżnych. Jeżeli
Transport Hiszpańskie drogi bez niespodzianek
2018-10-18 | 01:00

Hiszpańskie drogi bez niespodzianek

Prawdopodobnie z początkiem nowego roku Hiszpania dołączy do krajów egzekwujących zakaz odbierania przez kierowcę tygodniowego odpoczynku w kabinie ciężarówki. O dyskutowanych

Kalendarium

Transport

Symulatory wkraczają na tory. Koleje Dolnośląskie będą szkolić maszynistów na urządzeniu najnowocześniejszym w Europie

Kolejom Dolnośląskim przybywa średnio 2 mln pasażerów rocznie. Wymusza to ciągłe inwestycje w tabor i kadry. Regionalny przewoźnik otworzył właśnie w Legnicy Ośrodek Szkolenia Kadr Kolejowych, który ma na wyposażeniu najnowocześniejszy w Europie symulator do szkolenia maszynistów. Urządzenie realistycznie odtwarza poruszanie się prawdziwą maszyną, może nawet doprowadzić do symulowanego, wirtualnego wykolejenia maszyny. Będą na nim szkoleni nie tylko pracownicy Kolei Dolnośląskich, lecz także maszyniści z regionu i całego kraju.

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Lotnictwo

Rośnie zapotrzebowanie na kontrolerów ruchu lotniczego. Do 2024 roku ich liczba wzrośnie nawet o połowę

Ruch lotniczy w Polsce rośnie trzykrotnie szybciej niż w Unii Europejskiej. To pociąga za sobą wzrost zapotrzebowania na kontrolerów ruchu lotniczego. W Europie pracuje ich ok. 15 tys., z czego 570 w Polsce. Do 2024 Polska Agencja Żeglugi Powietrznej chce zatrudnić 280 nowych kontrolerów. Tylko w pierwszych ośmiu miesiącach 2018 roku Agencja obsłużyła 587 tys. operacji lotniczych. To wyzwanie dla kontrolerów lotów, którzy każdego dnia średnio obsługują około 2,5 tys. lotów. To na ich barkach spoczywa odpowiedzialność za bezpieczeństwo 40 mln pasażerów.

Edukacja

Rynek pracy szybko się cyfryzuje. Nauczycielom będą potrzebne nowe kompetencje

Do 2020 roku określony poziom umiejętności cyfrowych będzie wymagany w 90 proc. wszystkich zawodów. Tymczasem w Polsce system edukacji nie cyfryzuje się tak szybko jak rynek pracy – zaledwie 3 proc. szkół dysponuje sprzętem wspierającym naukę programowania, a tylko 1 na 100 nauczycieli korzysta ze specjalistycznych pomocy, robotów czy klocków do nauki kodowania – wynika z danych przytaczanych przez Fundację Orange. W odpowiedzi na potrzeby uczniów i nauczycieli powstała inicjatywa „Zaprogramuj przyszłość”, w której do tej pory wzięło udział 1,2 tys. nauczycieli z 265 szkół oraz 16 tys. uczniów z całej Polski.

Konsument

Polacy rzadko kupują buty przez internet, bo obawiają się zwrotów. Precyzyjne skanowanie stopy i dobór rozmiaru mogą to zmienić

Tylko co dziesiąty Polak kupuje buty przez internet. Większość boi się niedopasowania obuwia i konieczności zwrotu. Dzięki systemowi esize.me, który wprowadza sklep eobuwie.pl, problem można jednak ominąć. Klienci będą mogli zeskanować swoje stopy, a program dobierze dla nich idealny rozmiar buta. Dzięki temu można wyeliminować niedogodności związane z mierzeniem butów czy różną rozmiarówką stosowaną przez producentów. Stopy można bezpłatnie zeskanować w galeriach handlowych i stacjonarnych sklepach eobuwie.pl – mówi prezes sklepu Marcin Grzymkowski.