Komunikaty PR

Galart wieprzowy – lekka przekąska dla aktywnych i wymagających smakoszy

2017-08-11  |  16:00
Biuro prasowe

Najwyższej jakości mięso zatopione w pełnej smaku, esencjonalnej galarecie – taki jest Galart wieprzowy, wyjątkowy specjał od firmy SmakMAK. Nowocześnie podany
i dla nowoczesnych smakoszy – aktywnych fizycznie i dbających o młody wygląd.

 

Kto powiedział, że drobna przekąska nie może być jednocześnie pożywnym posiłkiem? Galart firmy SmakMAK zawiera pyszne mięso wieprzowe, którego wysokiej jakości białko pomoże błyskawicznie nasycić drobny głód, tak często zaskakujący nas pomiędzy posiłkami. Ze względu na niskokaloryczność (205 kcal) można się nim zajadać bez wyrzutów sumienia, nawet będąc na diecie. Galart wieprzowy docenią osoby prowadzące sportowy tryb życia, zwłaszcza biegacze. Zawiera on bowiem istotny dla właściwego funkcjonowania kości i stawów kolagen. To również składnik odpowiadający za gęstość, jędrność i elastyczność skóry.

 

Ekspercki smak

 

Prócz niskokaloryczności i pozytywnego wpływu na kondycję skóry, specjał ten wyróżnia się również wyśmienitym, pełnym smakiem. Za recepturę produktu odpowiadają twórcy marki SmakMAK
– prawdziwi smakosze i pasjonaci pysznych polskich wyrobów. Ich celem jest nadawanie znanym przysmakom nowoczesnego blasku i przybliżanie jak najszerszej grupie klientów. Galart wieprzowy jest kolejnym produktem z oferty SmakMAK przyjaznym osobom eliminującym gluten ze swojej diety. Świadczy o tym obecny na etykiecie licencjonowany znak przekreślonego kłosa oznaczający bezpieczną żywność bezglutenową i nadawany przez Polskie Stowarzyszenie Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej. Porcja galartu zapakowana jest w poręczne opakowanie wzbogacone o nową, niezwykle estetyczną i czytelną szatę graficzną. Wszystko to sprawia, że specjał z pewnością zainteresuje wymagających, aktywnych, świadomych i nowoczesnych smakoszy.

 

SmakMAK

Galart wieprzowy

 

Gramatura: 200 g

Cena: 4,50 zł

 

Wyczerpujące informacje o pełnej ofercie przysmaków od firmy SmakMAK znaleźć można na stronie internetowej www.smakmak.pl oraz na www.facebook.com/smakmakwozniczak.

 

SmakMAK to polska, rodzinna firma, założona w 2004 roku przez dwóch braci - pasjonatów i koneserów wyjątkowych smaków Adama i Macieja Woźniczaków, którzy od początku czuwają nad recepturami i jakością. Dzięki temu produkty SmakMAK komponowane z najlepszych składników, tylko od sprawdzonych dostawców, łączą w sobie domowy smak
i polską tradycję z wygodą i szybkością przyrządzenia.  SmakMAK to firma o międzynarodowym zasięgu i ugruntowanej pozycji na rynku, a jej wysoki standard potwierdzają nagrody i certyfikaty jakości (m.in. międzynarodowe standardy BRC
i IFS oraz certyfikat Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej). Firma stale poszerza ofertę produktów bezglutenowych.

 

"Od początku staramy się propagować ciekawe smaki, niegdyś dobrze znanych, czasem bardzo wymagających polskich potraw. Dbamy o nie, pielęgnujemy i często nadajemy im nowego blasku" Adam i Maciej Woźniczak.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Nowa linia szczoteczek do zębów Step by Step od Jordan Biuro prasowe
2017-07-24 | 15:37

Nowa linia szczoteczek do zębów Step by Step od Jordan

Zdrowe zęby i piękny uśmiech dziecka to nie tylko jedna z podstawowych zasad, ale także obowiązek każdego rodzica. Warto połączyć systematyczność i codzienną czynność z zabawą,
Zdrowie Warszawski Mordor zebrał 22 litry krwi
2017-07-24 | 11:48

