Komunikaty PR

Maksymalny zasięg – minimum formalności

2017-08-11  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Natalia Szymczak
CONTRUST

ul. Grójecka 194/169
02-390 Warszawa
n.szymczak|contrust.pl| |n.szymczak|contrust.pl
+48 22 370 28 87
www.contrust.pl
Do pobrania doc ( 0.05 MB )

Według rocznika statystycznego GUS w 2015 roku w transporcie międzynarodowym przewieziono 337,5 miliona ton ładunków, z czego 61% transportem samochodowym[1]. Tak znaczący wolumen przewozów drogowych oznacza, że firmy transportowe prowadzące międzynarodowe operacje logistyczne potrzebują sprawdzonych rozwiązań, które pozwolą im pokonać maksymalnie długie trasy, przy minimalnym zaangażowaniu kierowcy i managera floty w obsługę całego procesu.

Gdy kierowcy przemierzają długie dystanse i dostarczają towary na terenie całej Europy, szczególnie istotne jest zapewnienie łatwego dostępu do stacji paliw, myjni czy parkingów oraz możliwość sprawnego regulowania opłat za wszystkie wydatki, które pojawiają się na trasie – od opłat drogowych, przez przejazdy tunelami i mostami po pomoc drogową. Z kolei dla menedżera zarządzającego flotą ważne są bezpieczeństwo i pełna kontrola nad płatnościami oraz prostota rozliczeń.

Dlatego firmy transportowe coraz chętniej sięgają po karty flotowe, które nie tylko integrują wszystkie wydatki związane z transportem i zapewniają maksymalny dostępu do wszelkiego rodzaju usług niezbędnych w trasie, ale również ułatwiają i ograniczają formalności do niezbędnego minimum.

Europa na jednej karcie

Doskonałym przykładem takiego rozwiązania jest karta flotowa euroShell, która umożliwia bezgotówkowe płatności za paliwo, opłaty drogowe (m.in. w Polsce za viaTOLL oraz autostrady A1, A2, A4), myjnie, zakupy na stacjach czy pomoc drogową obejmującą naprawy mechaniczne
i holowanie świadczone w 40 krajach w Europie. Karta euroShell jest akceptowana na 22 000 stacji paliw w 35 krajach w całej Europie, z których łącznie prawie 2 500 są przeznaczone dla transportu ciężarowego (wysokie zadaszenie, przestronne parkingi, zaplecze sanitarne). W Polsce karta euroShell jest akceptowana na 900 strategiczne zlokalizowanych stacjach.

Formalności w jednym miejscu

Precyzyjną kontrolę i analizę wydatków ułatwia platforma internetowa Shell Card Online, gdzie menedżer ma dostęp do wszystkich zrealizowanych transakcji i w ten sposób może łatwo zweryfikować czy dany pojazd nie generuje zbyt dużej ilości paliwa lub czy nie doszło
do ewentualnych nadużyć. Nie bez znaczenia jest także odroczony termin płatności oraz zwrot VAT
za paliwo z transakcji zagranicznych z 24 krajów europejskich i opłaty drogowe. To wygodne rozwiązanie, ponieważ klienci otrzymują z każdego kraju tylko jedną fakturę, co usprawnia zarządzanie kosztami i przyspiesza zwrot podatku VAT. Ponadto z kartą euroShell możliwy jest także zwrot akcyzy z zakupionego oleju napędowego w jednym z 6 państw europejskich: Belgii, Francji, Słowenii, Włoch, Hiszpanii oraz Węgier.

Odzyskiwanie VAT-u to czasochłonny i skomplikowany proces – dlatego wszelkie formalności z tym związane załatwiamy, często w różnych językach, w imieniu naszych Klientów. Dzięki temu oszczędzają nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim czas, który mogą poświęcić na zdobywanie nowych kontraktów i rozwój swojego biznesu – powiedział Robert Karolczak, Marketing Manager Poland, Baltics & Ukraine Commercial Fleet.

Karta euroShell to rozwiązanie dla każdej firmy transportowej, która realizuje przewozy międzynarodowe. Dzięki karcie flotowej euroShell firmy zyskają kontrolę, bezpieczeństwo oszczędności oraz wygodę w zarządzaniu flotą pojazdów.

