News powiązane z Intermarche

2017-08-29 | 06:45
Handel
Ponad 1/3 Polaków uważa handel za atrakcyjną branżę na własny biznes. Sklep prowadzony w ramach franczyzy może obniżyć ryzyko dla przedsiębiorcy News powiązane z Intermarche

Ponad 1/3 Polaków uważa handel za atrakcyjną branżę na własny biznes. Sklep prowadzony w ramach franczyzy może obniżyć ryzyko dla przedsiębiorcy

Rosnąca zamożność społeczeństwa i dobre nastroje konsumentów sprawiają, że handel dynamicznie się rozwija. Ponad 1/3 Polaków uważa, że to branża, w której warto rozpocząć własny biznes – wynika z badania TNS dla Grupy Muszkieterów. 40 proc. osób myślących o założeniu własnej firmy obawia się jednak walki z konkurencją. Rozwiązaniem dla nich staje się franczyza, czyli prowadzenie własnego biznesu, ale pod szyldem dużej, rozpoznawalnej marki.
więcej
2015-04-07 | 06:35
Handel
Intermarché pracuje nad nowym konceptem sklepu. Sieć nie chce wchodzić w segment delikatesowy

Intermarché pracuje nad nowym konceptem sklepu. Sieć nie chce wchodzić w segment delikatesowy

Handlowcy przyznają, że trwająca już od dziewięciu miesięcy deflacja coraz bardziej wpływa na osiągane przez nich wyniki. Sieć Intermarché wybiera strategię ucieczki do przodu i testuje nowy format sklepów, które zmierza wprowadzić na krajowy rynek. Liczy na wzrost zarówno wolumenu sprzedaży, jak i liczby konsumentów odwiedzających jej placówki. Nie zamierza jednak pozycjonować swoich obiektów w segmencie delikatesów.
więcej
2015-03-26 | 10:00
Handel
Intermarché będzie rozwijać sieć. Testuje nowy koncept placówek i odbiór towarów bez wysiadania z auta

Intermarché będzie rozwijać sieć. Testuje nowy koncept placówek i odbiór towarów bez wysiadania z auta

Intermarché kontynuuje ofensywę na polskim rynku. Sieć zamierza umocnić swoją pozycję w Polsce, inwestując w jakość oraz zwiększając dostępność oferty. Podtrzymuje też swoje zapowiedzi dotyczące intensywnego rozwoju sklepów do 2020 roku.
więcej
2015-03-19 | 06:40
Handel
Grupa Muszkieterów zwiększy liczbę sklepów w Polsce. Spółka planuje też budowę fabryki mięsa

Grupa Muszkieterów zwiększy liczbę sklepów w Polsce. Spółka planuje też budowę fabryki mięsa

Ponad 50 nowych sklepów Intermarché i Bricomarché ma zostać otwartych w tym roku. Obydwie sieci oparte o model franczyzowy zwiększają przychody znacznie szybciej niż średnia rynkowa. Wśród nowych sklepów będzie 7 obiektów Bricomarché przejętych od sieci Nomi. Spółka planuje też budowę fabryki mięsa.
więcej
2014-10-15 | 10:00
Handel
Intermarché: deflacja pogarsza wyniki sieci handlowych, Intermarché rośnie mimo trudnego otoczenia

Intermarché: deflacja pogarsza wyniki sieci handlowych, Intermarché rośnie mimo trudnego otoczenia

Sieć ponad 200 supermarketów Intermarché w I półroczu zwiększyła swój udział w rynku do 16,6 proc., co oznacza wzrost o 0,8 pkt proc. Obroty, jakie sklepy Intermarché osiągnęły w tym czasie w Polsce, wzrosły o ponad 10,9 proc.
więcej
2014-10-09 | 09:00
Handel
Intermarché wdraża nową strategię – inna koncepcja sklepów i sprzedaż online

Intermarché wdraża nową strategię – inna koncepcja sklepów i sprzedaż online

Sieć sklepów Intermarché w najbliższym czasie czeka gruntowna przebudowa związana z wdrażaniem zmian w koncepcji funkcjonowania wszystkich placówek. Zostały one podzielone ze względu na lokalizację. Każda z nich będzie dostosowana do lokalnych potrzeb klientów. Rusza też pilotaż sprzedaży internetowej z odbiorem w sklepie stacjonarnym.
więcej
2014-05-02 | 06:40
Handel
Grupa Muszkieterów stawia na rozwój. W planach 500 nowych sklepów do 2020 roku

Grupa Muszkieterów stawia na rozwój. W planach 500 nowych sklepów do 2020 roku

Francuska Grupa Muszkieterów, która zrzesza właścicieli supermarketów spożywczych Intermarché oraz działających w segmencie dom i ogród sieci sklepów Bricomarché, chce wzmocnić swoją pozycję na polskim rynku. Do 2020 roku zamierza zwiększyć sieć punktów handlowych z obecnych 300 do 800. Dzięki przyjętej strategii firmie udało się zwiększyć obroty dwucyfrowo. W 2013 roku sięgnęły w sumie prawie 5 mld zł.
więcej
2014-04-16 | 06:25
Handel
Konsumenci coraz częściej wybierają produkty marek własnych sieci handlowych. Rynek ten rośnie o 20 proc. rocznie

Konsumenci coraz częściej wybierają produkty marek własnych sieci handlowych. Rynek ten rośnie o 20 proc. rocznie

Marki własne to szybko rozwijający się rynek – sprzedaż takich produktów rośnie o jedną piątą rocznie. To świadczy o tym, że konsumenci przestali kojarzyć marki własne z niską ceną i niską jakością. Wśród najbardziej popularnych produktów pod marką własną są woda mineralna i papier toaletowy.
więcej