News powiązane z ASUS

2014-09-29 | 06:40
Telekomunikacja
ASUS wchodzi na polski rynek smartfonów News powiązane z ASUS

ASUS wchodzi na polski rynek smartfonów

ASUS chce być czołowym graczem na rynku smartfonów. Jego celem jest znalezienie się w pierwszej piątce pod względem udziału w rynku. Producent chce przekonać klientów do swoich produktów dobrym stosunkiem jakości do ceny, by to osiągnąć zamierza wykorzystać doświadczenie zdobyte przy tworzeniu innych kategorii produktów IT. Smartfony ZenFone na początku nie będą dostępne u operatorów komórkowych, a jedynie w sprzedaży detalicznej.
więcej
2014-09-25 | 06:45
Firma
ASUS na 25-lecie zmienia strategię. Poza tabletami i notebookami producent zaoferuje smartfony

ASUS na 25-lecie zmienia strategię. Poza tabletami i notebookami producent zaoferuje smartfony

ASUS zapowiada ekspansję w kolejnych segmentach produktów, również na polskim rynku, gdzie jest obecny od 9 lat. W tym roku nowością od ASUS-a są smartfony, a najbliższa przyszłość będzie należeć do urządzeń noszonych, tzw. wearables, czyli np. zegarków. Choć smartfony są coraz większe, konsumenci wciąż będą potrzebować co najmniej dwóch różnych urządzeń mobilnych.
więcej
2013-09-17 | 06:10
IT i technologie
ASUS spodziewa się dwucyfrowego udziału w polskim rynku urządzeń mobilnych

ASUS spodziewa się dwucyfrowego udziału w polskim rynku urządzeń mobilnych

ASUS jest trzecim graczem na polskim rynku urządzeń mobilnych, na którym w przyszłym roku zamierza uzyskać dwucyfrowy udział. Producent zapowiada, że w tym półroczu wprowadzi na rynek nowości m.in. w segmencie tabletów (ma w nim 4 proc. udział) oraz laptopów (16 proc.). Dla użytkowników tabletów szczególnie interesujący ma być IV kwartał – ujawnia Sławomir Stanik, country manager ASUS Polska.
więcej
2013-08-13 | 06:40
IT i technologie
ASUS: na rynku wygrywają mniejsze tablety. Silna konkurencja taniego sprzętu z Chin

ASUS: na rynku wygrywają mniejsze tablety. Silna konkurencja taniego sprzętu z Chin

Tablety i smartfony będą tanieć. Duża konkurencja na rynku, również ze strony produktów z Chin, powoduje, że ceny urządzeń spadają. Polacy chętnie kupują coraz bardziej zaawansowane urządzenia, w tym także produkty hybrydowe łączące zalety notebooków z tabletami, których sprzedaż będzie dalej rosła – prognozuje szef ASUS Polska.
więcej