News powiązane z Speedmail

2014-08-25 | 06:45
Handel
Reklama rozsyłana za pomocą tradycyjnej poczty skuteczniejsza niż SMS i mailing News powiązane z Speedmail

Reklama rozsyłana za pomocą tradycyjnej poczty skuteczniejsza niż SMS i mailing

Mimo że nowoczesne kanały komunikacji bardzo się rozwinęły w ostatnich latach, tradycyjna przesyłka listowa pozostaje jedną z najbardziej powszechnych metod dotarcia z reklamą bezpośrednią do klienta. W 2013 roku ulotki, gazetki czy katalogi docierały do ponad 20 mln Polaków. Dla porównania reklamowe SMS-y do niespełna 14 mln Polaków – wynika z badań Millward Brown i Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. W tej sytuacji wiele firm nadal uznaje listy reklamowe za najskuteczniejszy sposób bezpośredniego dotarcia do odbiorcy. Warunkiem sukcesu jest odpowiedni dobór bazy odbiorców.
więcej
2013-04-23 | 06:53
Infrastruktura
Urzędy mogą zaoszczędzić nawet 300 mln zł rocznie na usługach pocztowych

Urzędy mogą zaoszczędzić nawet 300 mln zł rocznie na usługach pocztowych

Mimo liberalizacji rynku pocztowego, która miała miejsce 1 stycznia tego roku, urzędy niechętnie korzystają z usług prywatnych operatorów. Nie sprzyja temu ustawa, która utrzymuje tzw. moc datownika urzędowego, czyli stempla pocztowego, zastrzeżoną tylko i wyłącznie dla Poczty Polskiej. – Zmieniając zapisy przetargów na usługi pocztowe, administracja państwowa mogłaby w tym obszarze zaoszczędzić nawet do 30-40 proc. kosztów – mówi Marek Witczak, członek zarządu ogólnopolskiego operatora pocztowego, firmy Speedmail.
więcej
2013-02-15 | 06:30
Media i PR
Biznes społecznie odpowiedzialny, innowacyjny i skuteczny - nagrodzony

Biznes społecznie odpowiedzialny, innowacyjny i skuteczny - nagrodzony

Wyróżnienia „Raportu Społeczna Odpowiedzialność Biznesu” oraz nagrody Cashcom.pl 2012 rozdane. Pierwsze wręczane są za „ponadstadardowe zaangażowanie w działalność CSR, drugie – za innowacyjność, efektywność i skuteczność działań firm. Wśród laureatów znaleźli się nie tylko przedsiębiorcy, wyróżniono także działanie instytucji państwowych, takich jak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości czy Ministerstwo Skarbu Państwa.
więcej
2012-08-30 | 06:40
Firma
Prezes Speedmail: zamiast uwolnienia rynku pocztowego faworyzacja Poczty Polskiej

Prezes Speedmail: zamiast uwolnienia rynku pocztowego faworyzacja Poczty Polskiej

– Otwarcie rynku pocztowego w 2013 roku będzie nadal faworyzowało Pocztę Polską – uważa Janusz Konopka, szef firmy Speedmail. Prywatni operatorzy pocztowi nadal będą mieli ograniczoną możliwość realizacji usługi listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Dlatego firma, by konkurować na wolnym rynku, stawia na innowacje.
więcej
2012-07-04 | 06:55
Infrastruktura
Od nowego roku Poczta Polska udostępni sortownie i listonoszy konkurencji

Od nowego roku Poczta Polska udostępni sortownie i listonoszy konkurencji

Zgodnie z propozycjami Urzędu Komunikacji Elektronicznej, prywatni operatorzy pocztowi będą mogli korzystać odpłatnie z infrastruktury należącej do Poczty Polskiej. Po 1 stycznia 2013 roku zyskają oni dostęp do pocztowych sortowni i tzw. ostatniej mili, czyli listonoszy. – Niebezpieczeństwem mogą być ceny proponowane przez Pocztę Polską, które w praktyce mogą blokować dostęp do niej – mówi Zofia Smoktunowicz, pełnomocnik zarządu jednego z prywatnych operatorów pocztowych, firmy Speedmail.
więcej