News powiązane z Wirtualna Polska

2015-05-07 | 06:25
Media i PR
Reklama online napędza cały rynek. Może na tym skorzystać wchodząca na giełdę Wirtualna Polska News powiązane z Wirtualna Polska

Reklama online napędza cały rynek. Może na tym skorzystać wchodząca na giełdę Wirtualna Polska

Na giełdę wchodzi Wirtualna Polska. Pozyskane z debiutu środki zostaną w 70 proc. przeznaczone na inwestycje. Spółka zyskuje na rosnącym rynku reklamy online – prognozy domu mediowego Carat mówią o ok. 20-proc. wzroście, podczas gdy cały rynek reklamy zwiększy się jedynie o 3 proc.
więcej
2014-03-24 | 06:10
Media i PR
Grupa o2 po przejęciu Wirtualnej Polski planuje kolejne przejęcia

Grupa o2 po przejęciu Wirtualnej Polski planuje kolejne przejęcia

Po przejęciu Wirtualnej Polski Grupa o2 planuje kolejne przejęcia. Mają one nastąpić jeszcze w tym oraz w przyszłym roku. – Przyglądamy się kolejnym obiektom do akwizycji i rozglądamy się za akwizycjami w każdym ważnym segmencie – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Michał Brański, współzałożyciel i członek zarządu Grupy o2.
więcej
2014-01-03 | 06:10
Media i PR
Reklamy wideo i w aplikacjach mobilnych napędzają przychody portali internetowych

Reklamy wideo i w aplikacjach mobilnych napędzają przychody portali internetowych

Reklamy wideo i w aplikacjach mobilnych rosną najszybciej na rynku reklamy internetowej. Jednak wciąż większość przychodów portali generują reklamy graficzne oraz tradycyjny marketing. Portale korzystają na spadkach wpływów z reklam w telewizji i liczą na jeszcze lepsze wyniki w tym roku. Wirtualna Polska chce dalej rozwijać aplikacje mobilne.
więcej
2013-11-07 | 06:00
Media i PR
o2 po przejęciu Wirtualnej Polski skupi się na rozwoju treści wideo oraz dostęp mobilny

o2 po przejęciu Wirtualnej Polski skupi się na rozwoju treści wideo oraz dostęp mobilny

Po przejęciu Wirtualnej Polski o2 zamierza rozwijać treści wideo, a także dostęp mobilny do tego portalu. Nie będzie treści płatnych, bo serwisy mają utrzymywać się z reklam. Nowy właściciel Wirtualnej Polski zapewnia, że portale wp.pl oraz o2.pl będą nadal funkcjonować jako konkurencyjne serwisy i nie planuje ich połączenia.
więcej
2013-10-22 | 06:10
Media i PR
Rynek reklamy wideo w internecie rośnie bardzo szybko. Portale zabierają reklamodawców telewizji

Rynek reklamy wideo w internecie rośnie bardzo szybko. Portale zabierają reklamodawców telewizji

Rynek reklam emitowanych przed materiałami wideo w internecie rośnie o 40-50 proc. rocznie. Portale internetowe rozszerzają ofertę wideo na żądanie, a to oznacza problemy dla telewizji, która traci reklamodawców. Dzięki reklamom portale mogą oferować treści za darmo.
więcej
2013-10-18 | 06:05
Media i PR
Wirtualna Polska przygotowuje się do procesu przejęcia. Skupia się na rozwoju oferty wideo

Wirtualna Polska przygotowuje się do procesu przejęcia. Skupia się na rozwoju oferty wideo

Wystawiony na sprzedaż najstarszy w Polsce portal internetowy WP.PL przygotowuje się do przejęcia i intensywnie rozwija swoją ofertę. Prezes zarządu Wirtualnej Polski jako kluczowe pola rozwoju portalu wymienia ofertę wideo oraz dotychczasowe główne obszary zainteresowania, czyli działy wiadomości, sport, finanse, styl życia i rozrywka. Decyzja o sprzedaży Wirtualnej Polski wybranemu nabywcy ma zapaść do końca roku.
więcej