News powiązane z Internetowa Rewolucja

2014-11-03 | 06:20
Media i PR
Telewizji przybywa reklamodawców. Rosną stacje tematyczne News powiązane z Internetowa Rewolucja

Telewizji przybywa reklamodawców. Rosną stacje tematyczne

Po dwóch latach spadków rynek reklamy telewizyjnej znowu rośnie. Z analiz domu mediowego Starlink wynika, że jego wartość w I półroczu zwiększyła się o 5 proc., do 1,9 mld zł. Rośnie udział stacji tematycznych, co zdaniem Piotra Bieńki, prezesa domu mediowego Codemedia, daje więcej możliwości lepszego adresowania kampanie reklamowe.
więcej
2013-03-20 | 06:40
Firma
Google Polska: internet narzędziem do pozyskiwania kontrahentów z zagranicy dla zaledwie 2-3 proc. polskich firm

Google Polska: internet narzędziem do pozyskiwania kontrahentów z zagranicy dla zaledwie 2-3 proc. polskich firm

Internetowa Rewolucja ma zachęcić małe i średnie firmy do otwarcia się na rynki zagraniczne przy pomocy internetu. Organizatorzy projektu, czyli m.in. Ministerstwo Gospodarki, PKPP Lewiatan i firma Google chcą pokazać polskim przedsiębiorcom, że eksport nie wiąże się z dużymi kosztami i trudnościami. Tym bardziej, że główne narzędzie, czyli internet, jest już powszechnie dostępne.
więcej
2013-01-24 | 06:35
IT i technologie
Polskie małe i średnie firmy nie potrafią promować się w internecie

Polskie małe i średnie firmy nie potrafią promować się w internecie

Ponad połowa małych i średnich firm nie postrzega internetu jako narzędzia dotarcia do międzynarodowych klientów i nie jest też świadoma możliwości promocyjnych, jakie daje sieć. Tymczasem aż 68 proc. firm przyjmujących zamówienia z innych krajów Unii Europejskiej za pośrednictwem WWW, to firmy małe.
więcej