News powiązane z Wprost

2015-12-04 | 06:40
Media i PR
Michał M. Lisiecki: Polskie media czekają duże zmiany News powiązane z Wprost

Michał M. Lisiecki: Polskie media czekają duże zmiany

Michał M. Lisiecki, wydawca „Wprost” i „Do Rzeczy”, uważa, że zmiany w polskich mediach są konieczne, żeby sprostać konkurencji ze strony zagranicznych podmiotów, które są większością na rynku mediowym w kraju. Lisiecki zapowiada, że chce budować wysokie standardy dziennikarstwa i dbać o merytoryczną debatę w Polsce. W uznaniu m.in. za odwagę i bezkompromisowość prezes PMPG Media otrzymał godło z siedziby ostatniego prezydenta II RP Ryszarda Kaczorowskiego.
więcej
2015-04-21 | 06:20
Media i PR
M. Tyrmand: Brak wolnych mediów ogranicza rozwój gospodarczy Polski

M. Tyrmand: Brak wolnych mediów ogranicza rozwój gospodarczy Polski

Rozwój gospodarczy Polski hamuje brak w pełni wolnych mediów – ocenia Matthew Tyrmand, amerykański ekonomista i syn Leopolda Tyrmanda. Według niego polscy dziennikarze rzadko podejmują kontrowersyjne tematy, a ujawnione afery są szybko wyciszane. Jak podkreśla, światowe doświadczenia pokazują, że im więcej wolność prasy i wolności słowa w danym kraju, tym większe możliwości bogacenia się społeczeństw.
więcej
2015-03-17 | 06:55
Media
Wydawca „Wprost” Michał M. Lisiecki: decyzja o publikacji materiałów na temat Kamila Durczoka była słuszna

Wydawca „Wprost” Michał M. Lisiecki: decyzja o publikacji materiałów na temat Kamila Durczoka była słuszna

Rozumiem decyzję redakcji „Wprost” o publikacji materiałów na temat Kamila Durczoka – mówi wydawca tygodnika Michał M. Lisiecki. Cieszy go szybka reakcja TVN i rozwiązanie trudnej sprawy z byłym już szefem „Faktów”. Lisiecki podkreśla, że wolność prasy jest dla niego wartością nadrzędną, a „Wprost” to jedyna wśród polskich mediów redakcja, która ma odwagę podejmować trudne i kontrowersyjne tematy.
więcej
2015-02-11 | 06:55
Media
Omenaa Mensah o publikacji we „Wprost”: Wiem o kogo chodzi. Mam nadzieję, że dziennikarka nie ma z tego powodu traumy

Omenaa Mensah o publikacji we „Wprost”: Wiem o kogo chodzi. Mam nadzieję, że dziennikarka nie ma z tego powodu traumy

Twierdzenie, że w mediach robi się karierę przez łóżko, jest kompletną bzdurą – twierdzi Omenaa Mensah. Jednocześnie przyznaje, że wie, kto jest opisanym we czasopiśmie „Wprost” dziennikarzem, który molestował podwładne. Prezenterka ma nadzieję, że opisana przez tygodnik sytuacja była jednorazowym zdarzeniem, a molestowana dziennikarka znalazła nową pracę i ułożyła sobie życie zawodowe.
więcej
2014-12-19 | 06:30
Media i PR
Michał M. Lisiecki przenosi część działalności za granicę. Wszystko przez wysokie podatki i nieprzyjazne przepisy

Michał M. Lisiecki przenosi część działalności za granicę. Wszystko przez wysokie podatki i nieprzyjazne przepisy

Nieprzyjazne warunki dla przedsiębiorców i wysokie podatki. To powód, dla którego Michał M. Lisiecki, główny akcjonariusz PMPG Polskie Media SA, w którego portfolio są m.in. tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy”, częściowo przenosi działalność swoich spółek za granicę. Ma nadzieję, że to chwilowe rozwiązanie.
więcej
2014-10-23 | 06:20
Media i PR
IMM: We wrześniu najczęściej cytowano gazety codzienne. W pierwszej trójce jest też stacja radiowa

IMM: We wrześniu najczęściej cytowano gazety codzienne. W pierwszej trójce jest też stacja radiowa

