Newsy

Platforma połączy deweloperów i agencje nieruchomości

2011-12-07  |  01:22
Wszystkie newsy
Mówi:Mariusz Kania
Funkcja:Prezes Zarządu
Firma:Metrohouse & Partnerzy

Dotychczas współpraca agentów nieruchomości i deweloperów właściwie nie istniała. Teraz ma to zmienić specjalnie stworzona Platforma Deweloperska. Będzie to baza ofert mieszkań od  deweloperów, która gwarantować ma uczciwe rozliczenia na linii deweloperzy-agencje nieruchomości.

 - Bolączką, która powoduje, że agenci nieruchomości sami nie przysyłają klientów jest brak pewności zapłaty pieniędzy. To taki bardzo fundamentalny powód, dla którego współpraca może się nie udawać. Odpowiedzią na to jest stworzenie systemu, który w sposób obiektywny spowodowałby, że deweloper może potwierdzić przyjęcie klienta z agencji nieruchomości bez obawy, że ten klient będzie przesłany przez kilku agentów nieruchomości i deweloper poprzez nieuwagę lub brak możliwości technicznych, bo tych klientów może być bardzo dużo, potwierdzi dwóm czy więcej agentom i oni będą uprawnieni do tego wynagrodzenia – zapewnia Mariusz Kania, prezes zarządu Metrohouse & Partnerzy, prezes Polskiej Izby Nieruchomości.

Deweloperzy zyskają dostęp do nowych klientów, a agenci do szerszej bazy, ciągle aktualizowanych ofert.

 - Podstawową funkcją, jaką Platforma Polskiej Izby Nieruchomości ma spełnić jest zabezpieczenie interesu agenta nieruchomości po to, żeby można było w sposób płynny przekazywać tych klientów do dewelopera – mówi Mariusz Kania, prezes zarządu Metrohouse & Partnerzy.

Platforma ma sprawić, że obsługa klienta, transakcji oraz obieg ofert będą przebiegały znacznie sprawniej, a agenci dostaną gwarancję otrzymania wynagrodzenia od przeprowadzonych transakcji.

Do pobrania

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Niższe zbiory jabłek przełożyły się na wyższe ceny skupu. W przyszłym roku owoce mogą być jeszcze droższe

Zbiory jabłek są w tym roku niższe o 25 proc. od ubiegłorocznych, co przełożyło się na wyższe ceny skupu zarówno jabłek deserowych, jak i przemysłowych. Pod tym względem przyszły rok może się okazać dla sadowników jeszcze bardziej korzystny, zwłaszcza jeśli wystąpią kolejne problemy z produkcją spowodowane niekorzystnymi warunkami pogodowymi. Czynnikiem, który powoduje wzrost cen jabłek, są też spadki produkcji w innych krajach.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Firma

Branża ubezpieczeniowa ociąga się z wdrażaniem nowych technologii. Ubezpieczyciele muszą przyspieszyć, żeby wygrać walkę o klientów

Rosnące oczekiwania klientów, którzy preferują cyfrowe usługi i kanały kontaktu, to główny czynnik napędzający zwrot ku innowacjom w sektorze ubezpieczeń. Do tego dochodzą silna pozycja porównywarek internetowych oraz konkurencja ze strony sektora insurtechów i cyfrowych gigantów typu Amazon. Jak ocenia partner zarządzający Sollers Consulting Michał Trochimczuk, na razie cyfryzacja i wdrażanie nowych technologii idzie ubezpieczycielom zbyt wolno i nie pozwala im realnie konkurować o klientów z bardziej innowacyjnymi podmiotami. Aby utrzymać się na rynku, ubezpieczyciele muszą przyspieszyć proces digitalizacji i radykalnie zmienić dotychczasowe kanały dystrybucji i kontaktu z klientami.

 

Firma

Lawinowo rośnie liczba przesyłanych danych. Połączenia bezpośrednie zapewnią firmom bezpieczną wymianę informacji

W cyfrowej gospodarce dane i ich analiza stanowią dla przedsiębiorstw podstawę działalności. Aby utrzymać konkurencyjność, firmy muszą obsłużyć ich rosnącą liczbę i przyspieszać wymianę informacji. Służą temu połączenia bezpośrednie – według badań Equinix 39 proc. polskich decydentów IT uważa je za kluczowy czynnik transformacji cyfrowej, który pozwala m.in. uzyskać przewagę konkurencyjną, redukować koszty i podnosić bezpieczeństwo.

Handel

Polscy przedsiębiorcy coraz uważniej przyglądają się Gruzji. Przyciągają ich tam chłonny rynek i liczne inwestycje w infrastrukturę

Polska i Gruzja pozostają w przyjaznych relacjach politycznych, co pozytywnie przekłada się na współpracę gospodarczą. W ubiegłym roku wartość polskiego eksportu do Gruzji sięgnęła 488,3 mln zł, z kolei import gruzińskich produktów był wart 72,8 mln zł. To wciąż stosunkowo niewiele, ale Gruzja jest już największym odbiorcą polskich towarów spośród krajów południowego Kaukazu. Wśród najbardziej perspektywicznych sektorów tamtejszego rynku jest m.in. energetyka i turystyka. Polskie przedsiębiorstwa są zainteresowane także inwestycjami infrastrukturalnymi.