News powiązane z Agora

2015-06-02 | 10:00
Giełda
SII: Początek 2015 roku pod znakiem mocnego dolara i deflacji. Dla większości spółek z GPW obecny rok jest na razie korzystny News powiązane z Agora

SII: Początek 2015 roku pod znakiem mocnego dolara i deflacji. Dla większości spółek z GPW obecny rok jest na razie korzystny

Większość spółek z polskiej giełdy pokazała po I kwartale dobre wyniki. Pewnym wyjątkiem były firmy odzieżowe. Na ich wyniki wpływ miała bowiem sytuacja na rynku walutowym oraz duże firmy handlowe, którym szkodziła deflacja. W dalszej części roku wyniki te mogą się jednak poprawić, bo spodziewany jest powrót inflacji, a dolar w kwietniu i maju był tańszy niż w okresie od stycznia do marca.
więcej
2015-05-19 | 06:20
Media i PR
Rynek reklamy w tym roku wzrośnie od 2 do 4 proc. Prasa będzie notować spadki, ale coraz mniejsze

Rynek reklamy w tym roku wzrośnie od 2 do 4 proc. Prasa będzie notować spadki, ale coraz mniejsze

Wydatki na reklamę w pierwszym kwartale br. wyniosły blisko 1,7 mld zł, po 3,5-proc. wzroście rok do roku – wynika z szacunków Agory. To pozwala prognozować ok. 2-4-proc. wzrost rynku w tym roku. Reklamodawcy zwiększyli nakłady na promocję we wszystkich segmentach rynku z wyjątkiem prasy. W kolejnych miesiącach skala spadków w czasopismach i dziennikach ma być jednak coraz mniejsza.
więcej
2015-05-14 | 06:20
Media i PR
Dobre wyniki Agory skłaniają do kolejnych inwestycji. Będą nowe kina, stacje radiowe i więcej „Gazety Wyborczej” w internecie

Dobre wyniki Agory skłaniają do kolejnych inwestycji. Będą nowe kina, stacje radiowe i więcej „Gazety Wyborczej” w internecie

Pozaprasowe segmenty Agory rosną coraz szybciej, dlatego spółka stawia na kolejne inwestycje. Planuje budowę kolejnych kin, inwestuje w sieć rozgłośni radiowych i nośniki reklamowe. Działalność prasową stara się zaś przenieść do internetu – rozpoczyna wdrażanie własnej platformy technologicznej dla płatnych treści „Gazety Wyborczej”.
więcej
2015-04-14 | 06:10
Media i reklama
Agora chce rozwijać model płatnych treści w internecie. „Gazeta Wyborcza” ma już ponad 55 tys. płatnych użytkowników w sieci

Agora chce rozwijać model płatnych treści w internecie. „Gazeta Wyborcza” ma już ponad 55 tys. płatnych użytkowników w sieci

Już co czwarty płatny czytelnik „Gazety Wyborczej” kupuje ją w wersji cyfrowej. Sprzedaż prasy drukowanej od ponad dekady systematycznie spada. Tradycyjne media szukają więc sposobu na dotarcie do czytelników za pomocą nowych technologii.
więcej
2015-04-09 | 06:10
Media i PR
Sukces mediów w internecie możliwy tylko dzięki ich obecności również w wersji mobilnej

Sukces mediów w internecie możliwy tylko dzięki ich obecności również w wersji mobilnej

Mimo wciąż dużej popularności telewizji to media internetowe w najbliższych latach będą wyznaczać trendy w branży reklamowo-medialnej. Kluczem do sukcesu jest wieloplatformowe budowanie mediów, czyli tworzenie równolegle wielu wersji, m.in. na urządzenia mobilne. Ze względu na rosnącą popularność smartfonów ten segment reklamy będzie coraz ważniejszy. Jak dotąd największe pieniądze reklamodawcy zarabiają jednak w komputerowych mediach.
więcej