News powiązane z RTV

2017-08-31 | 06:35
Sprzęt i gadżety
Telewizor wciąż jednym z podstawowych urządzeń w domu. Konsumenci oczekują jednak nowych inteligentnych funkcji News powiązane z RTV

Telewizor wciąż jednym z podstawowych urządzeń w domu. Konsumenci oczekują jednak nowych inteligentnych funkcji

80 proc. ludzi korzysta ze smartfona, 67 proc. osób używa przenośnego komputera, zaś 16 proc. ma tablet, wynika z badania przeprowadzonego przez Google „How People Use Their Devices”. Jak wskazuje Google, na przestrzeni ostatnich lat to urządzenia mobilne stały się podstawą w codziennym życiu. Nadal jednak korzystamy z telewizorów. Oczekujemy jednak od nich, aby były coraz bardziej inteligentne.
więcej
2016-05-27 | 06:35
Handel
Rewolucja na rynku telewizorów. W 2019 roku 7 mln sprzedanych na świecie urządzeń będzie wykonanych w technologii OLED

Rewolucja na rynku telewizorów. W 2019 roku 7 mln sprzedanych na świecie urządzeń będzie wykonanych w technologii OLED

Stopniowo spadające ceny i rosnąca biblioteka treści powodują, że technologia OLED staje się coraz popularniejsza. Eksperci przekonują, że może ona całkowicie zmienić rynek telewizorów. Każdy piksel w takim ekranie włącza się i wyłącza samodzielnie, zapewniając dużo większy kontrast i lepsze odwzorowanie kolorów. Za cztery lata globalna sprzedaż takich urządzeń powinien wynieść ok. 7 mln sztuk.
więcej
2015-05-14 | 06:30
Konsument
Obsługę klienta czekają rewolucyjne zmiany. Sprzęt AGD i RTV sam będzie sygnalizować o usterce

Obsługę klienta czekają rewolucyjne zmiany. Sprzęt AGD i RTV sam będzie sygnalizować o usterce

Internet rzeczy może zrewolucjonizować obsługę klienta. Dzięki podłączeniu do sieci sprzętów domowych, jak lodówka czy zmywarka, sygnał o awarii czy zakłóceniach w działaniu dotrze do producenta szybciej niż w czasie rzeczywistym, dzięki czemu możliwa będzie błyskawiczna naprawa, nawet bez angażowania klienta.
więcej
2015-03-13 | 06:20
Handel
Firmy coraz częściej ubezpieczają należności, zarówno krajowe, jak i zagraniczne. Roczne składki sięgają 500 mln zł

Firmy coraz częściej ubezpieczają należności, zarówno krajowe, jak i zagraniczne. Roczne składki sięgają 500 mln zł

80 proc. ubezpieczeń należności w Polsce dotyczy transakcji krajowych. Rośnie jednak udział eksportu, również poza Unię Europejską. Jak wynika z danych Kupeg, nowego gracza w Polsce, rynek należności to rocznie ok. 500 mln zł składki podzielonej między pięć największych firm.
więcej
2015-02-23 | 06:30
Handel
AB, czołowy dystrybutor IT w regionie, rozwija kategorie zabawek, AGD i RTV oraz sektor rozwiązań dla przedsiębiorstw, w tym usługi dla e-handlu

AB, czołowy dystrybutor IT w regionie, rozwija kategorie zabawek, AGD i RTV oraz sektor rozwiązań dla przedsiębiorstw, w tym usługi dla e-handlu

Grupa Kapitałowa AB, znaczący dystrybutor IT w Europie Środkowo-Wschodniej, chce zwiększyć swój udział w rynku zabawek, AGD i RTV oraz rozwiązań dla przedsiębiorstw. W tej ostatniej grupie spółka chce poprawić sprzedaż produktów pod marką własną TB, a także marek Triline i Optimus. Dużym sukcesem okazała się dystrybucja iPhone’ów po podpisaniu w ubiegłym roku umowy z firmą Apple. To właśnie smartfony pozostają najważniejszym produktem na rynku elektroniki użytkowej.
więcej
2015-02-23 | 06:25
Handel
Klienci poszukują w smartfonach nowych funkcjonalności za niższą cenę

Klienci poszukują w smartfonach nowych funkcjonalności za niższą cenę

Producenci urządzeń mobilnych pracują nad coraz to nowszymi funkcjonalnościami, bo tego oczekują klienci. Na rynku poszukiwane są też coraz tańsze urządzenia. Mimo to najnowszy iPhone sprzedaje się w Polsce całkiem dobrze. Jednym z beneficjentów tego sukcesu jest Grupa AB, dystrybutor produktów Apple’a w Polsce, Czechach i na Słowacji. Grupa liczy na to, że podobnym sukcesem okażą się również nowe urządzenia.
więcej
2014-07-04 | 06:40
Handel
Media Markt walczy o klientów w mniejszych miejscowościach, gdzie nie ma sklepów sieci

Media Markt walczy o klientów w mniejszych miejscowościach, gdzie nie ma sklepów sieci

Media Markt chce zdobywać klientów również w miejscowościach, w których nie ma sklepów stacjonarnych. Sieć ma blisko 50 sklepów, głównie w większych miastach. Liczy jednak, że dzięki sprzedaży internetowej zakupy w Media Markt będą robić również mieszkańcy mniejszych miast i miejscowości. Zachęcić klientów ma ogólnokrajowa akcja Media Markt Tour 2014 – do października przedstawiciele sieci odwiedzą blisko 70 miejscowości w całej Polsce, promując w interaktywnym miasteczku nowoczesne technologie z oferty sklepów.
więcej
2014-06-20 | 06:10
IT i technologie
Na rynku telewizorów klienci mogą przebierać w ofertach. Niektóre sklepy nie wytrzymują konkurencji

