News powiązane z czarny PR
2018-07-13 | 06:40
Prawo
Komisja Europejska ponownie odrzuca skargę Fakro przeciw VELUX. Spór między firmami jednak wciąż trwa
Komisja Europejska po raz drugi odrzuciła zarzuty Fakro przeciw VELUX. 11 lipca decyzja została opublikowana na stronie KE. Urzędnicy nie znaleźli potwierdzenia zarzutów, że VELUX narusza unijne reguły antymonopolowe. Spór trwa ponad dekadę, dużo jednak wskazuje na to, że decyzja KE może go wcale nie zakończyć. To, co nazywamy sporem, moim zdaniem jest przemyślaną strategią działania. W ciągu 10 lat pojawiło się około pięćset publikacji, które stawiały firmę VELUX w złym świetle – komentuje Jacek Siwiński, prezes VELUX Polska.
2017-03-13 | 06:35
Media i PR
Hejt staje się dużym zagrożeniem dla firm. Nieprawdziwe opinie mogą zniszczyć nawet najlepszą reputację
Internetowy hejt jest dla firm coraz poważniejszym problemem. Mowa nie tylko o negatywnych fałszywych informacjach, które pojawiają się w sieci, lecz także o szkalujących firmę wpisach byłych pracowników. Hejt może zniszczyć lub nadszarpnąć reputację firm, zniechęcić klientów, a w konsekwencji obniżyć poziom przychodów, a nawet doprowadzić do bankructwa. W Wielkiej Brytanii koszty z powodu hejtu w przypadku średniej wielkości firmy wynoszą od 50 do 200 tys. funtów.
2015-02-27 | 10:00
Handel
R. Florek (Fakro): Gdyby nie działania naszej konkurencji, moglibyśmy zatrudnić nawet 5 tys. osób
Fakro, producent okien dachowych i schodów, chciałby rozwinąć działalność i zatrudnić 5 tys. osób, jednak uzależnia to od decyzji Komisji Europejskiej. Bruksela ma rozstrzygnąć spór o nadużywanie dominującej pozycji przez duńską firmę Velux – o to oskarża europejskiego potentata firma Fakro. Skarga do Komisji trafiła 2,5 roku temu, na rozstrzygnięcie będzie trzeba poczekać nawet drugie tyle.