News powiązane z DIY
2017-03-01 | 06:35
Handel
Zdecydowana większość konsumentów chce kupować przez internet. W przyszłości głównie za pomocą smartfonów i urządzeń mobilnych
Cyfrowe technologie mają ogromny wpływ na handel. Prawie połowa konsumentów łączy różne kanały zakupowe, a zdecydowana większość chce mieć możliwość zarezerwowania online produktów i odebrania ich osobiście w sklepie. Taka multikanałowość to coraz wyraźniejszy trend w polskim e-commerce. Podąża za nim także francuski Leroy Merlin, który w marcu wprowadzi we wszystkich swoich sklepach cyfrową platformę dla klientów i wyposaży prawie 10 tys. pracowników w smartfony i mobilne narzędzia do wsparcia sprzedaży.
2017-02-15 | 06:00
Dom i ogród
W Polsce coraz modniejsza jest renowacja mebli. Zamiast skandynawskiego designu i sklejki wolimy meble z duszą
Polacy znudzeni ofertą salonów z wyposażeniem wnętrz wykorzystują własną inwencję bądź inspirują się pomysłami z sieci i odnawiają stare przedmioty lub ze starych robią zupełnie nowe. Wszystko jest kwestią wyobraźni i wyczucia gustu. Unikalne meble z duszą można kupić na popularnych serwisach aukcyjnych, a nawet znaleźć na śmietniku, a paleta pomysłów jest wręcz nieograniczona. Stare szafki, komody czy fotele można pomalować, wymienić im obicia i uchwyty, a z niepotrzebnych desek zrobić półki czy kanapy.
2017-01-23 | 06:00
Moda
Modna staje się własnoręcznie wykonana biżuteria. Prawdziwym hitem są samodzielnie robione broszki
Ręcznie robiona biżuteria artystyczna to nie tylko zwykłe ozdoby i świecidełka, lecz także dzięki kreatywności wykonawcy – często małe dzieła sztuki z duszą. Każdy egzemplarz jest przy tym jedyny w swoim rodzaju, wyraża charakter właścicielki i pozwala jej poczuć się oryginalnie. By zacząć tę przygodę, nie trzeba wiele – można bazować na gotowych półproduktach: koralikach, rzemykach czy kamykach. A kiedy już połkniemy bakcyla, z naszej domowej pracowni wyjdą wyroby, które zachwycą niecodziennymi formami oraz dekoracjami. Prawdziwą furorę robią teraz na przykład niebanalne broszki.
2015-10-02 | 06:45
Handel
Grupa Muszkieterów modernizuje sklepy i planuje otwarcie 500 kolejnych. Obroty w tym roku mają wynieść ponad 5,8 mld zł
Grupa Muszkieterów, zrzeszająca właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché, w pierwszym półroczu wygenerowała 2,75 mld zł obrotów. W całym roku mają one sięgnąć 5,85 mld zł. Żeby utrzymać tempo rozwoju na trudnym rynku i przy utrzymującej się deflacji, Grupa zmienia koncept sklepów Intermarché. Wprowadza też możliwość zamawiania zakupów przez internet i ich odbiór w sklepie. Przyjęta przez Bricomarché polityka cenowa przynosi bardzo dobre efekty. W ciągu pięciu lat pod szyldami obu sieci powstanie 500 nowych sklepów.
2015-03-19 | 06:40
Handel
Grupa Muszkieterów zwiększy liczbę sklepów w Polsce. Spółka planuje też budowę fabryki mięsa
Ponad 50 nowych sklepów Intermarché i Bricomarché ma zostać otwartych w tym roku. Obydwie sieci oparte o model franczyzowy zwiększają przychody znacznie szybciej niż średnia rynkowa. Wśród nowych sklepów będzie 7 obiektów Bricomarché przejętych od sieci Nomi. Spółka planuje też budowę fabryki mięsa.
2014-10-07 | 10:00
Handel
Grupa Muszkieterów: Sieć Bricomarché będzie się rozwijać w Polsce. Planowane są kolejne akwizycje i uruchomienie pięciu nowych placówek
Po przejęciu czternastu lokalizacji po placówkach Nomi SA Grupa Muszkieterów, właściciel marki Bricomarché, planuje kolejne otwarcia. Niebawem zostanie uruchomiony setny sklep pod tym szyldem. Kolejne placówki powstawać będą w województwie świętokrzyskim i regionach wschodnich. Potencjał polskiego rynku według zarządu Grupy Muszkieterów wciąż jest ogromny.
2014-06-23 | 06:10
Dom i ogród
Polacy coraz częściej urządzają swoje domy, kierując się zasadą „do it yourself”
Dekorowanie domów własnoręcznie wykonanymi przedmiotami i meblami stało się wśród Polaków popularne. Znudzeni ofertą salonów z wyposażeniem wnętrz wykorzystują własną inwencję bądź inspirują się pomysłami z sieci i odnawiają stare przedmioty. Oryginalne meble, ozdoby czy firanki robione są już nie tylko na własny użytek, lecz także trafiają do sprzedaży – głównie za pośrednictwem sklepów internetowych.