News powiązane z Intersport Polska

2015-01-16 | 06:20
Handel
Rynek artykułów sportowych jest wart 8 mld zł i rośnie w tempie 5 proc. rocznie. Branży sprzyja rosnąca popularność zdrowego trybu życia News powiązane z Intersport Polska

Rynek artykułów sportowych jest wart 8 mld zł i rośnie w tempie 5 proc. rocznie. Branży sprzyja rosnąca popularność zdrowego trybu życia

Polacy aktywnie spędzają czas wolny. Coraz więcej osób preferuje zdrowy styl życia. Nic zatem dziwnego, że sektor artykułów sportowych od kilku lat rośnie i jego obroty sięgają już niemal 8 mld zł. Nowe tendencje wynikają z lepszej infrastruktury rekreacyjnej, organizacji dużych imprez sportowych czy bardziej przystępnej cenowo oferty sprzętu sportowego.
więcej
2015-01-16 | 06:20
Handel
Intersport chce zarabiać na zmianie stylu życia Polaków. Rynek artykułów sportowych jest wart 8 mld zł i rośnie w tempie 5 proc. rocznie

Intersport chce zarabiać na zmianie stylu życia Polaków. Rynek artykułów sportowych jest wart 8 mld zł i rośnie w tempie 5 proc. rocznie

Polacy aktywnie spędzają czas wolny. Coraz więcej osób preferuje zdrowy styl życia. Nic zatem dziwnego, że sektor artykułów sportowych od kilku lat rośnie i jego obroty sięgają już niemal 8 mld zł. W dodatku konsumenci coraz częściej sięgają po produkty z wyższej półki. Giełdowy Intersport, pozycjonujący się właśnie w tym segmencie, postawił na ofertę sprzętu i odzieży do całorocznego uprawiania sportu, by wykorzystać ten trend.
więcej
2015-01-08 | 07:00
Handel
Intersport Polska w 2015 r. stawia na poprawę marż, optymalizację kosztów i rozwój oferty całorocznej

Intersport Polska w 2015 r. stawia na poprawę marż, optymalizację kosztów i rozwój oferty całorocznej

Łagodniejsze zimy w ostatnich latach wymuszają na branży artykułów sportowych zmiany, to znaczy mniejsze zaangażowanie w sprzedaż sprzętu zimowego. Intersport Polska rozwija ofertę produktów dostępnych w ciągu całego roku. Najwyższe, dwucyfrowe wzrosty przychodów w spółce generują akcesoria do biegania i jazdy na rowerze, a zwłaszcza odzież przeznaczona do uprawiania tych dyscyplin.
więcej
2015-01-08 | 06:25
Handel
Ze względu na pogodę sklepy sportowe coraz bardziej stawiają na sprzedaż całorocznego asortymentu

Ze względu na pogodę sklepy sportowe coraz bardziej stawiają na sprzedaż całorocznego asortymentu

Łagodniejsze zimy w ostatnich latach wpływają na branżę artykułów sportowych, powodując mniejsze zaangażowanie w sprzedaż sprzętu zimowego. Tak zrobił m.in. Intersport Polska, który rozwija ofertę produktów dostępnych w ciągu całego roku. Najlepiej w sklepach tej sieci sprzedają się akcesoria do biegania i jazdy na rowerze, a zwłaszcza odzież przeznaczona do uprawiania tych dyscyplin.
więcej
2013-12-24 | 06:25
Handel
Grudzień i styczeń to czas żniw dla sprzedawców sprzętu sportowego

Grudzień i styczeń to czas żniw dla sprzedawców sprzętu sportowego

Ostatnie tygodnie roku to dla sprzedawców artykułów sportowych miesiące największych obrotów. W tym czasie branża koncentruje się na sprzedaży sprzętu i odzieży do sportów zimowych, głównie dla narciarzy. Wydatki Polaków na akcesoria sportowe rosną, choć wciąż największą popularnością cieszą się sporty, które nie wymagają specjalistycznego i drogiego wyposażenia.
więcej