News powiązane z Downtown Store Volvo

2018-05-21 | 05:00
Car industry
A new concept by Volvo in central Warsaw. This is a first car dealership in the world with a coffee house and a cultural centre. News powiązane z Downtown Store Volvo

A new concept by Volvo in central Warsaw. This is a first car dealership in the world with a coffee house and a cultural centre.

World’s first Downtown Store by Volvo has just been opened in the very centre of Warsaw. It is a new concept of a car dealership with a coffee house and a cultural centre, where you can arrange a test drive or buy a car on the spot, while also enjoying a good coffee and music concerts. This way the brand wants to reach busy, hard-working residents of Warsaw who often don’t have the time to visit a dealership located on the outskirts.
więcej
2018-04-17 | 06:11
Motoryzacja
Bartłomiej Topa i Robert Sowa na premierze nowego lokalu Volvo. Będzie on łączył salon samochodowy z kawiarnią i centrum kulturalnym

Bartłomiej Topa i Robert Sowa na premierze nowego lokalu Volvo. Będzie on łączył salon samochodowy z kawiarnią i centrum kulturalnym

Marka Volvo otworzyła pierwszy na świecie salon samochodowy połączony z kawiarnią i centrum kulturalnym. Zdaniem Bartłomieja Topy jest to miejsce, w którym można przyzwyczaić się do myśli o zakupie auta, a jednocześnie delektować się dobrą kawą i muzyką. Robert Sowa docenia natomiast fakt, że dzięki nowemu konceptowi nie trzeba jechać do położonego poza miastem salonu, aby obejrzeć wymarzony samochód.
więcej
2018-04-16 | 09:00
Motoryzacja
Nowy koncept marki Volvo w centrum Warszawy. To pierwszy na świecie salon samochodowy połączony z kawiarnią i centrum kulturalnym

Nowy koncept marki Volvo w centrum Warszawy. To pierwszy na świecie salon samochodowy połączony z kawiarnią i centrum kulturalnym

Pierwszy na świecie Downtown Store marki Volvo został właśnie otwarty w ścisłym centrum Warszawy. To nowy koncept salonu samochodowego, połączonego z kawiarnią i centrum kulturalnym, gdzie – obok dobrej kawy i koncertów muzycznych – można też skorzystać z jazdy próbnej i od ręki kupić samochód. Grupą docelową marki są zabiegani, pracujący mieszkańcy Warszawy, którzy często nie mają czasu odwiedzić salonu położonego na obrzeżach miasta.
więcej