News powiązane z Lenovo

2016-10-05 | 06:40
Telekomunikacja
Lenovo szykuje się do ekspansji na polskim rynku smartfonów. Cel długoterminowy to pozycja lidera News powiązane z Lenovo

Lenovo szykuje się do ekspansji na polskim rynku smartfonów. Cel długoterminowy to pozycja lidera

Po sukcesach na polskim rynku tabletów i pecetów chiński koncern Lenovo zapowiada ekspansję w segmencie smartfonów. Na początek zaoferuje cztery modele, w tym modularny aparat premium Moto Z. Dzięki nim koncern chce szybko osiągnąć minimum 10-proc. udział rynkowy, a następnie konsekwentnie umacniać pozycję.
więcej
2016-07-20 | 06:45
IT i technologie
Lenovo inwestuje w segment urządzeń dla małych i średnich firm. Rośnie znaczenie polskiego rynku dla chińskiego koncernu

Lenovo inwestuje w segment urządzeń dla małych i średnich firm. Rośnie znaczenie polskiego rynku dla chińskiego koncernu

Polska to jeden z najważniejszych krajów dla Lenovo, czego dowodem będzie wrześniowa wizyta w naszym kraju całego zarządu chińskiego koncernu z prezesem Yang Yuanqing na czele. Po sukcesach na polskim rynku konsumenckim koncern chce zaistnieć na rynku małych i średnich przedsiębiorstw w pełnym zakresie produktowym – zapowiada dyrektor generalny Lenovo Polska.
więcej
2015-12-01 | 06:40
Handel
Małe i średnie firmy wymieniają laptopy średnio co trzy lata. Nowego sprzętu i porad szukają głównie w internecie

Małe i średnie firmy wymieniają laptopy średnio co trzy lata. Nowego sprzętu i porad szukają głównie w internecie

Polskie firmy wymieniają sprzęt komputerowy w zależności od jego typu co 2–5 lat. Najczęściej przed zakupem nowych urządzeń szukają porad w internecie. Głównym źródłem informacji są sklepy internetowe i porównywarki cen. Właściciele firm częściej opierają się na rekomendacjach znajomych niż na opiniach specjalistów.
więcej
2015-08-03 | 06:45
Handel
Sprzedaż komputerów w Polsce o 2 proc. wyższa. Liderem rynku pozostaje Lenovo, które zamierza też zdobyć rynek smartfonów

Sprzedaż komputerów w Polsce o 2 proc. wyższa. Liderem rynku pozostaje Lenovo, które zamierza też zdobyć rynek smartfonów

Krajowy rynek komputerów jak dotąd opiera się obserwowanemu na świecie spadkowi. W ostatnim kwartale zanotował 2-proc. wzrost sprzedaży. Lenovo – obecne w Polsce od 10 lat – ma ponad 35-proc. udział w tym rynku i chce wzmacniać swój udział w kategorii komputerów stacjonarnych. Tym bardziej że klienci coraz chętniej sięgają po urządzenia All-in-One umożliwiające prace w różnych trybach. Jednocześnie spółka duży nacisk kładzie na najszybciej rosnący segment, czyli urządzenia mobilne.
więcej
2014-12-19 | 06:45
Telekomunikacja
W 2015 roku Lenovo razem z marką Motorola zawalczy na rynku smartfonów

W 2015 roku Lenovo razem z marką Motorola zawalczy na rynku smartfonów

Lenovo po przejęciu Motoroli od Google zamierza w przyszłym roku powalczyć o rynek smartfonów, również w Polsce. Celem jest osiągnięcie dwucyfrowego udziału w rynku. Dzięki przejęciu działu serwerów biznesowych x86 od IBM spółka może podwoić obroty w tym segmencie polskiego rynku.
więcej
2014-02-20 | 06:35
IT i technologie
Spada sprzedaż komputerów w Polsce. Tylko niektórzy producenci na plusie

