News powiązane z direct mailing
2012-11-20 | 06:35
Infrastruktura
Więcej reklamy bezpośredniej po zniesieniu monopolu Poczty Polskiej
Zamiast stosów ulotek i folderów reklamowych, które zwykle od razu trafiają do kosza, spersonalizowana oferta reklamowa na nasze nazwisko. Usługa direct mail, czyli kierowanie oferty reklamowej do konkretnego adresata w formie tradycyjnego listu, będzie mogła rozwinąć się po 1 stycznia 2013 roku. Dzięki zniesieniu monopolu Poczty Polskiej na dostarczanie przesyłek do 50 gramów, ceny tej usługi znacznie się obniżą, co powinno zainteresować nią kolejne firmy. Tym bardziej, że klienci chętniej odpowiadają na taką ofertę – współczynnik odpowiedzi może wynieść nawet kilkadziesiąt procent.
2012-08-30 | 06:40
Firma
Prezes Speedmail: zamiast uwolnienia rynku pocztowego faworyzacja Poczty Polskiej
– Otwarcie rynku pocztowego w 2013 roku będzie nadal faworyzowało Pocztę Polską – uważa Janusz Konopka, szef firmy Speedmail. Prywatni operatorzy pocztowi nadal będą mieli ograniczoną możliwość realizacji usługi listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Dlatego firma, by konkurować na wolnym rynku, stawia na innowacje.