News powiązane z LinkedIn

2017-04-13 | 06:00
Media
Poszukiwanie pracy i pracowników przenosi się do mediów społecznościowych. Publikowane tam treści są szansą, ale i zagrożeniem News powiązane z LinkedIn

Poszukiwanie pracy i pracowników przenosi się do mediów społecznościowych. Publikowane tam treści są szansą, ale i zagrożeniem

Serwisy społecznościowe zmieniają swój charakter i przestają być jedynie platformą do komunikacji między znajomymi. Coraz częściej wspierają też proces ubiegania się o pracę i kontakt z pracodawcą. Takie profile jak np. Facebook działają także w drugą stronę – dla potencjalnego pracodawcy to sposób poznania kandydata od innej strony niż zawodowa. Poprzez świadome i umiejętne kreowanie swojego wizerunku w sieci możemy sprawić, że wymarzona praca sama zacznie nas szukać.
więcej
2016-11-17 | 06:35
Handel
Facebook wprowadza nowe narzędzie do zakupów online. Może się stać poważną konkurencją dla sprzedażowych gigantów

Facebook wprowadza nowe narzędzie do zakupów online. Może się stać poważną konkurencją dla sprzedażowych gigantów

Facebook staje się internetową fabryką nowych produktów i usług – mówi Joanna Jałowiec, redaktor naczelna Proto.pl. Największy serwis społecznościowy wprowadził w październiku trzy nowe aplikacje, zarówno dla użytkowników indywidualnych, jak i dla biznesu. W tyle nie pozostają LinkedIn i Instagram, które również testują nowe funkcjonalności.
więcej
2015-09-23 | 06:35
Firma
Firmy przeznaczają coraz mniej czasu na rekrutacje pracowników

Firmy przeznaczają coraz mniej czasu na rekrutacje pracowników

Czas na rekrutację pracowników w firmach jest coraz krótszy. W ponad połowie firm w Polsce wynosi od dwóch tygodni do miesiąca. Agencje pośredniczące w zatrudnieniu mają więc coraz mniej czasu na znalezienie odpowiednich kandydatów. Kosztem tradycyjnych ogłoszeń o naborze zyskują bezpośrednie formy dotarcia do kandydatów. Ważna rolę odgrywają tu serwisy społecznościowe oraz portale zawodowe.
więcej
2015-07-20 | 06:40
Firma
Zawodowe portale społecznościowe mogą zastąpić CV. Coraz więcej firm w ten sposób szuka pracowników

Zawodowe portale społecznościowe mogą zastąpić CV. Coraz więcej firm w ten sposób szuka pracowników

Większość procesów rekrutacyjnych to obecnie tzw. działania ukryte, prowadzone m.in. przez zawodowe portale społecznościowe, takie jak GoldenLine czy LinkedIn. Dzięki zawartym na nich informacjom pracodawcy i agencje rekrutujące mają ułatwione zadanie. Poszukujący nowych wyzwań pracownicy powinni więc zadbać o to, by znajdujące się na profilach dane były aktualne i prawdziwe, a sama aplikacja zaopatrzona w profesjonalne zdjęcie.
więcej
2014-11-06 | 06:20
Media i PR
Media społecznościowe przyspieszają proces rekrutacji i pomagają zweryfikować dane z CV

Media społecznościowe przyspieszają proces rekrutacji i pomagają zweryfikować dane z CV

Blisko połowa pracodawców prowadzi rekrutację przez media społecznościowe, żeby ją przyspieszyć – wynika z badania Adecco Poland. Serwisy takie, jak Facebook czy LinkedIn, stały się już powszechnym narzędziem wykorzystywanym do poszukiwania pracowników – służą m.in. do zamieszczania ofert pracy, weryfikowania danych z CV czy promowania pracodawcy. Często korzystają z nich także firmy rekrutacyjne – 60 proc. z nich przyznaje, że w ich organizacjach jest to obowiązkowe lub przynajmniej rekomendowane.
więcej
2014-10-23 | 06:00
Praca
Ponad 60 proc. pracowników zmieniło firmę pod wpływem rekomendacji znajomych

Ponad 60 proc. pracowników zmieniło firmę pod wpływem rekomendacji znajomych

60 proc. osób zmieniło pracę pod wpływem rekomendacji znajomych, a prawie 80 proc. przyjętych do firmy pracowników wcześniej kogoś już w niej znało – wynika z danych Hays Recruiting. Pracodawcy stosują więc nowe narzędzia wykorzystujące programy rekomendacji pracowniczych. Często robią to przez media społecznościowe, które znacząco zmieniają proces rekrutacji.
więcej
2014-09-16 | 06:30
Nowe technologie
Polscy pracodawcy popełniają wiele błędów podczas rekrutacji przez internet

Polscy pracodawcy popełniają wiele błędów podczas rekrutacji przez internet

Internet jest wciąż najbardziej popularnym miejscem do poszukiwania pracy. Do tej formy rekrutacji przekonują się także pracodawcy – już co piąty z nich wykorzystuje takie portale, jak Facebook, GoldenLine czy LinkedIn, do poszukiwania nowych pracowników. Zdaniem ekspertów polscy przedsiębiorcy popełniają jednak na wiele błędów. Do najważniejszych należy nieprecyzyjnie skonstruowane ogłoszenie.
więcej
2014-02-24 | 06:20
Media i PR
Reklama w internecie tym skuteczniejsza, im jej mniej

Reklama w internecie tym skuteczniejsza, im jej mniej

Ograniczanie spamów i reklam przyniosło portalowi LinkedIn dwuipółkrotny wzrost liczby odwiedzających w ciągu jednego roku. Liczba profili wzrosła do 1,7 miliona. Portal zamiast na reklamę kierowaną do wszystkich, zdecydował się na adresowanie przekazów do osób zainteresowanych danymi dziedzinami.
więcej