News powiązane z Alibaba

2021-12-22 | 06:15
Handel
Handel internetowy w Chinach rośnie szybciej niż globalny rynek. Ten potencjał coraz częściej wykorzystują polskie marki kosmetyczne News powiązane z Alibaba

Handel internetowy w Chinach rośnie szybciej niż globalny rynek. Ten potencjał coraz częściej wykorzystują polskie marki kosmetyczne

Chiński rynek handlu elektronicznego jest największy na świecie i wciąż bardzo dynamicznie rośnie. Prawie 30-proc. tempo rozwoju rok do roku wyprzedza tempo wzrostu globalnego rynku e-commerce. To zasługa rosnącego zaufania konsumentów do zakupów online i coraz szerszej oferty licznych platform handlu elektronicznego. Ten potencjał z powodzeniem mogą wykorzystać polskie marki. – Rynek chiński wymaga jednak dobrej znajomości klienta, dostępnych platform, dużo cierpliwości i dosyć dużego budżetu marketingowego, aby markę wprowadzić i wypromować – mówi Piotr Purchała z Primavera Parfum.
więcej
2014-09-22 | 07:00
Rynki zagraniczne
DM BOŚ: chociaż kurs koncernu Alibaba na NYSE jest już wysoki, to za dalszym wzrostem jego notowań przemawiają coraz lepsze wyniki finansowe

DM BOŚ: chociaż kurs koncernu Alibaba na NYSE jest już wysoki, to za dalszym wzrostem jego notowań przemawiają coraz lepsze wyniki finansowe

Bardzo udany piątkowy debiut na amerykańskiej giełdzie NYSE chińskiego koncernu Alibaba nie wyczerpuje potencjału wzrostów akcji spółki kontrolującej 80 proc. e-handlu w Państwie Środka. Analitycy wskazują nie tylko na potencjał chińskiego rynku e-zakupów, lecz także coraz lepsze wyniki finansowe. Kolejne sesje dla Alibaby mogą być jednak mniej korzystne niż debiutancka.
więcej
2014-08-28 | 10:00
Handel
Debiut Alibaby może być największy na świecie. Spółka jest bardziej atrakcyjna niż Facebook

Debiut Alibaby może być największy na świecie. Spółka jest bardziej atrakcyjna niż Facebook

16 września na Wall Street ma zadebiutować Alibaba, czyli chiński odpowiednik eBaya. Analitycy szacują, że może to być największe IPO w historii, gdyż spółka ma szansę zebrać nawet 26 mld dolarów. Alibaba chce przyciągnąć kapitał 80-proc. udziałem w szybko rosnącym rynku e-handlu, który korzysta na bogacącej się klasie średniej w Chinach. Równocześnie to znacznie mniej ryzykowna inwestycja niż ostatnie głośne i tej miary IPO za oceanem, czyli Facebook.
więcej