Newsy

LUX MED inwestuje w markę PROFEMED. Uruchamia placówkę w Poznaniu i planuje kolejne otwarcia

2016-03-08  |  06:50

Należąca do Grupy LUX MED marka PROFEMED uruchomiła swoją piątą przychodnię, tym razem w Poznaniu. Jej placówki mają się pojawić również w innych dużych polskich miastach. 

– Utworzyliśmy PROFEMED dla naszych klientów, którzy nie mają abonamentów. Rozpoczęliśmy od Warszawy, budujemy sieć i mamy nadzieję, że będzie się ona rozwijała – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Anna Rulkiewicz, prezes Grupy LUX MED. – To oferta dla wszystkich tych, którzy chcą przyjść, skorzystać z porad lekarzy specjalistów, stomatologii, rehabilitacji czy zabiegów medycyny estetycznej.  

W Warszawie PROFEMED ma cztery placówki: w centrum, na Mokotowie, Pradze i na Ochocie. W styczniu uruchomione zostało pierwsze centrum medyczne poza stolicą – w Poznaniu. Choć abonamentowi klienci LUX MED mają w niej 10 proc. zniżki, pacjentem przychodni może zostać każdy, kto np. prowadzi aktywny tryb życia i oczekuje specjalistycznej opieki, nie tylko chory.

– W ofercie będą trudno dostępni specjaliści. Na przykład zaawansowana stomatologia czy medycyna estetyczna. Będziemy chcieli oferować również usługi z zakresu zdrowego trybu życia, związane także z medycyną sportową – zapowiada Anna Rulkiewicz. – Zależy nam bardzo na tym, żeby ludzie żyli w zdrowiu, długo i szczęśliwie, więc to jest holistyczne podejście. 

PROFEMED proponuje m.in. porady i spotkania z dietetykiem, psychologiem czy testy wydolnościowe pomagające dobrać odpowiednią aktywność fizyczną do stanu zdrowa i kondycji pacjenta. Chce pomagać pacjentom w utrzymywaniu dobrego wyglądu i samopoczucia, znalezieniu równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, radzeniu sobie ze stresem i pośpiechem – nie tylko wyleczyć z choroby, lecz także pozwolić, jak najdłużej zachować zdrowie.

Działalność PROFEMED dzieli się na cztery obszary: porady lekarzy specjalistów, sport i rehabilitacja, stomatologia oraz medycyna estetyczna.

– Oferujemy diagnostykę i leczenie z zakresu chorób metabolicznych, począwszy od diabetologii poprzez gastroenterologię, endokrynologię, aż po konsultacje dietetyczne, które mają wspierać leczenie z zakresu tych specjalizacji – mówi Hanna Stankowiak-Kulpa, kierownik medyczny Centrum Medycznego PROFEMED. – Oferujemy również diagnostykę i leczenie chorób narządu ruchu. Mam na myśli konsultacje ortopedyczne, rehabilitacje medyczne, konsultacje neurochirurgiczne oraz konsultacje u lekarzy neurologów. Wszystko po to, żeby ułatwić pacjentom dobór właściwej aktywności fizycznej. Jesteśmy również dla tych pacjentów, którzy w trakcie wykonywania aktywności fizycznej doznają kontuzji i potrzebują wsparcia, by móc kontynuować uprawianie sportu.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.