News powiązane z ekwiwalent reklamowy

2018-08-09 | 06:10
Media i PR
Podróżnicy udzielający się w mediach społecznościowych mają coraz większy potencjał reklamowy. Liderem rankingu Martyna Wojciechowska News powiązane z ekwiwalent reklamowy

Podróżnicy udzielający się w mediach społecznościowych mają coraz większy potencjał reklamowy. Liderem rankingu Martyna Wojciechowska

Martyna Wojciechowska pozostaje największym autorytetem z dziedziny podróży w polskich mediach. Renomę zaczynają jednak zdobywać również inni użytkownicy mediów społecznościowych, a oferowane przez nich treści przenikają do mediów tradycyjnych. Do najbardziej opiniotwórczych autorów należą twórcy profili Pozdro z Korei Płn. oraz Krytyka kulinarna. Wartość ekwiwalentu reklamowego drugiego z nich wynosi prawie 8 mln zł.
więcej
2015-04-21 | 06:30
Media i PR
IMM: Kandydaci na prezydenta zaoszczędzili 700 mln zł dzięki zainteresowaniu mediów

IMM: Kandydaci na prezydenta zaoszczędzili 700 mln zł dzięki zainteresowaniu mediów

Do wyborów prezydenckich zostało mniej niż trzy tygodnie, a media komentują każdy krok kandydatów. Instytut Monitorowania Mediów obliczył, że nawet 700 mln zł musieliby wydać kandydujący w wyborach prezydenckich politycy, gdyby mieli zapłacić za poświęcone im publikacje jak za czas reklamowy. Na zainteresowaniu mediów najwięcej zyskali dwaj kandydaci, liderzy sondaży – Bronisław Komorowski i Andrzej Duda. Trzecie miejsce zajął mało liczący się w sondażach Janusz Palikot.
więcej
2012-12-10 | 06:33
Handel
Blisko pół miliarda złotych za teksty dziennikarskie. Sieci handlowe coraz chętniej pokazywane w mediach

Blisko pół miliarda złotych za teksty dziennikarskie. Sieci handlowe coraz chętniej pokazywane w mediach

Hipermarkety Tesco, Biedronka i Auchan mają najlepszy PR – wynika z badań przeprowadzonych przez Press-Service Monitoring Mediów. A to przekłada się na konkretne korzyści, nie tylko wizerunkowe, ale również finansowe: gdyby przyszło im wykupić powierzchnię reklamową odpowiadającą analizowanym tekstom to łączny koszt przekroczyłby wówczas 450 mln zł.
więcej