Komunikaty PR

Webinarium dla branży marketingowej, czyli jak stosować nowe techniki

2015-02-02  |  01:00
Biuro prasowe

Już 4 lutego odbędzie się międzynarodowe webinarium poświęcone metodzie nazywanej Emocjonalny Eye-Tracking. Organizuje je Markedu Innovative Marketing Education. Webinarium jest bezpłatne i prowadzone w języku angielskim. Wystarczy się zarejestrować na stronie www.markedu.com i uczestniczyć w nim online.

Osoby, które zdecydują się na wzięcie udziału w webinarium, będą miały okazję poznać metodę badawczą nazwaną Emocjonalny Eye-Tracking. Jest to unikatowe połączenie w czasie rzeczywistym danych z EEG i Eye-Trackingu, które polega na tym, iż po zakończeniu badania od razu są widoczne połączone wyniki z obu technik i badacz może je przedyskutować z respondentem.

Uczestnicy webinarium uzyskają odpowiedzi, jak pracuje mózg i dlaczego ludzie nie potrafią prawidłowo określić swoich emocji lub kłamią. Ponadto dowiedzą się, jakie są korzyści z połączenia Eye-Trackingu z metodą EEG, jak należy analizować dane, prezentować wyniki oraz je interpretować. Dzięki temu specjaliści, zwłaszcza zajmujący się marketingiem, otrzymają informację, jak i kiedy należy stosować tę metodę badań i jakie uzyskają ostateczne efekty.

- Podczas wykładu opowiem, jakie są uwarunkowania biologiczne naszych emocji i jaki wywierają wpływ na nasze zachowanie np. jaki jest powód, że ludzie kłamią. Jednocześnie zaprezentowane zostaną różnorodne metodologie, techniki oraz ich zastosowanie. Dzięki temu uczestnicy otrzymają wiedzę, co warto badać daną metodą, jakie są jej wady i zalety oraz jakie istnieją sposoby prezentacji danych i jak należy je odczytywać, mówi Sebastian Starzyński, prezes zarządu Instytutu Badawczego ABR SESTA, który podczas webinarium zaprezentuje metodę Emocjonalnego Eye-Trackingu. Uczestnicy będą mieli również możliwość aktywnego udziału w dyskusji i zadawania pytań po przedstawieniu prezentacji.

W lutym, marcu i kwietniu odbędą się także webminaria poświęcone innym tematom z zakresu marketingu. Przybliżą one wiedzę na temat narzędzi marketingowych, metod badawczych, ich zastosowania i potencjalnych efektów.

Plan innych wystąpień:

3.02. – „Kosztowne błędy popełniane przez większość marketerów” - prelegenci Michael Leander, właściciel agencji i konsultant m.in. Maersk, Philips,  IBM  oraz Hristo Radichev, Country Manager  Mediapost Hit Mail.

10.02. – „Udane bezpośrednie kroki i narzędzia marketingowe, aby zwiększyć zwrot inwestycji w marketing” -  prelegent German Sacristan, dyrektor marketingu w X1 UK.

11.02. – „Bez analizy Twoja strategia i kreatywność jest bezużyteczna” - prelegent Yonathan Dominitz, konsultant w zakresie reklamy, digital media, direct marketing.

3.03. – “Digital Marketing – podstawy dla każdego biznesu” - prelegent Dave Chaffey, consultant m.in. 3M, Barclaycard, HSBC, Mercedes-Benz, Nokia.

25.03. – „Mierzenie jakości obsługi klienta”  - prelegent Bob Hayes, Chief Customer Officer w TCELab oraz prezes Business Over Broadway.

8.04. – „Email marketing, kurs dla początkujących” - prelegent Michael Leander, ekspert w zakresie email marketingu, konsultant firm.

Źródło: Instytut Badawczy ABR SESTA

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Katowizje 2020 – nabór zgłoszeń przedłużony! Biuro prasowe
2020-12-04 | 12:30

Katowizje 2020 – nabór zgłoszeń przedłużony!

Termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu Katowizje – Firma Społecznie Odpowiedzialna został przedłużony. Przedstawiciele firm z sektora MMŚP mogą wziąć w nim udział do 13 grudnia
Firma Małe firmy przestają planować – funkcjonują z dnia na dzień
2020-12-04 | 08:30

Małe firmy przestają planować – funkcjonują z dnia na dzień

Firmy z sektora MŚP w czasie pandemii porzuciły długookresowe planowanie – tylko 5% z nich planuje działania na przyszły rok. Dwukrotnie wzrosła grupa przedsiębiorców,
Firma BRAK ZDJĘCIA
2020-12-03 | 18:00

OSM Piątnica włącza się w akcję #WeźWolneOdRaka

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Piątnica dołączyła do akcji #WeźWolneOdRaka. Wszyscy pracownicy Spółdzielni otrzymają dodatkowy dzień płatnego urlopu w celu wykonania badań z zakresu profilaktyki onkologicznej.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Handel

Technologiczna rewolucja w handlu przyspieszyła dzięki pandemii. Skanowanie i płatności w aplikacji mobilnej mają zwiększyć bezpieczeństwo zakupów [DEPESZA]

Pandemia sprawiła, że podczas zakupów przykładamy większą wagę do własnego bezpieczeństwa i zachowywania dystansu. Choć w rekordowym tempie rośnie rynek e-commerce, Polacy wciąż kupują także w sklepach stacjonarnych, które w dobie koronawirusa zaczęły zbroić się w nowe technologie. Sieci handlowe wprowadzają rozwiązania, które pomagają zachować dystans i zwiększają bezpieczeństwo, takie jak np. mobilne kasy samoobsługowe. Całkowicie bezdotykowe płatności od 1 grudnia uruchomiła sieć Rossmann. Artykuły w popularnej drogerii można skanować za pomocą telefonu i zapłacić za nie aplikacją mobilną.

Prawo

CASE: W długim terminie możemy spodziewać się wzrostu bezrobocia. Na razie przed zwolnieniami firmy powstrzymują warunki pomocy publicznej

Według badania Diagnoza.plus, przeprowadzonego pod koniec października, bezrobocie jesienią nie spadło, choć normalnie w tym okresie jest niższe ze względu na sezon przedświąteczny. Rodzi to obawy o zachowanie rynku pracy po Nowym Roku. Według prezes Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych trudna sytuacja na wielu firmach wymusiłaby redukcję etatów, ale pracodawcy nie mogą tego zrobić ze względu na otrzymaną pomoc państwa. To może pogłębić ich problemy finansowe.

Problemy społeczne

Przez pandemię pogarsza się kondycja skóry Polaków. Przyczynami rezygnacja z wizyt u dermatologa, stres i noszenie maseczek

Prawie połowa pacjentów ze schorzeniami dermatologicznymi ogranicza lub rezygnuje z wizyt u lekarzy specjalistów w czasie pandemii COVID-19 – wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii #WłączLeczenie. – Przewlekłe choroby skóry nieregularnie kontrolowane mogą się zaostrzyć,  a wtedy ich terapia jest bardzo trudna – przestrzega dermatolog, dr Ivana Stanković. Już teraz ponad połowa pacjentów dostrzega pogorszenie kondycji skóry w czasie pandemii. Wpływ na to może mieć nie tylko brak opieki dermatologicznej, lecz również stres i noszenie maseczek.

 

IT i technologie

Na wejście do branży IT decyduje się coraz więcej młodych. Większość programistów to samoucy, a co trzeci zaczynał od studiów kierunkowych

Ponad 60 proc. polskich programistów deklaruje, że samodzielnie stawiało pierwsze kroki w zawodzie. Tylko 35 proc. zgłębianie IT zaczynało na studiach, a 4 proc. – od kursów programowania – wynika z Antybadania firmy Just Join IT. Wbrew stereotypom programiści to nie zamknięci w domach introwertycy mieszkający z rodzicami, ale ludzie, którzy mają lub planują założyć rodzinę, lubią integrację z zespołem i sport. Co drugi pracownik podkreśla, że bardzo ceni sobie work–life balance.