News powiązane z branża KEP

2017-12-22 | 06:20
Handel
Rosnąca sprzedaż w sieci sprzyja powstawaniu innowacyjnych usług dla handlu elektronicznego. Hitem stała się platforma do projektowania spersonalizowanych opakowań przesyłek kurierskich News powiązane z branża KEP

Rosnąca sprzedaż w sieci sprzyja powstawaniu innowacyjnych usług dla handlu elektronicznego. Hitem stała się platforma do projektowania spersonalizowanych opakowań przesyłek kurierskich

Skokowy wzrost e-commerce pociąga za sobą rozwój firm i sektorów powiązanych z tą branżą. Korzystają z niego nie tylko firmy kurierskie czy logistyczne, lecz także twórcy aplikacji, dostawcy mobilnych płatności czy szeregu innowacyjnych usług dla e-commerce. Start-up Zapakuj.to, który zapewnia małym sklepom internetowym dostęp do opakowań z własnym logo, zagospodarował rynkową niszę i odniósł sukces. Firma chce teraz skorzystać z rosnącej popularności e-commerce w całej Europie.
więcej
2017-10-26 | 06:45
Transport
Do końca 2018 roku rynek przesyłek kurierskich w Polsce będzie wart 6,4 mld zł. Firmy z branży inwestują w coraz bardziej nowoczesną infrastrukturę

Do końca 2018 roku rynek przesyłek kurierskich w Polsce będzie wart 6,4 mld zł. Firmy z branży inwestują w coraz bardziej nowoczesną infrastrukturę

Handel internetowy jest głównym motorem napędzającym branżę kurierską. Do rozwoju przyczyniają się także rosnący handel międzynarodowy i dobra sytuacja gospodarcza w Polsce. Eksperci prognozują, że do końca przyszłego roku rynek przesyłek kurierskich urośnie o 12 proc. i będzie wart już 6,4 mld zł, a wolumen przesyłek przekroczy 440 mln. Tak szybki rozwój wymusza na firmach kurierskich kolejne inwestycje. Na warszawskim Lotnisku Chopina otwarto właśnie jedną z najnowocześniejszych w całej Europie inwestycji dla branży kurierskiej.
więcej
2016-12-07 | 06:50
Handel
Ekspansja InPostu. Operator wprowadza możliwość odbierania paczek z Polski bezpośrednio w paczkomatach firmy w Wielkiej Brytanii

Ekspansja InPostu. Operator wprowadza możliwość odbierania paczek z Polski bezpośrednio w paczkomatach firmy w Wielkiej Brytanii

Z paczkomatów korzysta już 6 mln osób i 18 tys. sklepów internetowych. W tegorocznym sezonie przedświątecznym InPost rozszerza tę usługę, umożliwiając odbiór przesyłki nadanej w paczkomacie w Polsce bezpośrednio w jednym z paczkomatów w Wielkiej Brytanii. To ukłon w stronę brytyjskiej Polonii, a dla polskich przedsiębiorców możliwość dostępu do chłonnego brytyjskiego rynku, który ma wpłynąć na wzrost w branży e-commerce. W ramach usługi Cross Border od ubiegłego roku przesyłki można nadawać również do jednego z piętnastu państw UE.
więcej