Spada sprzedaż komputerów w Polsce. Tylko niektórzy producenci na plusie

Polski rynek komputerów osobistych w IV kwartale skurczył się o 10 proc. – wynika z danych firmy IDC. Spada zarówno sprzedaż komputerów stacjonarnych (o 2 proc.), jak i notebooków (o 15 proc.). Liderem na rynku jest Lenovo, które – mimo tendencji spadkowych na rynku – odnotowało w tym czasie 35-proc. wzrost. Spółka zapowiada dynamiczny rozwój również w segmencie tabletów i smartfonów.
więcej
2013-11-13 | 06:30
IT i technologie
Lenovo zapowiada tabletową ekspansję w Polsce. Wprowadza tablet z baterią, której nie trzeba ładować przez 18 godzin

Lenovo zapowiada tabletową ekspansję w Polsce. Wprowadza tablet z baterią, której nie trzeba ładować przez 18 godzin

Lenovo chce zrewolucjonizować rynek urządzeń mobilnych. Koncern wprowadził właśnie na rynek tablet Yoga, którego bateria działa trzykrotnie dłużej niż w standardowych urządzeniach, a nietypowy uchwyt ma umożliwić pracę w trzech różnych trybach.
więcej
2013-09-26 | 06:40
IT i technologie
Sprzedaż tabletów w Polsce dwa razy większa niż przed rokiem

Sprzedaż tabletów w Polsce dwa razy większa niż przed rokiem

W tym roku sprzeda się nawet 2,5 razy więcej tabletów niż rok temu – wynika z prognoz GfK Polonia. Już w tej chwili sprzedaż tabletów i komputerów przenośnych są na porównywalnym poziomie. Okres rozpoczęcia roku szkolnego wbrew nadziejom producentów nie przyniósł jednak znacznego wzrostu sprzedaży.
więcej
2012-12-12 | 06:25
IT i technologie
Lenovo: planujemy wprowadzić do Polski nasze smartfony

Lenovo: planujemy wprowadzić do Polski nasze smartfony

Chiński gigant informatyczny chce być światowym liderem i stawia na nowoczesne produkty biznesowe oraz smartfony. Na polskim rynku inteligentne telefony Lenovo, które podbijają rynek w Chinach i Rosji, mają się pojawić w przyszłym roku. Na razie koncern zaprezentował nowe ultrabooki oraz tablety działające w oparciu o Windows 8 i RT. Zdaniem producenta przyszły rok upłynie pod znakiem tego typu urządzeń.
więcej
2012-10-16 | 06:45
IT i technologie
A. Sowiński (Lenovo): polski rynek IT kurczy się

A. Sowiński (Lenovo): polski rynek IT kurczy się

Rynek komputerowy w Polsce czeka spowolnienie - twierdzą przedstawiciele Lenovo Polska. Prognozy dotyczące kilku najbliższych kwartałów wskazują na to, że rynek będzie się kurczył. - Wprawdzie niewiele, bo są to jednocyfrowe, ale jednak spadki - wyjaśnia Andrzej Sowiński. Najwięcej kłopotów w związku z tym może mieć segment enterprise. - Jest to zjawisko zupełnie nowe dla większości osób pracujących w Polsce w branży IT, bo przyzwyczailiśmy się do wzrostów i to dwucyfrowych - twierdzi dyrektor firmy.
więcej
2012-10-09 | 06:40
IT i technologie
Lenovo w ciągu dwóch lat chce być numerem 1 na polskim rynku

Lenovo w ciągu dwóch lat chce być numerem 1 na polskim rynku

- Chcemy być największym dostawcą komputerów na polskim rynku - zapowiada dyrektor generalny Lenovo Polska Andrzej Sowiński. W rozmowie z Agencją Informacyjną Newseria wyjaśnia, że firma chce tego dokonać w ciągu dwóch lat. W realizacji tego celu ma pomóc seria nowych produktów, które wkrótce pojawią się na rynku.
więcej