Warszawski Mordor zebrał 22 litry krwi

W związku z występującym w okresie letnim niższym poziomem zapasów krwi Europ Assistance Polska wspólnie z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie
Zdrowie IKEA Kraków podarowała Centrum Autyzmu pracownie kulinarne
2017-07-24 | 11:00

IKEA Kraków podarowała Centrum Autyzmu pracownie kulinarne

Uczniowie krakowskiego Centrum Autyzmu będą mile zaskoczeni, gdy po wakacyjnej przerwie wrócą do swojej szkoły. Placówka otrzymała od IKEA Kraków dwie nowe, w pełni

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

Wypożyczenie auta na krótki czas alternatywą dla zakupu samochodu. Carsharing opłaca się, gdy mało jeździmy

Carsharing, czyli krótkoterminowe wypożyczanie samochodu, pozwala skorzystać z możliwości, jakie daje auto, bez konieczności inwestowania dużych pieniędzy. Jest dobrą alternatywą dla kierowców, którzy pokonują rocznie poniżej 10 tys. kilometrów. Mieszkańcy dużych miast mają nie tylko ułatwiony dostęp do komunikacji publicznej, lecz także większe możliwości poruszania się samochodem bez konieczności kupowania go. 

Praca

Co roku w wypadkach rolniczych poszkodowanych zostaje kilkanaście tysięcy osób. Niebezpiecznym okresem są żniwa

Każdego roku dochodzi do kilkunastu tysięcy wypadków rolniczych. Większość z nich to niegroźne zdarzenia, w których orzeczony uszczerbek na zdrowiu nie przekracza 5 proc. W ubiegłym roku ok. 12 proc. z ponad 17,6 tys. wypadków zostało spowodowanych przez pochwycenie lub uderzenie przez części ruchome maszyn. Szczególne natężenie takich zdarzeń ma miejsce podczas żniw.

Konsument

Co trzeci Polak doświadczył naruszenia danych osobowych. W wielu przypadkach z powodu własnych błędów

Co trzeciego Polaka dotknęły negatywne konsekwencje związane z naruszeniem danych osobowych – wynika z badania Fundacji Wiedza To Bezpieczeństwo „Co wiemy o ochronie danych”. Często są to niechciane telefony lub e-maile z ofertami, ale zdarzają się także próby wyłudzeń kredytów. 90 proc. respondentów podkreśla, że są świadomi zagrożeń, ale mimo to w wielu przypadkach za utratę danych odpowiadają niedopatrzenia i brak świadomości samych użytkowników.

Media i PR

Firmy tworzą własne media społecznościowe. Dzięki wewnętrznym platformom poprawiają komunikację i integrują pracowników

Coraz więcej polskich firm bierze przykład z zachodnich korporacji i tworzy własne social media. Wewnętrzna firmowa platforma komunikacyjna spełnia wiele funkcji. Buduje poczucie przynależności, integruje pracowników i ułatwia komunikację z kadrą zarządzającą. Takie rozwiązanie musi być jednak poparte dobrą kampanią komunikacyjną skierowaną do pracowników. Inaczej nie spotka się z większym zainteresowaniem.

Problemy społeczne

Polacy lubią być online nawet w trakcie urlopu. Tylko 13 proc. całkowicie wyłącza urządzenia mobilne na wakacjach

Blisko połowa Polaków nie odbiera służbowych telefonów i e-maili w trakcie urlopu – wynika z badania momondo. To jednak nie oznacza, że w ogóle wypoczywamy offline. 37 proc. urlopowiczów zamieszcza zdjęcia z urlopu na swoich profilach w social media, a 18 proc. publikuje treści tekstowe, anegdoty, posty i komentarze. Tylko 22 proc. Polaków całkiem rezygnuje z mediów społecznościowych w trakcie wakacji. Na wyłączenie komórki czy tabletu decyduje się jeszcze mniejszy odsetek wypoczywających.