Na rynku telewizorów klienci mogą przebierać w ofertach. Niektóre sklepy nie wytrzymują konkurencji

Rynek telewizorów w Polsce jest bardzo konkurencyjny – dla klientów to szeroki wybór i atrakcyjne ceny, ale dla firm to ostra walka o klientów. Te najsłabsze wypadają z rynku. Zmieniają się też zwyczaje zakupowe Polaków. Klienci coraz częściej łączą zakupy tradycyjne z internetowymi, czyli w sieci szukają informacji i wybierają model, a w sklepie tradycyjnym kupują, lub odwrotnie – w sklepie poznają produkty i porównują je, a sprzęt zamawiają przez internet.
więcej
2014-05-06 | 06:20
IT i technologie
Tablety i smartfony znów najpopularniejsze wśród prezentów komunijnych

Tablety i smartfony znów najpopularniejsze wśród prezentów komunijnych

W tym roku urządzenia mobilne będą dominować wśród prezentów komunijnych. Hitem ponownie będą tablety i smartfony, ale również przenośne audio oraz konsole. Branża oczekuje w najbliższych tygodniach wzmożonej sprzedaży zarówno w internecie, jak i sklepach stacjonarnych.
więcej
2014-04-23 | 06:35
IT i technologie
Jedna piąta sprzedaży RTV/AGD odbywa się przez internet. Podstawą tego rynku są tablety i smartfony

Jedna piąta sprzedaży RTV/AGD odbywa się przez internet. Podstawą tego rynku są tablety i smartfony

Nawet 30 mld zł może być warty polski rynek AGD i RTV. To wciąż znacznie mniej niż w krajach Europy Zachodniej. Już 20 proc. sprzedaży odbywa się poprzez internet. Choć Polacy najczęściej kupują drobne akcesoria, to dzięki popularności m.in. tabletów, smartfonów i sprzętów gospodarstwa domowego średnia wartość koszyka to 1-1,5 tys. zł. Hitem w tym roku mogą być telewizory OLED.
więcej
2014-02-04 | 06:40
Handel
Neonet walczy o pozycję lidera w swojej branży. Planuje także ekspansję zagraniczną

Neonet walczy o pozycję lidera w swojej branży. Planuje także ekspansję zagraniczną

Neonet chce w tym roku stać się największym sklepem RTV, AGD i IT w Polsce. W następnych latach spółka planuje ekspansję zagraniczną, przede wszystkim w Europie Środkowej. W krajach Europy Zachodniej Neonet chce sprzedawać sprzęt za pomocą sklepu internetowego. W ciągu kilkunastu miesięcy niewykluczony jest debiut giełdowy spółki.
więcej
2014-02-03 | 06:30
Gospodarka
Rynek RTV kurczy się

Rynek RTV kurczy się

Rynek RTV w Polsce wchodzi w okres stagnacji. Producenci podkreślają, że wzrosty sprzedaży telewizorów z poprzednich lat, spowodowane np. przejściem na naziemną telewizję cyfrową, w najbliższym czasie się nie powtórzą. Wciąż najpopularniejsze są telewizory ze średniej półki, o przekątnej 40 cali, choć rozmiar wybieranego sprzętu w kolejnych latach ma się zwiększać.
więcej
2013-07-30 | 06:35
Ochrona środowiska
GIOŚ: za mało elektrośmieci trafia do recyklingu. Szara strefa wciąż bardzo duża

GIOŚ: za mało elektrośmieci trafia do recyklingu. Szara strefa wciąż bardzo duża

W 2012 roku Polacy oddali w sumie ponad 157 mln kilogramów elektrośmieci, które trafiły do recyklingu. To jedna trzecia całkowitej masy sprzętu i blisko 3,9 kg na mieszkańca – za mało, żeby sprostać unijnym wymogom. Według wyliczeń przedsiębiorców – szara strefa w tej branży to nawet 40 proc rynku.
więcej
2013-07-22 | 06:35
Handel
Rośnie sprzedaż telewizorów. Mimo kryzysu dla Polaków to urządzenia pierwszej potrzeby

Rośnie sprzedaż telewizorów. Mimo kryzysu dla Polaków to urządzenia pierwszej potrzeby

Polacy kupują coraz więcej telewizorów. W ubiegłym roku w całym kraju sprzedało się ich 2,2 mln. W tym roku sprzedaż ma być o 200 tys. sztuk wyższa. Koniunktura na tym rynku jest dobra, bo dla wielu Polaków telewizor to najważniejszy sprzęt RTV i AGD w domu. Do wymiany urządzeń motywuje też cyfryzacja telewizji.
więcej
2013-05-21 | 06:35
Media i PR
Polskie Radio na plusie. Restrukturyzacja przyniosła efekty

Polskie Radio na plusie. Restrukturyzacja przyniosła efekty

Poprawia się sytuacja finansowa Polskiego Radia. Jak zapewnia prezes Andrzej Siezieniewski, spółka najgorsze ma już za sobą i udało się zbilansować jej przychody i wydatki. Nie ukrywa jednak, że wciąż liczy na uregulowanie kwestii finansowania publicznych mediów w Polsce, bo system abonamentowy od lat jest w kryzysie.
więcej