Komunikaty PR

XXVIII edycja konkursu „Teraz Polska” zakończona

2018-06-18  |  12:30
Biuro prasowe
TerazPolska

W tym roku już po raz 28. zostaną wręczone statuetki „Teraz Polska”. 12 produktów, 10 usług, 2 przedsięwzięcia innowacyjne oraz 2 gminy zostaną nagrodzone Godłem „Teraz Polska”.

- Od kilku lat poziom konkursu “Teraz Polska” jest zdumiewająco wysoki. Tak było i w tym roku – podsumowuje Michał Lipiński, dyrektor konkursu „Teraz Polska”. - Ponadto tegoroczna edycja konkursu przyniosła wyjątkowo duże zróżnicowanie firm pod względem ich wielkości. Gdy sięgam pamięcią wstecz, nie przypominam sobie sytuacji, by wśród laureatów z jednej strony było tak wiele dużych polskich przedsiębiorstw o markach rozpoznawalnych także za granicą, a z drugiej strony tak dużo małych, często rodzinnych firm. Ta różnorodność bardzo nas cieszy – dodaje.

Laureaci konkursu zyskają prawo do posługiwania się Godłem „Teraz Polska”. - Ten biało-czerwony znak jest powszechnie ceniony i rozpoznawany dzięki wysokiej jakości oznaczonym nim produktom i usługom. Polacy mu ufają, a to wielkie społeczne zaufanie jest oczywiście ogromnym wyróżnieniem, ale i wielkim obowiązkiem. Tego zaufania nie można bowiem zawieść – mówi Krzysztof Przybył, prezes zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”. - Korzystanie z Godła “Teraz Polska” oznacza przyjęcie funkcji ambasadora polskiej marki i polskiej jakości. A to ogromne wyzwanie! Nie mam jednak żadnych wątpliwości, że tegoroczni laureaci mu sprostają – komentuje.

W trakcie uroczystości w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej przyznane zostaną również nagrody „Wybitny Polak”. W tym roku trzy osoby dołączą do zacnego grona ludzi promujących swoją działalnością i dokonaniami pozytywny wizerunek Polski i Polaków na świecie.

Uroczysta gala XXVIII edycji konkursu „Teraz Polska” odbędzie się 18 czerwca br. o godz. 18:45 w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Wieczór uświetni koncert Jazz Bandu Młynarski – Masecki.  

Uroczystość poprzedzona zostanie konferencją prasową, która odbędzie się 18 czerwca br. o godz. 11.00 (konieczność akredytowania się do 15 czerwca br.), w Holu Głównym Teatru Wielkiego. Rejestracja rozpoczyna się o godz. 10:30.

Akredytacji udziela: Maciej Sosnowski

msosnowski@art-media.com.pl

 tel. 665 940 009

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Śląsk i Mazowsze: gigantyczne koszty zagrożenia blackoutem Biuro prasowe
2019-01-13 | 23:00

Śląsk i Mazowsze: gigantyczne koszty zagrożenia blackoutem

Gdyby pod koniec zeszłego roku doszło w całym kraju do ośmiogodzinnej przerwy w dostawie energii w całym kraju, straty dla gospodarki wyniosłyby aż 2,6 mld zł –
Pramerica Życie zmienia się w Unum Życie
2018-12-11 | 13:00

Pramerica Życie zmienia się w Unum Życie

Pramerica Życie zmienia się w Unum Życie   Pramerica Życie TUiR SA ma nowego właściciela Grupę Unum - lidera w zapewnianiu ochrony finansowej w Stanach
Stabilna pozycja Grupy Enea w zmiennym otoczeniu rynkowym – podsumowanie wyników
2018-11-26 | 11:30

Stabilna pozycja Grupy Enea w zmiennym otoczeniu rynkowym – podsumowanie wyników

Po trzech kwartałach 2018 r. Grupa Enea wypracowała solidne wyniki finansowe. EBITDA wyniosła prawie 2 mld zł, przy przychodach wynoszących ponad 9,3 mld zł i była zgodna z planem

CES 2019

Regionalne - Mazowieckie

Intensywny rozwój marki Ibis Styles. Nowy hotel w centrum Warszawy, w połowie roku kolejne otwarcia

Sieć Ibis Styles, ekonomicznej marki Accor Hotels, obejmuje ponad 430 hoteli i 44 tys. pokoi w 45 krajach. Jej hotele są usytuowane w centrach miast lub w pobliżu stref aktywności biznesowej. W Warszawie do sieci dołączył właśnie kolejny obiekt, wybudowany zaledwie w 13 miesięcy Ibis Styles Warszawa Centrum. Gościom oferuje przemyślany design i 179 pokoi w centralnej lokalizacji, przy zachodnim brzegu Wisły. Wyróżnikiem ma być także unikalny koncept gastronomiczny Winestone.

Handel

Ważą się losy sposobu wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Twardy brexit może zagrozić polskiemu eksportowi na Wyspy

Na ponad dwa miesiące przed datą wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej wciąż nieznany jest jego scenariusz – czy kraj ten czeka tzw. twardy brexit, czy uda się jednak wypracować konsensus, od którego brytyjscy parlamentarzyści wydają się być bardzo dalecy. Niepewność ta powoduje wahania funta i ogranicza eksport do tego ważnego dla Polski partnera handlowego. W razie braku umowy polskie firmy ucierpią jeszcze bardziej.

Prawo

W 2019 roku zmieni się sposób rozliczania podatku za poprzedni rok. Fiskus będzie bardziej łaskawy dla spóźnialskich

Krótszy okres oczekiwania na zwrot nadpłaty podatku, możliwość wspólnego rozliczenia z małżonkiem nawet po terminie, wyższe kwoty wolne od podatku – to tylko niektóre zmiany w sposobie rozliczania podatku dochodowego za 2018 rok. Główną zmianą jest to, że osoby składające PIT-37 i PIT-38 będą mogły skorzystać z gotowego formularza, który wypełni za nich urzędnik skarbowy. Ułatwienia czekają także osoby, które prowadzą działalność gospodarczą, dorabiając niewielkie kwoty.

Handel

Branża farmaceutyczna i handlowa liderami wydatków na reklamę. W ubiegłym roku przeznaczyły na nią po 4 mld zł

Prawie 12 mld zł – taką kwotę na promocję w telewizji, radiu i prasie przeznaczyły w ubiegłym roku branże finansowa, motoryzacyjna, telekomunikacja, farmaceutyczna i handlowa. Dwie ostatnie są zdecydowanymi liderami rankingu – obie wydały na reklamę w mediach tradycyjnych po 4,2 mld zł. Marki nadal najchętniej inwestują w reklamy telewizyjne. Z kolei najmniejsze budżety są przeznaczane na promocję w prasie i mediach drukowanych – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.