News powiązane z UPC

2018-06-06 | 06:25
Infrastruktura
UPC inwestuje w internet o gigabitowej prędkości. Wprowadzi go do oferty jesienią News powiązane z UPC

UPC inwestuje w internet o gigabitowej prędkości. Wprowadzi go do oferty jesienią

W ciągu kolejnych 4 lat liczba przesyłanych miesięcznie danych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wzrośnie ponaddwukrotnie – z 101 do 210 GB. To będzie generować popyt na coraz szybszy i lepszy internet. Dlatego najwięksi operatorzy coraz więcej inwestują w budowę sieci światłowodowej. Dzięki temu UPC jeszcze w tym roku wprowadzi do oferty internet o prędkości 1 Gbps, czyli dwukrotnie szybszy niż dziś. Firma będzie drugim po Niemczech operatorem grupy Liberty Global, który wprowadzi taką ofertę.
więcej
2017-08-23 | 06:45
Konsument
Operatorzy inwestują w jakość usług. UPC dwukrotnie zwiększa prędkość internetu i wprowadza nowe rozwiązania w telewizji cyfrowej

Operatorzy inwestują w jakość usług. UPC dwukrotnie zwiększa prędkość internetu i wprowadza nowe rozwiązania w telewizji cyfrowej

Większa konkurencja na rynku operatorów telewizji i internetu oraz rosnące oczekiwania klientów wpływają na politykę dostawców usług. Nie tylko próbują oni przyciągnąć nowych klientów, lecz także inwestują w stałe podnoszenie jakości usług świadczonych swoim klientom. UPC dwukrotnie podwyższyło prędkość internetu wszystkim klientom, którzy korzystali z prędkości poniżej 60 Mb/s. Pozwoliło to zwiększyć do końca lipca średnią szybkość internetu u klientów UPC do 100 Mb/s. Równie istotne stają się innowacyjne platformy cyfrowe, które pozwalają zarówno na odbiór cyfrowej telewizji w jakości HD, jak i dostęp do szerokopasmowego internetu.
więcej
2017-03-17 | 06:50
Firma
Nawet połowa innowacyjnych mikrofirm eksportuje swoje produkty. W ekspansji zagranicznej pomagają im duże korporacje

Nawet połowa innowacyjnych mikrofirm eksportuje swoje produkty. W ekspansji zagranicznej pomagają im duże korporacje

Większość mikrofirm stawia na innowacje. Co dziesiąta wytwarza nowatorskie produkty i usługi, które mogłyby z powodzeniem zawojować zagraniczne rynki. Barierą w ekspansji zagranicznej często jest nie tylko brak odpowiedniego wsparcia finansowego, lecz także słaba rozpoznawalność. W tym może pomóc współpraca z dużymi globalnymi korporacjami. Dla firm chcących rozwijać swój biznes zarówno w Polsce, jak i globalnie wsparciem może być program Think Big – podkreśla Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska.
więcej
2016-10-24 | 06:55
Konsument
Zaostrza się konkurencja na rynku telekomunikacyjnym. Klienci szukają lepszych, nieskomplikowanych produktów i szybkiej obsługi

Zaostrza się konkurencja na rynku telekomunikacyjnym. Klienci szukają lepszych, nieskomplikowanych produktów i szybkiej obsługi

Na wartym prawie 40 mld zł rynku usług telekomunikacyjnych panuje ostra konkurencja. Operatorzy ze względu na podobne oferty muszą się wyróżniać jakością usług i poziomem obsługi. Klienci doceniają to, że aktywacja usług jest prosta i szybka, zasady korzystania z nich – jasne i przejrzyste, a w razie problemów mogą liczyć na fachowe wsparcie. Operatorzy muszą pamiętać o tym, że na inną pomoc liczą przedsiębiorcy, a na inną ludzie starsi czy młodzi, którzy korzystają z mediów społecznościowych – podkreśla członek zarządu UPC Polska.
więcej
2016-10-21 | 06:55
Firma
80 proc. małych firm zainteresowanych współpracą z korporacjami. Duże firmy zyskują innowacje, a małe know-how i finansowanie

80 proc. małych firm zainteresowanych współpracą z korporacjami. Duże firmy zyskują innowacje, a małe know-how i finansowanie

Współpraca korporacji i start-upów to sytuacja, w której zyskują obie strony. Z badań UPC i SW Research wynika, że czterech na pięciu przedsiębiorców z sektora MŚP przyjęłoby taką ofertę. Jako zalety współpracy wskazują głównie możliwość włączenia swojego produktu lub usługi do oferty korporacji, a także wspólny rozwój produktów i know-how. Taką możliwość stwarza program Think Big, w którym dostawca superszybkiego internetu i telewizji UPC bierze pod swoje skrzydła przedsiębiorców działających w oparciu o nowoczesne technologie. Właśnie startuje jego czwarta edycja.
więcej
2015-10-29 | 06:38
Media i PR
Nowe technologie poszerzają granice w sztuce. Pomagają tworzyć nowe formy i docierać z nimi do szerokiego grona odbiorców

Nowe technologie poszerzają granice w sztuce. Pomagają tworzyć nowe formy i docierać z nimi do szerokiego grona odbiorców

Nowe technologie są przyszłością nie tylko gospodarki, lecz także sztuki. Otwierają przed artystami nowe możliwości – pomagają im łączyć różne dziedziny sztuki i docierać ze swoim dziełem do szerokiego grona odbiorców. Digital art to kierunek, który zyskuje coraz większą popularność na świecie. Promowanie tej formy sztuki ma na celu konkurs UPC.
więcej
2014-12-05 | 06:45
Media i PR
Dostawcy płatnej telewizji walczą o widzów. Ich bronią są nowe technologie i treści na żądanie

Dostawcy płatnej telewizji walczą o widzów. Ich bronią są nowe technologie i treści na żądanie

Polski rynek rozrywki jest coraz potężniejszy i w przyszłym roku może osiągnąć wartość 12,6 mld dolarów. Na wykrojenie udziałów w tym torcie liczą nie tylko krajowi potentaci, lecz także np. globalny dostawca usług VoD amerykański Netflix. Na polskim rynku płatnej telewizji dokonuje się rewolucja technologiczna, która ma przyciągnąć nowych widzów i pozwolić zatrzymać starych. UPC Polska rusza z nową platformą, na której udostępni ponad tysiąc filmów i seriali.
więcej
2014-11-03 | 06:45
Firma
Co 10. firma w UE pochodzi z Polski. Na zagranicznych rynkach dobrze sobie radzą również małe przedsiębiorstwa

Co 10. firma w UE pochodzi z Polski. Na zagranicznych rynkach dobrze sobie radzą również małe przedsiębiorstwa

Na unijnym rynku prawie co 10. firma pochodzi z Polski. Na zagraniczne rynki wchodzą już nie tylko duże koncerny, lecz także coraz chętniej małe firmy. Pomysłów na międzynarodowy biznes nie brakuje. Kluczem do osiągnięcia sukcesu jest innowacyjność, dobry plan i środki na ekspansję.
więcej
2013-10-31 | 06:10
IT i technologie
UPC udostępni swoim klientom telewizję w telefonie

UPC udostępni swoim klientom telewizję w telefonie

Szybszy internet oraz rozwój cyfrowych usług, w tym na żądanie i aplikacji mobilnych, umożliwiających oglądanie telewizji na smartfonach i tabletach – to cele strategiczne sieci UPC Polska na przyszły rok. Firma, z której usług korzysta dziś półtora miliona gospodarstw domowych, stawia przede wszystkim na ich rozwój i usprawnienie. Nie zmieni się za to polityka cenowa.
więcej