Strona główna

luty 2018

Konferencja Niezwykłe Opakowania: Tektura Falista – Produkcja Druk Przetwarzanie 2018

2018-02-15  |  09:41

Tradycyjnie jak co roku wydarzeniem towarzyszącym Targom Techniki Pakowania i Opakowań – Warsaw Pack odbywającym się w PTAK Warsaw Expo jest konferencja: 

Niezwykłe Opakowania: Tektura Falista – Produkcja. Druk. Przetwarzanie

Amazing Packaging: Corrugated Board - Production. Printing. Converting

Konferencja jest dedykowana dla producentów tektury falistej, producentów opakowań wykonanych z tektury falistej i producentów POS/POP.

Impreza ta odbywa się w drugim dniu trwania targów Warsaw Pack, w środę 28 lutego 2018.

Organizator konferencji A4P - All 4 Printing, Publishing, Packaging & Paper w tym roku przygotował dla Państwa atrakcyjny program prezentacji. Podczas konferencji wystąpią dostawcy papierów, klejów, farb do druku, jak również producenci maszyn i urządzeń do produkcji tektury falistej, jej zadruku oraz dostawcy aparatury kontrolno-pomiarowej do badania jakości tektury falistej i opakowań.

Podczas konferencji prezentację „DI-ZET - 27 lat doświadczeń w automatyzacji i optymalizacji pakowania” przedstawią Karl-Heinz Küfner, przedstawiciel niemieckiego producenta maszyn do wiązania taśmą SMB Schwede Maschinenbau GmbH odpowiedzialny za dywizję maszyn do pakowania kartonów oraz Bartosz Łowczyński, właściciel firmy DI-ZET Sp. z o.o. Sp. k., Master Distributor urządzeń niemieckiej firmy SMB Schwede Maschinenbau GmbH na terenie Polski. ​

Więcej informacji: Kartoniarka.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)

Informacje z dnia: 15 lutego

CES 2019

Infrastruktura

Budownictwu dokucza wzrost kosztów pracy i materiałów. Nie ma jednak dużego zagrożenia dla realizacji projektów infrastrukturalnych

Aspekty formalno-prawne związane z urzędniczą biurokracją i zmianami w przepisach pozostają jedną z największych bolączek przy realizacji projektów drogowych. Kolejną są problemy typowe dla tzw. górki inwestycyjnej, czyli wzrost cen materiałów i kosztów pracy. Jednak przyjęcie formuły waloryzacji przyszłych kontraktów – na co od dawna naciskała branża budowlana – pozwoli firmom ofertować i budować bez obaw o wzrost kosztów – ocenia Jarosław Wielopolski, prezes Multiconsult Polska. Budownictwo jest jedną z branż, które najdotkliwiej odczuwają brak siły roboczej – brakuje zarówno inżynierów, jak i robotników.

Przemysł

Słabnąca koniunktura w Europie odbije się w 2019 roku także na polskiej gospodarce. Na 5-proc. wzrost PKB nie ma co liczyć

Wojna handlowa między Stanami Zjednoczonymi a Chinami wywiera negatywny wpływ na globalne gospodarki. Spadają zamówienia w przemyśle, przez co pogarszają się nastroje zarówno przedsiębiorców, jak i inwestorów. Zdaniem Rafała Sadocha z DM mBanku także polska gospodarka, która zanotowała szybki rozwój w 2018 roku, odczuje skutki tego procesu. Jak duże, zależeć będzie od wyniku negocjacji między dwoma mocarstwami.

Handel

Lotniska i dworce coraz mocniej stawiają na działalność niezwiązaną z transportem. To już ponad połowa ich przychodów

Maksymalne wykorzystanie komercyjnej przestrzeni to dla portów lotniczych i dworców ważna część modelu finansowania. W przypadku lotnisk dochody z najmu powierzchni, wyniki sprzedażowe z reklam czy stref wolnocłowych odpowiadają nawet za 40–60 proc. całości przychodów. Tą drogą podążają też koleje, planując modernizację dworców. Komercjalizacja takich obiektów i odpowiednia oferta handlowo-usługowa pozwala lepiej odpowiadać na potrzeby podróżnych. Nowo budowane obiekty są też coraz częściej bezpośrednio połączone z dużymi galeriami handlowymi, stanowiąc jeden z centralnych punktów miasta. 

Transport

W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń. Sklepy i dostawcy inwestują na potęgę

Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W tym roku wartość internetowego handlu ma sięgnąć 50 mld zł, a zakupy w internecie robi 15 mln konsumentów. Dynamiczny wzrost powoduje, że działające w tej branży podmioty muszą odpowiadać na coraz bardziej wyśrubowane wymogi klientów – inwestować w wygląd witryny, aplikacje mobilne, jakość obsługi, marketing i logistykę, która przekłada się na szybkość dostaw i końcową satysfakcję konsumentów. W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń, w którym najciężej jest poradzić sobie średnim podmiotom.