Newsy

Ilona Felicjańska: Bardzo zwracam uwagę na to, co jem. Są to głównie sałaty i warzywa, a mięso sporadycznie

2019-12-05  |  06:18

Modelka podkreśla, że nie stosuje żadnej diety, natomiast zwraca uwagę na to, by jej codzienne menu było bogate w produkty, które dostarczają dużo witamin i składników odżywczych. W jadłospisie dominują więc sałatki, warzywa pod różnymi postaciami, a także duże ilości wody i zielonej herbaty. Ilona Felicjańska tłumaczy, że je tylko to, na co ma ochotę. Nie kieruje się sugestiami znajomych czy podpowiedziami dietetyków, tylko słucha własnego organizmu.

– Bardzo zwracamy uwagę na to, co jemy, i bardzo rzadko korzystamy z fast foodów. Wiadomo, że jeżeli nie ma innej możliwości albo czasami dla kaprysu, ale to jest naprawdę bardzo rzadko – mówi agencji Newseria Lifestyle Ilona Felicjańska.

Felicjańska tłumaczy, że bardzo dba o to, by posiłki, które trafiają na stół w jej domu, były zbilansowane, a produkty pochodziły z pewnych źródeł, najlepiej ekologicznych.

– Na co dzień jemy bardzo dużo sałat i dużo warzyw, natomiast bardzo mało mięsa, naprawdę bardzo sporadycznie, a jeżeli już, to bardzo pilnujemy, skąd jest to mięso, bo jestem absolutną przeciwniczką hodowlanego traktowania zwierząt. To wszystko jest ważne, bo z jednej strony są to cierpienia tych zwierząt, ale z drugiej strony to mięso, czyli dostarczamy do siebie to wszystko, co te kury jadły i co przeżywały, dlatego warto zwracać uwagę na takie rzeczy – mówi Ilona Felicjańska.

Pomiędzy posiłkami modelka pije też dużo wody i zielonej herbaty, natomiast rzadziej sięga po soki.

 – Uwielbiam rano kawę z mlekiem i też ją piję. Myślę, że wszystko w umiarze, nie warto jest wariować w jakimś jednym kierunku. Ale z drugiej strony, jeżeli bardzo źle się odżywiamy, to lepiej zwariować i odżywiać się bardzo dobrze, żeby później znaleźć ten środek, bo ten środek jest kolejną rzeczą, która pomaga nam w życiu – mówi Ilona Felicjańska.

Felicjańska tłumaczy, że dużo czasu poświęciła na lekturę różnych porad dotyczących zdrowego odżywiana. Niektóre z nich z mniejszym bądź większym powodzeniem przez lata wcielała w praktykę. Przekonała się jednak, że najlepiej jest słuchać potrzeb swojego organizmu. Jeśli się czegoś domaga, to trzeba mu tego dostarczyć, ale z umiarem.

– Nie stosuję żadnych oszukanych posiłków, ponieważ nauczyłam się, znając bardzo dużo przeróżnych zasad, jak powinniśmy się odżywiać, dotarłam do tego, że to mój organizm, któremu już ufam, dokładnie mówi, kiedy jest głodny, kiedy czegoś potrzebuje, kiedy potrzebuje zjeść kawałek białka, a kiedy wystarczą same owoce i warzywa. Nie jem tylko dlatego, że ktoś częstuje, nie jem tylko dlatego, że powinno się zjeść i z całą pewnością nie jem tyle, ile wskazują różni dietetycy – mówi Ilona Felicjańska.

Z własnego doświadczenia Felicjańska wie, że najwięcej korzyści jej organizmowi przynoszą pełnowartościowe, aczkolwiek niewielkie posiłki spożywane w regularnych odstępach czasu.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

CES 2020

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W ciągu roku złoto podrożało o ponad 20 proc. Analitycy prognozują dalsze wzrosty

W ostatnich latach banki centralne na całym świecie skupują złoto na potęgę. Przoduje w tym Rosja, ale zainteresowanie tym kruszcem przejawia większość krajów, nie wykluczając Narodowego Banku Polskiego. Globalni ekonomiści zauważają, że jego skala jest największa od półwiecza. Zdaniem Łukasza Chojnackiego z inwestującej w metale szlachetne spółki Chojnacki & Kwiecień przyczyną tego boomu jest utrata wartości pieniądza papierowego. Analitycy prognozują dalszy wzrost wartości złota.

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Przemysł

W polskich firmach powstaje zbyt mało innowacji. Problemem jest brak wykwalifikowanych w tym zakresie menadżerów

Umiejętność rozpoznawania pomysłów z największym potencjałem, organizacji pracy nad nowymi projektami i zarządzania ryzykiem – takie kwalifikacje powinien posiadać menadżer innowacji, odpowiedzialny za wdrażanie w przedsiębiorstwie innowacyjnych procesów i produktów. W polskich firmach ich jednak brakuje. Lukę kompetencyjną chce wypełnić PARP, który prowadzi specjalny program szkoleniowy dla właścicieli firm i kadry zarządzającej. Ma on wykształcić menadżerów nowej generacji z unikatowymi kompetencjami w zakresie wdrażania innowacji. Do 20 lutego firmy – bez względu na wielkość i branżę – mogą zgłaszać się do PARP o dofinansowanie swojego udziału w tym przedsięwzięciu.

Transport

Prezes iTaxi: Dzięki zmianom w przepisach do branży taksówkarskiej szerzej wejdą nowe technologie. Skorzystają na tym również pasażerowie

Możliwość zastąpienia taksometru aplikacją w smartfonie i obowiązek posiadania licencji przez kierowców oraz firmy pośredniczące w przewozie osób – to najważniejsze zmiany wprowadzone od początku roku znowelizowaną ustawą o transporcie drogowym. Jak ocenia prezes iTaxi, nowe prawo jest korzystne zarówno dla pasażerów, którym zostanie zagwarantowane większe bezpieczeństwo, jak i dla całego rynku, ponieważ zrównuje prawa i obowiązki firm działających do tej pory na odmiennych zasadach. Co więcej, korporacjom taksówkowym otwiera nowe możliwości związane z wykorzystaniem technologii.

Handel

Współpraca z firmami z Hongkongu pomoże polskim produktom zdobyć chiński rynek. Największe szanse mają żywność i kosmetyki

Hongkong daje polskim firmom wiele możliwości współpracy. Tamtejsza gospodarka dynamicznie się rozwija, jest otwarta na produkty z Europy i zna realia współpracy z europejskimi firmami. Dodatkowo może być bramą dla polskich produktów na chiński rynek. Marki wypromowane w Hongkongu łatwiej sprzedają się w Chinach kontynentalnych. – Największy potencjał rozwoju mają branża spożywcza i kosmetyczna – tłumaczy Maciej Wilk z Rady Rozwoju Handlu Hongkongu.