 

 


[1] Raport GUS, Transport – wyniki działalności 2015r. http://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/transport-i-lacznosc/transport/transport-wyniki-dzialalnosci-w-2015-r-,9,15.html

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Nowy oddział Dachser w Austrii Biuro prasowe
2017-08-18 | 16:00

Nowy oddział Dachser w Austrii

Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych na świecie, buduje nowy oddział w miejscowości Stans położonej w austriackim Tyrolu. Otwarcie nowego obiektu o powierzchni 20 tys.
Transport Polski Dachser z przychodami 333,5 mln zł w 2016 r.
2017-08-10 | 10:20

Polski Dachser z przychodami 333,5 mln zł w 2016 r.

Przedsiębiorstwo przetransportowało w tym czasie blisko 1,19 mln przesyłek o łącznej masie 446 tys. ton - o ponad 10% więcej niż w roku 2015. Do tych wzrostów przyczynił się
Transport Seifert Polska dla branży automotive
2017-08-09 | 12:00

Seifert Polska dla branży automotive

Wybierając firmę do obsługi logistycznej, trzeba wziąć pod uwagę wiedzę i doświadczenie partnera. Obsługa magazynowa branży automotive wymaga starannie wypracowanych rozwiązań. To

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

Wypożyczenie auta na krótki czas alternatywą dla zakupu samochodu. Carsharing opłaca się, gdy mało jeździmy

Carsharing, czyli krótkoterminowe wypożyczanie samochodu, pozwala skorzystać z możliwości, jakie daje auto, bez konieczności inwestowania dużych pieniędzy. Jest dobrą alternatywą dla kierowców, którzy pokonują rocznie poniżej 10 tys. kilometrów. Mieszkańcy dużych miast mają nie tylko ułatwiony dostęp do komunikacji publicznej, lecz także większe możliwości poruszania się samochodem bez konieczności kupowania go. 

Praca

Co roku w wypadkach rolniczych poszkodowanych zostaje kilkanaście tysięcy osób. Niebezpiecznym okresem są żniwa

Każdego roku dochodzi do kilkunastu tysięcy wypadków rolniczych. Większość z nich to niegroźne zdarzenia, w których orzeczony uszczerbek na zdrowiu nie przekracza 5 proc. W ubiegłym roku ok. 12 proc. z ponad 17,6 tys. wypadków zostało spowodowanych przez pochwycenie lub uderzenie przez części ruchome maszyn. Szczególne natężenie takich zdarzeń ma miejsce podczas żniw.

Konsument

Co trzeci Polak doświadczył naruszenia danych osobowych. W wielu przypadkach z powodu własnych błędów

Co trzeciego Polaka dotknęły negatywne konsekwencje związane z naruszeniem danych osobowych – wynika z badania Fundacji Wiedza To Bezpieczeństwo „Co wiemy o ochronie danych”. Często są to niechciane telefony lub e-maile z ofertami, ale zdarzają się także próby wyłudzeń kredytów. 90 proc. respondentów podkreśla, że są świadomi zagrożeń, ale mimo to w wielu przypadkach za utratę danych odpowiadają niedopatrzenia i brak świadomości samych użytkowników.

Media i PR

Firmy tworzą własne media społecznościowe. Dzięki wewnętrznym platformom poprawiają komunikację i integrują pracowników

Coraz więcej polskich firm bierze przykład z zachodnich korporacji i tworzy własne social media. Wewnętrzna firmowa platforma komunikacyjna spełnia wiele funkcji. Buduje poczucie przynależności, integruje pracowników i ułatwia komunikację z kadrą zarządzającą. Takie rozwiązanie musi być jednak poparte dobrą kampanią komunikacyjną skierowaną do pracowników. Inaczej nie spotka się z większym zainteresowaniem.

Problemy społeczne

Polacy lubią być online nawet w trakcie urlopu. Tylko 13 proc. całkowicie wyłącza urządzenia mobilne na wakacjach

Blisko połowa Polaków nie odbiera służbowych telefonów i e-maili w trakcie urlopu – wynika z badania momondo. To jednak nie oznacza, że w ogóle wypoczywamy offline. 37 proc. urlopowiczów zamieszcza zdjęcia z urlopu na swoich profilach w social media, a 18 proc. publikuje treści tekstowe, anegdoty, posty i komentarze. Tylko 22 proc. Polaków całkiem rezygnuje z mediów społecznościowych w trakcie wakacji. Na wyłączenie komórki czy tabletu decyduje się jeszcze mniejszy odsetek wypoczywających.