News powiązane z drogeria

2015-11-25 | 07:50
Inwestycje
Pelion korzysta na wzroście rynku farmaceutycznego i drogeryjnego. Potencjał wzrostu obydwu szacuje na 5–6 proc. News powiązane z drogeria

Pelion korzysta na wzroście rynku farmaceutycznego i drogeryjnego. Potencjał wzrostu obydwu szacuje na 5–6 proc.

Dystrybutor leków Pelion Healthcare Group w pierwszych trzech kwartałach 2015 roku zwiększył przychody ze sprzedaży o blisko 12 proc. Wzrost jest efektem przejęcia sieci drogerii Natura oraz dobrej koniunktury panującej na rynku farmaceutycznym. Pozytywny trend powinien się utrzymać w najbliższym czasie, a oba rynki, i drogeryjny, i farmaceutyczny, zanotują 5–6-procentowe wzrosty – uważa wiceprezes Jacek Dauenhauer.
więcej
2015-10-28 | 07:05
Uroda
Agnieszka Maciąg: Używam głównie kosmetyków organicznych. Moja skóra odrzuca wszystko, co nienaturalne

Agnieszka Maciąg: Używam głównie kosmetyków organicznych. Moja skóra odrzuca wszystko, co nienaturalne

Agnieszka Maciąg podkreśla, że niezależnie od nawału obowiązków zawodowych zawsze stara się znaleźć czas na to, by zadbać o odpowiednie nawilżenie, odżywienie i oczyszczenie swojej skóry. Podstawą jej codziennej pielęgnacji są dobre kremy i delikatne kosmetyki do demakijażu, najlepiej naturalne – bez chemii i sztucznych barwników. Modelka zdradza też, że lubi spędzać czas w drogeriach i testować nowe marki. Eksperymenty czasem przynoszą ciekawe odkrycia, a czasem duże rozczarowania.
więcej
2014-08-29 | 06:55
Handel
Sieć drogerii Natura będzie mieć nowego właściciela. Zwiększy się oferta produktów i usług

Sieć drogerii Natura będzie mieć nowego właściciela. Zwiększy się oferta produktów i usług

Należąca do Grupy Pelion spółka CEPD N.V. czeka na zgodę UOKiK w sprawie przejęcia sieci drogerii Natura. Nowy właściciel przygotowuje strategię rozwoju na kolejne lata. Jest o co walczyć, bo rynek kosmetyków w Polsce jest warty już ponad 20 mld zł i cały czas rośnie.
więcej
2013-11-07 | 08:00
Uroda
Polacy coraz mniej wydają na perfumy. Rośnie sprzedaż kosmetyków kolorowych.

Polacy coraz mniej wydają na perfumy. Rośnie sprzedaż kosmetyków kolorowych.

Polacy po kosmetyki nadal najczęściej chodzą do drogerii. Na drugim miejscu są dyskonty i internet. Do naszych koszyków najczęściej trafiają kosmetyki kolorowe oraz żele pod prysznic. Natomiast znacznie mniej pieniędzy wydajemy na perfumy.
więcej