News powiązane z Sinsay

2015-03-06 | 06:35
Handel
Polskie marki modowe pojawią się w Egipcie, Katarze, Kuwejcie i Arabii Saudyjskiej. LPP chce zwiększać przychody z zagranicznych rynków News powiązane z Sinsay

Polskie marki modowe pojawią się w Egipcie, Katarze, Kuwejcie i Arabii Saudyjskiej. LPP chce zwiększać przychody z zagranicznych rynków

W ciągu kilku lat LPP chce osiągać nawet 20-30 proc. swoich przychodów z rynku niemieckiego. Żeby osiągnąć ten cel, spółka będzie co roku otwierać mniej więcej 10 nowych sklepów. Na razie w Niemczech działają cztery salony Reserved. Duże nadzieje LPP wiąże też z rynkami bliskowschodnimi, gdzie ryzyko jest zminimalizowane poprzez działalność w formie franczyzy. Na ten rok planowane są otwarcia sklepów m.in. w Katarze i Kuwejcie.
więcej
2014-08-27 | 10:30
Handel
Za kilka lat ponad połowa przychodów LPP ma pochodzić z zagranicy. Niemcy, Chorwacja i Bliski Wschód priorytetowymi kierunkami ekspansji

Za kilka lat ponad połowa przychodów LPP ma pochodzić z zagranicy. Niemcy, Chorwacja i Bliski Wschód priorytetowymi kierunkami ekspansji

LPP planuje otworzyć w tym roku cztery sklepy Reserved w Niemczech, a docelowo ma ich przybywać co roku dziesięć. Gdańska spółka wchodzi obecnie na rynek w Katarze i hamuje inwestycje w Rosji mimo ponad 20-proc. dynamiki sprzedaży. Po tym, jak marka Reserved zdobędzie uznanie klientów, LPP chce oferować na rynkach zagranicznych inne brandy i w perspektywie kilku lat przewiduje wzrost udziału zagranicy w przychodach do 50 proc., a potem przekroczenie tego progu.
więcej
2014-08-27 | 06:35
Handel
Niemcy wydają na ubrania pięć razy więcej niż Polacy. Sąsiedni rynek atrakcyjny dla polskich marek odzieżowych

Niemcy wydają na ubrania pięć razy więcej niż Polacy. Sąsiedni rynek atrakcyjny dla polskich marek odzieżowych

Niemiecki rynek przyciąga polskie marki odzieżowe. Firma LPP, właściciel takich marek, jak Reserved czy Mohito, w tym roku zamierza otworzyć za zachodnią granicą cztery sklepy, w kolejnych latach chce otwierać co najmniej 10 rocznie. – Statystyczny Niemiec wydaje rocznie na odzież pięć razy więcej niż statystyczny Polak. Dlatego chcemy tam bardzo wyraźnie zaistnieć – podkreślają przedstawiciele spółki.
więcej