News powiązane z T-Bull

2017-05-09 | 06:15
Gry i rozrywka
Gry mobilne sprzedają się lepiej od tytułów na konsole i komputery PC. Ich udział w całym rynku może w tym roku osiągnąć wartość ponad 46 mld dol. News powiązane z T-Bull

Gry mobilne sprzedają się lepiej od tytułów na konsole i komputery PC. Ich udział w całym rynku może w tym roku osiągnąć wartość ponad 46 mld dol.

Gry mobilne cieszą się coraz większą popularnością i pobierane są przez setki milionów użytkowników na całym świecie. Według najnowszych prognoz rynek ten może urosnąć w tym roku o ponad 40 proc. Co ważniejsze, tytuły przeznaczone na smartfony i tablety zdetronizowały już pecety i konsole. Eksperci podają, że w 2016 roku udział gier mobilnych w całym rynku osiągnął wartość 36,9 miliarda dol.​ W tym roku jego wartość może sięgnąć 46,1 mld dol.
więcej
2016-12-20 | 06:35
Konsument
W Polsce prawie 7 mln osób gra w gry na smartfonach i tabletach. Globalny rynek jest szacowany na 36,5 mld dol.

W Polsce prawie 7 mln osób gra w gry na smartfonach i tabletach. Globalny rynek jest szacowany na 36,5 mld dol.

Już 1,9 mld użytkowników smartfonów gra w gry mobilne. W Polsce to blisko 7 mln osób. Rynek rośnie w siłę, dobre perspektywy czekają przede wszystkim gry w systemie free-to-play, które odpowiadają nawet za 90 proc. przychodów z gier mobilnych. Przyszłością są okulary 3D i gry casualowe, które nie wymagają od użytkowników poświęcenia czasu – ocenia Grzegorz Zwoliński, prezes i założyciel T-Bull.
więcej
2016-11-30 | 07:00
Giełda
T-Bull, największy w Polsce producent gier mobilnych, chce dołączyć do światowej czołówki. Pomóc w tym ma wejście na główny parkiet GPW

T-Bull, największy w Polsce producent gier mobilnych, chce dołączyć do światowej czołówki. Pomóc w tym ma wejście na główny parkiet GPW

Docelowo chcemy się stać jednym z największych producentów gier na świecie – zapowiada Grzegorz Zwoliński, współzałożyciel i prezes firmy T-Bull SA. Wrocławskie studio, które zajmuje się produkcją gier mobilnych, w tym roku weszło na NewConnect. W najbliższych latach planuje wejść na główny parkiet warszawskiej giełdy. Łącznie firma ma w portfolio 150 gier i prawie 180 mln pobrań, a 2016 rok może zamknąć z blisko 5 mln zł zysku netto.
więcej