„Wprost” nie jest już najczęściej cytowanym tytułem w Polsce. Na szczyt rankingu przygotowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów we wrześniu wróciły dwa największe dzienniki: „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita”. Najchętniej poruszanym tematem były roszady w polskim rządzie.
więcej
2014-09-25 | 06:30
Media i PR
IMM: „Wprost” wciąż najczęściej cytowanym medium w sierpniu

IMM: „Wprost” wciąż najczęściej cytowanym medium w sierpniu

„Wprost” pozostał w sierpniu najczęściej cytowanym medium, ale jego przewaga nad „Gazetą Wyborczą” i „Rzeczpospolitą” jest już coraz mniejsza. Liczbę cytowań zwiększyła publikacja dotycząca wycieku tajnego aneksu raport ws. WSI. Nie milkną też echa afery taśmowej, którą media wciąż chętnie się interesują.
więcej
2014-08-26 | 06:30
Media i PR
Cytowalność „Wprost” w lipcu ponad trzy razy mniejsza niż w czerwcu. Dominującym tematem w mediach była Ukraina

Cytowalność „Wprost” w lipcu ponad trzy razy mniejsza niż w czerwcu. Dominującym tematem w mediach była Ukraina

Tygodnik „Wprost” oraz dzienniki „Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” to najczęściej cytowane polskie media w lipcu 2014 roku. Czołówka rankingu wygląda podobnie jak w czerwcu, choć cytowalność jego lidera spadła 3,5-krotnie. Dominującymi tematami była katastrofa malezyjskiego samolotu oraz konflikt na Ukrainie, dlatego najczęściej powoływano się na media, które relacjonowały sytuacją zza wschodnią granicą.
więcej
2014-07-24 | 06:30
Media i PR
Afera podsłuchowa zdominowała media w czerwcu. „Wprost” zdecydowanym liderem cytowań

Afera podsłuchowa zdominowała media w czerwcu. „Wprost” zdecydowanym liderem cytowań

Ujawnienie podsłuchanych rozmów członków administracji państwa dało „Wprostowi” zdecydowane pierwsze miejsce wśród najczęściej cytowanych mediów w czerwcu. Tygodnik był cytowany prawie pięciokrotnie częściej od drugiej w rankingu „Gazety Wyborczej”. Publikacje „Wprostu” przywoływali nie tylko inni dziennikarze i politycy, lecz nawet językoznawcy.
więcej
2013-06-28 | 06:30
Media i PR
Naczelny „Wprost” o kryzysie w mediach: nie wszystkie tytuły prasowe przetrwają najbliższy rok

Naczelny „Wprost” o kryzysie w mediach: nie wszystkie tytuły prasowe przetrwają najbliższy rok

Najbliższy rok będzie kluczowym okresem dla wydawców prasy papierowej – uważa Sylwester Latkowski, redaktor naczelny tygodnika „Wprost”. Jego zdaniem część tytułów niedługo zniknie z rynku. Deklaruje również, że sam ma strategię na czas kryzysu. Jest nią odejście od dotychczasowego nurtu „grzecznej gazety” i przywrócenie w Polsce dziennikarstwa zaangażowanego.
więcej
2013-06-25 | 06:35
Przemysł
H. Wirth (KGHM): dywersyfikacja kosztów i produktów daje nam szansę na przetrwanie burz

H. Wirth (KGHM): dywersyfikacja kosztów i produktów daje nam szansę na przetrwanie burz

Budowanie zaufania społecznego i odgadywanie długotrwałych trendów – to zdaniem prezesa KGHM Polska Miedź strategia na czas kryzysu. Klucz do sukcesu tkwi również w innowacyjności produktów oraz dywersyfikacji produkcji. Prezes KGHM po raz drugi z rzędu znalazł się na szczycie listy „Wprost” TOP20 – Najlepsi menadżerowie na czas kryzysu.
więcej
2013-01-21 | 06:10
Media i PR
Wprost przyznał Nagrody Kisiela 2012

"Wprost" przyznał Nagrody Kisiela 2012

Nagrody Kisiela rozdane. Tegorocznymi laureatami zostali były premier Tadeusz Mazowiecki, dziennikarka „Polityki” Joanna Solska i prezes firmy Pesa, Tomasz Zaboklicki. To osoby „absolutnie wyraziste i stanowiące swoisty sygnał dla opinii publicznej, co ważne” – podkreślał podczas uroczystej gali wręczenia nagród prezydent Bronisław Komorowski.
więcej