Newseria
Nowa, darmowa, agencja informacyjna na rynku - NEWSERIA
Od 1 grudnia br. rozpoczęła swoją działalność pierwsza tego typu mutlimedialna Agencja Informacyjna NEWSERIA. Agencja, oferująca mediom darmowe materiały newsowe, specjalizuje się w tematach z zakresu gospodarki, prawa, motoryzacji oraz kultury. Materiały dostępne są na https://www.newseria.pl/ w formie wideo, audio, a także tekstowej.
Doświadczeni dziennikarze i operatorzy mediów ogólnopolskich, także biznesowych, codziennie będą przygotowywać materiały z konferencji, indywidualne wywiady oraz zdjęcia przebitkowe o wysokiej jakości merytorycznej, jak i technicznej. Redakcje zaś będą mogły korzystać z przygotowanych materiałów, za darmo, po zalogowaniu się na stronie https://www.newseria.pl/ Materiały będą przygotowywane w jakości telewizyjnej i radiowej, tak, by możliwe było swobodnie ich wykorzystywanie przez każdą stację.
Listę planowanych nagrań i transmisji dziennikarze będą mogli przeglądać na stronie https://www.newseria.pl/ Ponadto, w ramach wydarzeń będących w planie dnia agencji, dziennikarze mogą zgłaszać zapotrzebowanie na konkretne pytania, które następnie zostaną zadane uczestnikom wydarzeń. Zarejestrowani użytkownicy (redakcje jak i indywidualni dziennikarze) będą także otrzymywać komunikaty o kolejnych publikowanych w serwisie materiałach drogą mailową. Agencja prowadzić będzie także transmisję wydarzeń na żywo.
"Niewątpliwym atutem tego typu usługi, jest ułatwienie pracy zarówno firmom, jak i redakcjom nie tylko prasowym, ale także tym telewizyjnym i radiowym. Szczególnie, że naszym głównym założeniem jest minimalizacja czasu od momentu realizacji nagrania do udostępnienia go dziennikarzom. NEWSERIA to przede wszystkim oszczędność czasu, bo wszystkie materiały trafiają do dziennikarzy za jednym kliknięciem i bez konieczności wyjazdu na konferencje." - przekonują twórcy agencji NEWSERIA.
Dodatkowe informacje:
info|newseria.pl| |info|newseria.pl
tel.: +48 22 355 23 17
fax: +48 22 379 24 10
www.newseria.pl
Czytaj także
- 2021-10-15: W Warszawie powstało największe i najnowocześniejsze centrum prasowe w Polsce. Ma pomóc w rozwoju ekosystemu innowacji
- 2017-09-27: Fake newsy mają coraz większy wpływ na rzeczywistość. Sprzyjają im media społecznościowe i bezkrytyczne spojrzenie odbiorców
- 2014-12-08: Agencja informacyjna Newseria wyróżniona przez „Dziennik Gazetę Prawną”
- 2014-02-14: Agencja Informacyjna Newseria nagrodzona tytułem Finansista Roku 2013 w kategorii media
- 2012-12-03: Agencja Informacyjna Newseria obchodzi rocznicę działania
- 2012-09-28: BP Polska stawia na rozwój
- 2012-01-29: Serwis Newserii można oglądać na urządzeniach z systemem iOS
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.