Komunikaty PR

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza rozszerza współpracę z GFT Polska

2015-04-29  |  10:00
Do pobrania doc ( 0 MB )

GFT Polska zacieśnia współpracę z Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza. Dzięki porozumieniu Uczelnia zyska pomoc dydaktyczną wysokiej klasy specjalistów pracujących codziennie przy projektach dla klientów z Wall Street czy londyńskiego „City”. Co więcej, firma, jako Partner Wydziału Matematyki i Informatyki UAM, aktywnie zaangażuje się we wsparcie innowacyjnych projektów dydaktycznych, a jej eksperci poprowadzą zajęcia rozwijające umiejętności wymagane na rynku pracy.

Obecna współpraca będzie oparta o wsparcie dydaktyczne i doradcze. – Specjaliści GFT Polska poprowadzą dla studentów dedykowane zajęcia i warsztaty, przybliżające wiedzę i umiejętności z zakresu m.in. systemów rozproszonych w .NET oraz nowoczesnych aplikacji internetowych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobytemu w międzynarodowych projektach, nasi eksperci przekażą studentom praktyczne umiejętności, odzwierciedlające rosnące wymagania rynku pracy – podkreśla Marek Bartosik, Site Manager poznańskiego oddziału GFT Polska. Firma będzie także współpracować z Wydziałem w procesie organizowania praktyk i staży dla najzdolniejszych studentów. Pozwoli to młodym programistom budować konkurencyjność na rynku pracy i zyskać nowe kompetencje.

GFT Polska, jako Partner Wydziału Matematyki i Informatyki UAM będzie miała również wpływ na rozwój programu nauczania, by ten był coraz bardziej zbieżny z wymaganiami pracodawców. Firma wesprze także inicjatywy Uczelni zmierzające do rozwoju i promocji innowacyjności, będące naturalną kontynuacją dotychczasowych działań. Wcześniej GFT Polska wspólnie z UAM zorganizowała pierwszą w Polsce próbną maturę z informatyki dla licealistów, a jej eksperci prowadzili również szereg przedmiotów fakultatywnych dla studentów zrzeszonych w funkcjonujących przy Uczelni technologicznych kołach naukowych. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja IKEA rozstrzygnęła trzecią edycję konkursu grantowego „Zabawa to poważna sprawa” Biuro prasowe
2020-02-24 | 15:10

IKEA rozstrzygnęła trzecią edycję konkursu grantowego „Zabawa to poważna sprawa”

Warsztaty nt. zmian klimatu, ekologiczny konkurs charytatywny i eko-piknik to wybrane działania, które zrealizują lokalne organizacje pomagające dzieciom i młodzieży zagrożonym
Edukacja Szkoła i przedszkole na osiedlu Gotyk – oświatowa strona Prądnika
2020-02-24 | 14:20

Szkoła i przedszkole na osiedlu Gotyk – oświatowa strona Prądnika

We wrześniu tego roku zostanie otwarty nowy publiczny zespół szkolno-przedszkolny na krakowskim osiedlu Gotyk. Będzie mogło uczęszczać tutaj aż 500 dzieci. Inwestycja zostanie
Edukacja Nie kupuj - naprawiaj z Fixly.pl
2020-02-18 | 14:38

"Nie kupuj - naprawiaj" z Fixly.pl

Blisko połowa Polaków deklaruje, że zamiast kupować nowe przedmioty i urządzenia, stara się naprawić te już posiadane, dając im w ten sposób „drugie życie”. W

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Infrastruktura

Nad firmami z branży utrzymania czystości zbierają się czarne chmury. Rosną koszty działalności i brakuje rąk do pracy

Brak pracowników oraz dobrze przygotowanych do pracy zespołów – to najpoważniejsze wyzwania, które stoją przed branżą utrzymania czystości. Dziś zatrudnia ona ok. 700 tys. osób, również takich, które do tej pory z różnych względów nie pracowały. Rozwiązanie tych bolączek umożliwiłoby przyjmowanie większej liczby zleceń i dalszy dynamiczny rozwój sektora. Jednym z pomysłów jest włączenie do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji certyfikatu dla osób sprzątających.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Transport

Przewozy w regionach wracają na właściwe tory. W tym roku spółka Polregio zamierza rozpocząć unowocześnianie pociągów i przewieźć 91 mln pasażerów

Komisja Europejska wciąż prowadzi formalne postępowanie dotyczące pomocy publicznej dla spółki Przewozy Regionalne, która od miesiąca funkcjonuje pod nazwą Polregio. To oznacza, że przewoźnik wciąż nie może korzystać z unijnych grantów, ale realizuje plany inwestycyjne we własnym zakresie. W tym roku rozpocznie obliczony na kilka lat program modernizacji swojego taboru. Czteroletnia restrukturyzacja spółki zaowocowała też systematycznym przyrostem liczby pasażerów – na koniec tego roku Polregio chce ich mieć już ponad 91 mln.

Firma

15 tys. hoteli na świecie i 600 w Polsce. Następca Neckermann Polska startuje z ofertą wyjazdową

Na polskim rynku rozpoczyna działalność Nekera, nowy touroperator, który jest niejako następcą Neckermanna, bo tworzony przez ten sam zespół. –  Upadek polskiego oddziału nie miał nic wspólnego z jego kondycją ekonomiczną, był to efekt bankructwa całej grupy Thomas Cook – mówi założyciel nowego biura Maciej Nykiel. Nekera startuje z ofertą wyjazdową do 15 tys. hoteli na całym świecie, zarówno w najpopularniejszych kurortach, jak i egzotycznych krajach. Będzie też mocno rozwijać wycieczki z dojazdem własnym oraz turystykę krajową. W ofercie ma ponad 600 hoteli w Polsce.

 
 

Konsument

Branżę kosmetyczną czeka rewolucja opakowaniowa. Producenci będą odchodzić od plastiku

Producenci kosmetyków stopniowo zmieniają swoje podejście do opakowań. Coraz częściej zamieniają stosowany plastik na w pełni przetwarzalny lub na tekturę, drewno lub szkło. Starają się „odchudzać” opakowania, żeby były mniej kłopotliwe w transporcie. Takie działania to przede wszystkim efekt troski o środowisko, ale wymuszają je także unijne zmiany prawne oraz proekologiczne oczekiwania konsumentów. Zdecydowana większość z nich, kupując kosmetyki, zwraca uwagę na to, czy opakowanie jest przyjazne dla środowiska – wynika z raportu „Strategia Plastikowa i Kosmetyki” przygotowanego przez Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego i Deloitte Advisory.