News powiązane z Świadomość konsumencka Polaków

2016-03-08 | 06:35
Transport
Rynek przesyłek kurierskich pod koniec roku może być wart 5,2 mld zł. Motorem wzrostu e-commerce oraz eksport News powiązane z Świadomość konsumencka Polaków

Rynek przesyłek kurierskich pod koniec roku może być wart 5,2 mld zł. Motorem wzrostu e-commerce oraz eksport

W tym roku rynek przesyłek kurierskich może wzrosnąć o ponad 20 proc. i osiągnąć wartość 5,2 mld zł. Popyt na usługi generuje rozwijający się dynamicznie eksport, a przede wszystkim rosnąca sprzedaż przez internet. Firmy z branży będą inwestować w usprawnienia ostatniej mili, czyli doręczeń przesyłek bezpośrednio do odbiorcy końcowego.
więcej
2014-02-24 | 06:00
Zakupy
Polacy nie czytają etykiet i nie sugerują się wskazówkami producentów. Najważniejsza jest cena

Polacy nie czytają etykiet i nie sugerują się wskazówkami producentów. Najważniejsza jest cena

Polacy nie czytają etykiet, a jeśli nawet zdarzy im się rzucić na nie okiem, nie rozumieją przeczytanych informacji – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie A.I.S.E. Międzynarodowego Stowarzyszenia Producentów Mydeł, Detergentów i Środków Czystości. Konsumenci nie wiedzą też, na co zwracać uwagę i jak wybierać wartościowe produkty. Głównym kryterium wyboru jest niska cena, atrakcyjne opakowanie i przywiązanie do marki.
więcej