News powiązane z handel hurtowy

2023-01-31 | 06:30
Handel
Sektor handlu atrakcyjny dla pracowników. Najbardziej poszukiwani są kierowcy i przedstawiciele handlowi News powiązane z handel hurtowy

Sektor handlu atrakcyjny dla pracowników. Najbardziej poszukiwani są kierowcy i przedstawiciele handlowi

W handlu, zarówno detalicznym, jak i hurtowym, pracuje nawet 2 mln osób. Na tle innych sektorów w stosunkowo najmniejszym stopniu odczuwa on brak rąk do pracy. W przypadku dużych podmiotów pracowników przyciągają łatwość dostępu i możliwość doskonalenia swoich umiejętności oraz wiele ścieżek awansu w ramach organizacji. Dlatego często wiążą się z takim pracodawcą na wiele lat.
więcej
2016-12-05 | 07:00
Handel
Makro Cash & Carry rozwija sprzedaż w formie dostaw. Sieć hurtowni chce w ten sposób wyjść poza obszar typowej działalności samoobsługowej

Makro Cash & Carry rozwija sprzedaż w formie dostaw. Sieć hurtowni chce w ten sposób wyjść poza obszar typowej działalności samoobsługowej

Coraz ostrzejsza walka o klienta na rynku samoobsługowej sprzedaży hurtowej wymusza konieczność położenia nacisku na jakość oferowanych towarów. Polski oddział Makro Cash & Carry uruchamia także drugi kanał sprzedaży w formie dostaw. Chce dzięki niemu wyjść poza obszar typowej działalności samoobsługowej.
więcej
2016-10-27 | 07:00
Energetyka
Estońska spółka Enefit pod koniec roku chce rozpocząć w Polsce sprzedaż energii elektrycznej. W przyszłym roku także gazu

Estońska spółka Enefit pod koniec roku chce rozpocząć w Polsce sprzedaż energii elektrycznej. W przyszłym roku także gazu

Spółka Enefit, należąca w 100 proc. do estońskiego koncernu Eesti Energia z siedzibą w Tallinie, największego przedsiębiorstwa energetycznego w krajach bałtyckich, jeszcze w tym roku chce rozpocząć w Polsce sprzedaż prądu, a w drugim kwartale przyszłego roku także gazu. Jak zaznacza Maciej Kowalski, członek zarządu w spółce, firma szczególnie zainteresowana jest smart meteringiem, czyli dokładnym szacowaniem poboru oraz stosowaniem cen uzależnionych od momentu, kiedy ma miejsce konsumpcja.
więcej
2015-09-21 | 07:55
Handel
Coraz mniej fuzji i przejęć. W I półroczu było ich tylko 33, czyli o 146 mniej niż rok wcześniej

Coraz mniej fuzji i przejęć. W I półroczu było ich tylko 33, czyli o 146 mniej niż rok wcześniej

Polscy właściciele przedsiębiorstw są coraz mniej skłonni do sprzedaży swoich firm. Między styczniem a czerwcem br. odnotowano jedynie 33 fuzje i przejęcia, aż o 146 mniej niż w pierwszym półroczu 2014 roku. W latach 2010-2012 odbywało się rocznie po 500-600 tego rodzaju transakcji. Najczęściej nadal sprzedawane są firmy handlowe, choć i liczba tych transakcji wyraźnie spada.
więcej
2015-04-09 | 06:30
Transport
Rozwój dyskontów i marek własnych ogranicza wzrost firm logistycznych

Rozwój dyskontów i marek własnych ogranicza wzrost firm logistycznych

Rosnący udział dyskontów i coraz większa popularność marek własnych ograniczają wzrost firm logistycznych, które obsługują klientów brandowych, tracących na nowych trendach. Rozwiązaniem dla przedsiębiorców jest rozszerzanie zakresu usług oraz wyjście poza ofertę klasycznego transportu i składowania towarów.
więcej
2015-03-16 | 06:35
Handel
Spadają zyski hurtowni spożywczych. Pomóc może zwiększenie sprzedaży

Spadają zyski hurtowni spożywczych. Pomóc może zwiększenie sprzedaży

Mimo znaczącego spadku zysków w hurtowniach spożywczych większość z nich (ponad 85 proc.) jest w dobrej lub bardzo dobrej kondycji. Kluczem do utrzymania pozycji rynkowej jest zwiększanie asortymentu i wartości obrotów, bo w warunkach deflacji hurtownie nie mogą liczyć na podniesienie marży.
więcej
2014-05-23 | 06:55
Handel
Od 2005 r. w Polsce ubyło prawie 100 tys. sklepów. Handel będzie jednak dynamicznie rósł

Od 2005 r. w Polsce ubyło prawie 100 tys. sklepów. Handel będzie jednak dynamicznie rósł

Choć w ciągu ostatniej dekady o ponad jedną piątą zmalała liczba sklepów, handel detaliczny będzie nadal rósł 6 proc. rocznie – wynika z raportu przygotowanego przez DNB Bank Polska i Deloitte. Handel hurtowy będzie się rozwijał nawet szybciej, głównie dzięki eksportowi. E-commerce stanowi na razie tylko 3 proc. rynku, ale może rosnąć nawet ponad 20 proc. rocznie w najbliższych latach.
więcej