Komunikaty PR

XXVIII edycja konkursu „Teraz Polska” zakończona

2018-06-18  |  12:30
Biuro prasowe
TerazPolska

W tym roku już po raz 28. zostaną wręczone statuetki „Teraz Polska”. 12 produktów, 10 usług, 2 przedsięwzięcia innowacyjne oraz 2 gminy zostaną nagrodzone Godłem „Teraz Polska”.

- Od kilku lat poziom konkursu “Teraz Polska” jest zdumiewająco wysoki. Tak było i w tym roku – podsumowuje Michał Lipiński, dyrektor konkursu „Teraz Polska”. - Ponadto tegoroczna edycja konkursu przyniosła wyjątkowo duże zróżnicowanie firm pod względem ich wielkości. Gdy sięgam pamięcią wstecz, nie przypominam sobie sytuacji, by wśród laureatów z jednej strony było tak wiele dużych polskich przedsiębiorstw o markach rozpoznawalnych także za granicą, a z drugiej strony tak dużo małych, często rodzinnych firm. Ta różnorodność bardzo nas cieszy – dodaje.

Laureaci konkursu zyskają prawo do posługiwania się Godłem „Teraz Polska”. - Ten biało-czerwony znak jest powszechnie ceniony i rozpoznawany dzięki wysokiej jakości oznaczonym nim produktom i usługom. Polacy mu ufają, a to wielkie społeczne zaufanie jest oczywiście ogromnym wyróżnieniem, ale i wielkim obowiązkiem. Tego zaufania nie można bowiem zawieść – mówi Krzysztof Przybył, prezes zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”. - Korzystanie z Godła “Teraz Polska” oznacza przyjęcie funkcji ambasadora polskiej marki i polskiej jakości. A to ogromne wyzwanie! Nie mam jednak żadnych wątpliwości, że tegoroczni laureaci mu sprostają – komentuje.

W trakcie uroczystości w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej przyznane zostaną również nagrody „Wybitny Polak”. W tym roku trzy osoby dołączą do zacnego grona ludzi promujących swoją działalnością i dokonaniami pozytywny wizerunek Polski i Polaków na świecie.

Uroczysta gala XXVIII edycji konkursu „Teraz Polska” odbędzie się 18 czerwca br. o godz. 18:45 w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Wieczór uświetni koncert Jazz Bandu Młynarski – Masecki.  

Uroczystość poprzedzona zostanie konferencją prasową, która odbędzie się 18 czerwca br. o godz. 11.00 (konieczność akredytowania się do 15 czerwca br.), w Holu Głównym Teatru Wielkiego. Rejestracja rozpoczyna się o godz. 10:30.

Akredytacji udziela: Maciej Sosnowski

msosnowski@art-media.com.pl

 tel. 665 940 009

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Znamy laureatów XXVIII edycji konkursu Teraz Polska ! Biuro prasowe
2018-06-18 | 19:30

Znamy laureatów XXVIII edycji konkursu "Teraz Polska"!

W warszawskim Teatrze Wielkim zostały wręczone statuetki „Teraz Polska”. 12 produktów, 10 usług, 2 przedsięwzięcia innowacyjne oraz 2 gminy mogą pochwalić się teraz
Nowoczesne technologie i analiza danych pozwalają na nowo projektować transport
2018-06-17 | 22:00

Nowoczesne technologie i analiza danych pozwalają na nowo projektować transport

Nowoczesne technologie i analiza danych pozwalają na nowo projektować transport w miastach. Efektywnie i z korzyścią dla środowiska. – Technologia zmieni
Mieszkanie Minus. Jak zaprzepaścić cele Narodowego Programu Mieszkaniowego.
2018-06-14 | 22:00

Mieszkanie Minus. Jak zaprzepaścić cele Narodowego Programu Mieszkaniowego.

14 czerwca w Warszawie eksperci rynku mieszkaniowego przestrzegali przed skutkami, jakie dla sytuacji mieszkaniowej Polaków będzie miało znowelizowanie tzw. ustawy

Kalendarium

31 sierpnia
4 września

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Edukacja

Min. Anna Zalewska: Zachęcamy firmy do angażowania się w życie szkół. To inwestycja w przyszłe kadry

Biznes powinien się angażować w szkolnictwo zarówno od strony finansowej, logistycznej, jak i poprzez różnego rodzaju inicjatywy – uważa minister edukacji narodowej Anna Zalewska. Zaangażowanie sektora przedsiębiorstw w edukację branżową jest szczególnie istotne w kontekście prognoz demograficznych i pogłębiającego się problemu z podażą specjalistów. Rozwiązać go może inwestycja w przyszłe kadry już na etapie szkoły podstawowej. Przykładem takiej inicjatywy jest organizowany przez Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA ogólnopolski konkurs „Być jak Ignacy. Rozpalamy płomień wiedzy”, którego II edycja właśnie została rozstrzygnięta.

Handel

Coraz większa rozpoznawalność polskiej marki za granicą. To pomaga krajowym firmom w ekspansji

Polskie firmy coraz lepiej radzą sobie za granicą. W ubiegłym roku wyeksportowały towary za rekordową kwotę 203 mld euro. Wśród eksportowych hitów „made in Poland” są m.in. produkty rolno-spożywcze, meble, stolarka okienna i drzwiowa, a także maszyny. Krajowe firmy bardzo dobrze radzą też sobie w wyspecjalizowanych czy niszowych branżach, jak produkcja jachtów czy gier komputerowych. Przyczynia się do tego nie tylko dobra koniunktura w strefie euro i Stanach Zjednoczonych, lecz także coraz większa konkurencyjność polskich firm i rosnąca rozpoznawalność polskiej marki za granicą.

Transport

Rośnie popularność wypożyczalni aut na minuty. BP uruchamia takie wypożyczalnie na swoich stacjach

W Polsce przybywa wypożyczalni samochodów na minuty – po ulicach dziewięciu miast jeździ już blisko dwa tys. takich aut, ale ich liczba rośnie z każdym miesiącem. Podobnie jak liczba użytkowników, która sięga już kilkudziesięciu tysięcy. Polski rynek carsharingu jest jeszcze młody, ale szybko rośnie. Jego potencjał dostrzegł też paliwowy koncern BP, który zarządza w Polsce siecią ponad pięćset stacji paliw. Na wybranych udostępni usługę wynajmu samochodu na minuty. Taka możliwość pojawi się na razie w Poznaniu i na obrzeżach miasta.

 
 

Transport

Nowe trendy w motoryzacji zmieniają branżę oponiarską. Przyszłością są inteligentne opony z czujnikami

Carsharing, elektromobilność i samochody autonomiczne to główne trendy, które będą kształtować nie tylko rynek motoryzacyjny, lecz także branżę oponiarską. W miarę wzrostu popularności carsharingu zwiększą się też przebiegi pojazdów, przez co zarządzanie obsługą opon stanie się kluczowe dla operatorów flot. W przypadku samochodów autonomicznych inteligentne opony zbierające dane o otoczeniu i podłożu mogą stanowić o ich rynkowej przewadze. Nad rozwojem takich rozwiązań pracuje Goodyear, który stworzył m.in. prototyp inteligentnej opony – kompletnego systemu obejmującego oponę, czujniki i algorytmy pracujące w chmurze, które komunikują się w czasie rzeczywistym za pośrednictwem aplikacji.